Gootti.net

20.6.2014: Foorumin ohjelmisto ja Kuuttinetin ulkoasu vaihdettiin. Ainakin tuoreiden viestien toiminto on kosahtanut. Tule, näe ja koe.

Viimeisin biisi, joka jäi soimaan päähän, osa 2!

Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.05.2011 23:26
Jotain niinkin katu-uskottavaa kuin Digimonin tunnari, japaninkielisenä tietty! Popitin aamulla sitä ja kaikkea muuta vastaavaa niin syöpyi mieleen :'3
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2011 20:48
Tunnustan. Saatan olla, paino sanalla saatan, pikkuisen musiikillisesti perversoitunut. Siitä lähtien kun kuulin Youtubessa Vesa-Matti Loirin Vesku Show:ssa esittämän Voiko rusinoita koskaan syödä liikaa?- kappaleen ja Kuselana tulkitun Lääketieteen opiskelijan epätoivo, ovat nämä musiikin helmet soineet säännöllisin väliajaoin päässäni. Kerrassaan mainiota viihdettä! Ikäväkseni jouduin huomaamaan, että molemmat on poistettu palvelusta sitten viimekäyntini, joten säästyitte täpärästi linkeiltä
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.06.2011 21:48
Mulla on niiiin pitkän aikaa soini sen mikä lie Bruno Marsin "The lazy song" päässä ja teen kuolemaa!!1 :___: ärsyttävä biisi
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2011 07:57
Mitä ****** minä kuuntelen?
Kirjoittanut: Elsie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.06.2011 01:00
Se joku Pendulumin kappale, jota nyt on soitettu radiossa koko loppukevät ja alkukesä. Syystä että olin Subwayssa syömässä päivällä ja siellähän se raikasi kun oltiin lähdössä.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.10.2011 18:23
Hedwig and the Angry Inch -leffasta tuttu Type O Negativenkin coveroima nimibiisi.

Loistava kappale, loistava elokuva! Vähän kuin Velvet Goldmine ja Pink Floyd The Wall olisi pistetty tehosekoittimeen ja kuorrutettu reippaalla annoksella räikeän röyhkeää tekotukkaa
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.10.2011 11:28
Paul Oakenfoldin Ready Steady Go.
Hyvä raitahan se, mutta on soinut päänsisäisessä soittimessa jo vähän turhan kauan.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.10.2011 19:04
The 69eyes - Dance d'Amour
Se vain jää soimaan päähäni jokaisen kerran jälkeen, kun olen kuunnellut "Paris kills" levyn ja jostain syystä olen jumittanut tätä viime aikoina vähän väliä, vaikken muuten ole aikoihin kuusysejä kuunnellut. Noh, ei siinä mitään, ihan jees biisi.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2011 22:07
Mulla alkoi täs yks yö soimaan mun unessa Cranberries - Just my imagination. Sitä kesti heräämisen jälkeen lähemmäs vuorokausi ennenkuin sain sen pois päästä
Kirjoittanut: moongirlchild (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.10.2011 11:25
Jos jollekkin on putous ohjelmasta tuttu munamies niin hieno juttu! Itselläni soi sen pomppufiilis joka ikinen päivä päässä. Kiitos rakkaan ja ihanan pikkusiskoni...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 33 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!