Gootti.net

Minkä levyn/albumin kuuntelit viimeksi?

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.10.2011 01:32
Kun tuntuu että kaikki vaan kuuntelee nykyisin soittolistoja niin keksin kysellä tällaista, itse kun taas mieluiten kuuntelen koko levyn jos vaan on aikaa. Siis kertokaapa mikä oli viimeisin koko albumi jonka kuuntelitte alusta loppuun, ja jos viitsit niin kerro miksi se oli sen arvoinen ettei huvittanut hyppiä biisejä yli tai lopettaa kesken? Formaatihan ei ole oleelinen asia. Erilaiset kokoelmalevyt ja jotkut omat soittolistat nyt on periaatteessa aika lähellä toisiaan, olisi toivottavampaa jos noita kokoelmia ei mainittaisi ihan liikaa.

Mä kuuntelin Clan Of Xymoxin Notes From The Underground:in, bändin parhaita levyjä mielestäni eikä turhia hetkiä.
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.10.2011 01:45
Tämähän onkin hyvä aihe =) Tykkään myös kuunnella kokonaisia levyjä, kaikki uudet levyt pitää ensin kuunnella kunnolla läpi sanoituksia samalla lukien.

Viimeksi kuuntelussa oli pimeän syysyön innoittamana Opethin Blackwater Park albumi, olen sen kyllä jo monta kertaa aiemminkin kuunnellut, yksi suosikkilevyni yhtyeeltä kun sattuu tuo olemaan. Nyt kuuntelin sen ihan fiilistelyn vuoksi, sanoitusten kera ja kylmät väreet kulkivat useaankin otteeseen selkää pitkin, niin mahtava yhdistelmä melodiaa ja progressiivista metallia upeiden sanoitusten kanssa, kaikki kappaleet ovat jollain tavalla yhteydessä toisiinsa ja niistä saa paljon irti kuuntelemalla ne putkeen, mutta toimivat ne silti hyvin myös erikseen.

Toinen levy jonka vasta kuuntelin oli Insomniumin One for Sorrow ja hyvältähän se kuulostaa, vielä paremmalta kuin edellinen levy, tykkään kovasti puhtaista lauluista örinän kanssa sekä kunnon melodioista ja sanoituksista ja niitähän levy oli täynnä, innolla odotan heidän tulevaa keikkaansa, pitänee varmaan levy ennen sitä vielä pariin kertaan kuunnella läpi.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.10.2011 06:00
Itse kuuntelen mieluummin kokonaisia levyjä kuin musiikkia mistään koneen soittolistoilta!

Eilen ennen nukahtamista tuli kuunneltua Deathstarsin Night electric night levy. Rakastan Deathstarsia ja tuo lätty on erityisesti mieleeni. Mielestäni tällä bändillä ei huonoja biisejä olekaan, joten miksi hypätä minkään yli?!

Toinen albumi, jota eilen kuuntelin oli Saran Kromi! Tuokin levy on ihan huippu, toimii aina vaan vuodesta toiseen, eikä siihen voi olla kyllästymättä. Parasta Saraa, tekisipä bändi vielä tänäkin päivänä vastaavanlaista musiikkia!
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.10.2011 13:26
Viimeisin kokonainen albumi joka tuli kuunneltua oli Selebrities nimisen bändin Delusions. Ihan mahtavaa popitusta, kitaroista tulee hyvin vahvasti mieleen vanha The Cure ja muutenkin ollaan semmoisen kiltin kasarisynkistelyn ytimessä.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.10.2011 13:47
Eilen laitoin dataillessani soimaan Painajainen ennen joulua -leffan soundtrackin. Osittain siksi, että halloween lähestyy ja NBC tulee aina näihin aikoihin mieleen ja osittain siksi, että toivoin tekeväni löytöjä entisten biisisuosikkieni lisäksi. NBC aiheuttaa pakollisia nostalgiasäväreitä, sillä muistan katsoneeni tämän varsin kersana, ja olin myyty siitä kuinka "piirretty voi olla niin jännä ja erilainen". Myöhemmin mulle selvisi leffan status teinikuuttien pakko digata -asiana..: P Tykkään Danny Elfmanin sävellyksistä, mielellään tämän kuunteli kokonaisuutena alusta loppuun.

Koko levyn kuunnellessa tulee kihelmöivä tunne, kun suosikkibiisi starttaa.x) Ei samaa fiilistä tule, jos sen iskee suoraan soimaan. Vähän sama kuin jos radiosta tulee hyvä biisi, se on pakko kuulla, vaikka sama kappale olisi koneella, mp3-soittimella ja levyhyllyssä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.10.2011 18:57
Tämä aloitus pisti ajattelemaan, että enpä muuten itse kuuntele mitään muuta kuin kokonaisia levyjä. En ole tainnut ikinä luoda ensimmäistäkään soittolistaa, puhelimen soitinta ei saa shufflelle ja autossakin on aina alkuperäisiä levyjä eikä itse poltettuja. Se onkin sitten eri asia, kuinka usein kuuntelee levyjä ajatuksella ja ilman, että kokonaisuutta joutuu välillä keskeyttämään.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 28.10.2011 16:29
Eilen kuuntelin sueden Head Music, S/T, Dog Man Starin ja sinkkukokoelman alusta loppuun. Aina kun on vaan aikaa niin kuuntelen levyn alusta loppuun. Tietysti uudet levyt kuunnellaan näin aina.
Kirjoittanut: Radioaktivität (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.10.2011 11:32
Clock DVA - Buried Dreams tuli just kuunneltua alusta loppuun.

Löytyy hurja määrä levyjä joita ei voi ostopäivän jälkeen kuunnella alusta loppuun. Parhaat ja tarttuvimmat palat on alkupuoliskolla ja loput toimittavatkin täytebiisien virkaa. Artistien tulisi pysyä MCD-linjalla tai harventaa julkaisuväliä. Valitettavan monesta levystä vain huomaa ideoiden lopahtamisen jo ennen puoltaväliä.
Kirjoittanut: moongirlchild (Nimetön)
  • • Muokkasi: moongirlchild
  • Lähetetty: 11.11.2011 18:11
Tuli kuunneltua tämä Verjnuarmun yks levy... ei vaan muista levyn nimeä ja ei jaksa rampata tuota kahden huoneen väliä... Mutta hianoo savolaista musiikkia!
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.11.2011 23:00
Soittimessa viimeksi on pyörähdellyt pariin otteeseen tuossa päivemmällä Dingon Kerjäläisten valtakunta. Olen vähän myöhäisherännäinen bändin suhteen, ihastuksen kohteisiini se on kuulunut vasta pari-kolme vuotta aiemman tuttavuuden rajoittuessa lähinnä pakollisiin hitti-biiseihin, joskin kyllä minä silloinkin yhtyeestä semisti tykkäsin.

Tuli kyllä hyvin vahvasti pari kuukautta sitten todistettu keikka mieleen, oli niin mahtavaa vetää täysillä Rio ohoi -biisin kertosäettä ja asiaan kuuluvalla takilla varustettuna Nahkatakkista tyttöä. Nahkakynsikkääseen verhottu käteni sai keikan päätyttyä puristaa tassua Neumannin kanssa ja seuraavana päivänä oli pakko kiittää kitaristia loistavasta keikasta, kun häneen vahingossa törmäsin
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit