Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Last.fm

Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.07.2010 02:21

Lainaus: Nordis

En ole kirjautunut sivulle kuukausiin joten oli aika mielenkiintoista nähdä mitä sitä on viimeaikoina tullut kuunneltua. Tämän linkin myötä varmaan katoavat viimeisetkin rippeet niistä kuuluisista skenepisteistä

Iggy Pop, The Cure ja David Bowie pistivät silmään. Saat mielestäni yli 9000 skenepistettä vain noiden puolesta.

Itsehän kuuntelen vain hyvää musiikkia.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.07.2010 12:12
Kyllä nakertaa vähän kun last.fm teki temput eikä päivity mikään. Ärsyttäähän tuo kun ei toimi. Mokomakin....
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.08.2010 22:48
http://www.last.fm/user/Indipuss

Kätevimpiä sivustoja ikinä. Jos joku haluaa lisätä kaveriksi, niin antaa palaa, mutta kantsii viestissä selventää että on täältä ja millä nickillä täällä pyörii. En tuppaa täysin randomeja lisäämään kaverilistoille.
Kirjoittanut: Aqualia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.08.2010 18:58
Juu, melko koukussa olen tuohon sivustoon.

URL

saapi lisätä kaveriksikin, jos tahtoo : >
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2010 21:53
Kokeilin tätä sivustoa lyhyen aikaa tuossa taannoin mutta poistin profiilini lähes heti. Todella vaikeaselkoinen ja -käyttöinen eikä sieltä saa oikein irti haluamaansa (paitsi ehkä maksamalla, en ymmärtänyt sitä rahankerjuukohtaa kunnolla koska en jaksanut moista lukea). Jatkan Youtuben ja Myspacen ystävänä jos ja kun haluan netitse musiikkia kuunnella.
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.12.2010 21:10
Täältä löydyn minä:
http://www.last.fm/user/BlackDeath-
Tottunut siihenki ärsyttävään seikkaan että ainakin mulla wmp:lla saa laajennuksista jatkuvasti korjata että biisit näkyy, muuten kiva paikka
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 26.12.2010 12:10

Lainaus: Piiskansiima

Kokeilin tätä sivustoa lyhyen aikaa tuossa taannoin mutta poistin profiilini lähes heti. Todella vaikeaselkoinen ja -käyttöinen eikä sieltä saa oikein irti haluamaansa (paitsi ehkä maksamalla, en ymmärtänyt sitä rahankerjuukohtaa kunnolla koska en jaksanut moista lukea).

Höh tarttee tehdä itelleen profiili, ladata koneelle last.fm clientti mahdollisesti pistää siihen käyttämänsä mediasoittimen plugi(vaikka nykyään siinä taitaa olla automaagisesti ne yleisimmät) ja kuunnella musaa. Toistetut biisit(myös ipodista ja osasta muita soittimia) päivittyy profiilisivulle ja etusivulle ilmestyy sitte suositeltuja artisteja sen mukaan mitä on kuunnellu enemmän tai vähemmän. Maksullista tässä on sen last.fm radion käyttäminen joka myönnettäköön on jo aika turha juttu spotifyn myötä(täähän oli ennen ilmanen muuten ja sitä tuli joskus 2008 jopa käyteltyä tiuhasti uusien artistien metsästyksessä) Mun mielestä joku youtuben tilaus, suosikki, lemppari, kaverilistasysteemi mihin noita eri juttuja voi jakaa on paljon monimutkasempaa.

Sitte siinä on kaikkea eipakollista hienosäätöä kuten biisien/artistien "tägäämistä", profiilisivun täyttelyä, kommentointia, yksityisviestiä ja kaverilistaa jne kuten kaikissa sosiaalisissa medioissa nykyään. Mun mielestä paras ja mullistavin sovellus mitä intternetissä on tehty 2000-luvulla ja oon tälle kyl ihan ikuisessa kiitollisuudenvelassa. :P

T: Fanboy90 117466 plays since 25 Nov 2006

Ja tässä viel Meigän last.fm-profiili
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • • Muokkasi: emanon
  • Lähetetty: 26.12.2010 13:13
Hmmm... en muistaakseni ole tähän ketjuun kirjoitellutkaan. Minustakin tämä on varsin mukava palvelu. Toisinaan aika pelottavaa pitkän ajan jälkeen käydä katsomassa mitä sitä oikein on tullut kuunneltua. Varsinkin alkuvaiheessa tuo lista näytti paikoitellen aika pelottavalta, kun esimerkiksi tuli kuunneltua paljon Burzumia samalla kun luki sitä Kaaoksen ruhtinaat kirjaa. En nimittäin ole koskaan erityisemmin välittänyt tuosta norjalaisesta kirkonpolttohevistä.
Epäilen, että iPodin synkkaus ei ole toiminut kunnolla viime aikoina, sillä noita soittoja pitäisi olla kertynyt viime kuukausina enemmän sieltä.
Tuosta voi vilkuilla mun kuuntelemia biisejä: last.fm/user/emanon-

edit. hmh, linkki ei ymmärrä tuota viimeistä "-" merkkiä vaan jättää sen pois ja näin ollen ohjaa jonkun muun profiiliin. Ottakaa siis tuo copypastella.
edit2. piti poistaa hyperlinkki, kun tuosta mun "-" merkkiin loppuvasta linkistä jäi se "-" pois
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2010 02:23

Lainaus: emanon

Tuosta voi vilkuilla mun kuuntelemia biisejä: www.last.fm/user/emanon-

Your musical compatibility with Emanon is Low
Music you have in common includes Pulp, Kent, The Cure, Joy Division and Morrissey.

Olkoon vaikka kuinka alhainen compatibility, olet uusi lempi-ihmiseni.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • • Muokkasi: emanon
  • Lähetetty: 28.12.2010 04:30

Lainaus: Ratpick

Your musical compatibility with Emanon is Low
Music you have in common includes Pulp, Kent, The Cure, Joy Division and Morrissey.

Kiesus! Tämä meidän uusi musikaalinen ystävyytemme ei lähde kovin vahvasti. Mä en ole koskaan voinut oikein sietää Pulppia, en muista koskaan kuunnelleeni Kenttiä tai Morriseytä ja The Cure on mun viharakkaus-juttu, eli periaatteessa ihan hirveetä paskaa, mutta kuitenkin sitä tanssii mielellään klubeilla ja synkistelee kotona väärässä mielentilassa.
Joy Division on sentään jees

Aa... näin tarkemmalla tutkailulla taidan ymmärtää mistä on kyse. Klikkasit linkkiä, jossa tuo meni henkilön "emanon" profiiliin mun "emanon-" profiilin sijasta. En saanut tuota linkkiä korjattua omaan viestiini ja syytän siitä gootti.netin epämääräistä palvelua. Pitänee poistaa hyperlinkki kokonaan ja käydä etsimässä tämä lastFM:n "emanon" ja puukottaa sitä naamaan.

Niin ja minähän näemmä kuuntelen vaan jotain paskaa saatananpalvontateknoa :P
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!