Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Last.fm

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 28.12.2010 16:43
Olen luonut tilin tuonne ja kaiketi jotain asetuksiakin tehnyt, mutta en ole vielä kytkenyt sitä soittolistageneraattoria.

Emanooon, voit luoda linkin Last.fm:n profiiliin tekemällä lyhytosoitteen siihen esimerkiksi täältä.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.03.2011 22:28
Tähän hienouteen olen itsekin uskomattoman koukuttunut. Alkupään omalla kohdalla tapahtuneen epämääräisen kaatuilun jälkeen tämä on osoittautunut tosi hauskaksi. On mukava seurailla, mitä kaikkea tulee milloinkin lysnailtua. Tosin ajoittain käyn poistelemassa listasta yhden biisin ihmeet. Vääristävät ihan kiitettävästi...

Pieni googlailu on osoittanut, että ainakin joihinkin mp3:n (ihan markettiosaston halppissellaisiin) on joku kivankiltti nörä saanut koodattua jonkin sortin scroblerin. Rakkautta hänelle, ja jaksavuutta minulle, että jaksaisin sen omaani kikkailla. Kauheasti jää biisejä tällähetkellä listautumatta. Kävellessä on yleensä hieman eri biisit kuin kotosalla (ja kotosalla on noita digitalisoimattomia LP-levyjäkin, jotka eivät kauheasti sano scrobblingscrobbling)

Niin, ja olemassaoloni löytyy täältä:
http://www.last.fm/user/MorganBlood
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2011 10:29
Innostuin tässä taas Last.fm:stä tauon jälkeen. Tein ihan uuden tunnuksen sinne ja poistin entisen. Entisessä oli liikaa huonoa musiikkia. Uudella tunnuksella en ole vielä paljon musiikkia kuunnellut. Aika vasta tuli se tehtyä joten kuunneltuja biisejä ei vielä paljoa ole.
Ja tässä linkki sinne:
http://www.last.fm/user/Embize__
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!