Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottiartistit, joita et voi sietää

Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.02.2012 13:16
Itse kyllä kuuntelen Blutengeliä(kin). Bändi jota en voi sietäää? No "sietää" on liian raskas ja aivan väärä sana, mutta Sopor Aeternus on liian vaikeaa.
Kirjoittanut: PrettyPoppy (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.03.2012 12:45
Blutengelillä on pari ihan hyvää biisiä ja aika koukuttavaakin. MUTTA ehdottomasti vain saksaksi laulettuna en kestä kuunnella sitä lyriikkaa jota ymmärrän niissä englannin kielisissä biiseissä. Videot on aika ähkyjä.
Kirjoittanut: Indora (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.03.2012 21:39
Lacrimosa
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.03.2012 08:49

Lainaus: Indora

Lacrimosa

Ja sitten voisi antaa hiukka jonkinlaista mielipidettä tähän.
Tällaiset onelinerit, kun eivät oikein ole suosiossa, eivätkä herätä minkäänlaista keskustelua.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 24.03.2012 13:43

Lainaus: Funereal Soul

Ja sitten voisi antaa hiukka jonkinlaista mielipidettä tähän.
Tällaiset onelinerit, kun eivät oikein ole suosiossa, eivätkä herätä minkäänlaista keskustelua.

Mä oon sitä mieltä että jotkut asiat ei vaan tarvii perusteluja. Lacrimosan paskuus on yks niistä

Itte en hirveesti jaksa fields of the nephilimiä ei varsinaisesti siks että se ois jotenki erityisen kauheen kuulosta, muttakun iso osa biiseistä on jotain aivan ihme progeilua ja niin pitkiä että tällanen tavallisiin ABABCB poprakenteellisiin kappaleisiin mieltynyt tyyppi ei vaan jaksa innostua liian vaikeista jutuista. Tietysti jotkut yksittäiset kappaleet on asia erikseen mutta kokonaisuuksina en jaksa ruveta tarkemmin ihmettelemään jotain 15biisin albumia joissa biisien keskipituus vetelee jossain 7-9min paikkeilla.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.03.2012 18:13

Lainaus: HepZusi

Mä oon sitä mieltä että jotkut asiat ei vaan tarvii perusteluja. Lacrimosan paskuus on yks niistä

No hah hah
Melkein menin jo näitten kommenttien vuoksi kuuntelemaan kyseistä bändiä, mutta taidan silti edelleen jättää välistä ja olla joko sivistymätön tai onnellinen etten ole sitä kuunnellut?
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • • Muokkasi: Carmel
  • Lähetetty: 25.03.2012 16:30
Anteeksi tämä off-topic mutta pidän Lacrimosan coverista jonka pariskunta teki upean mahtipontisesta Phantom of the operasta.
Kirjoittanut: Indora (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2012 20:35
Kiitos Hep ymmärsit yskän
Kirjoittanut: Radioaktivität (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.04.2012 20:55
Lacrimosan Elodia ja Fassade levyistä diggailin niiden ilmestyessä jonkin verran. Kokonaisuudessaan se on kyllä aika hirvittävää musiikkia. Lacrimosan kansitaide ja bändin tyylilliset seikat on kyllä kunnossa.

Blutengelin lyriikat on puistattavan korneja ja kliseisiä. Voisivat hyvin olla suoraan jonkun teiniangstaajan kynästä. Musiikki sitävastoin on hyvää.

Bauhausin kanssa olen jo tullut päätökseen. Paskaa. Biisit on ihme revittelyjä ilman pienintäkään ideaa. Muutenkaan tuollainen puhdas orkkisgootti ei ole ihan ominta alaani. Menettelee toki paremman puutteessa. Jos kahvia ei ole saatavilla, tyydyn vahvaan teehen.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.04.2012 15:27

Lainaus: Radioaktivität

Blutengelin lyriikat on puistattavan korneja ja kliseisiä. Voisivat hyvin olla suoraan jonkun teiniangstaajan kynästä. Musiikki sitävastoin on hyvää.

Musiikkikin on aina sitä samaa. Bändi on tehnyt samaa kertosäettäkin jo iät ja ajat.

"Ensin hoilataan aika korkealta!
Sitten hoilataan vähän matalammalta!
Sitten taas vähän korkeammalta!
Ja lopuksi taas vähän matalammalta!"

Blutengel - Mikä tahansa kappale
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit