Gootti.net

Minkä levyn/albumin kuuntelit viimeksi?

Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.10.2012 20:20
Päivällä tuli kuunneltua Deine Lakaienin Kasmodiah. Koin tilanteen vaativan sitä Erinomaisen hieno tekele kun on, niin ei tee edes mieli kuunnella jotakin vain sieltä täältä. Sellainenkin paha tapa minulta kyllä löytyy, se myönnettäköön..
Kirjoittanut: ixydor (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2013 11:10
Nightwishin oceanborn tuli kuunneltua. Ihan mahtava albumi ja iha mahtava bändi.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.08.2013 15:49
Depeche Mode - Violator

Tämä levy on soinut nyt pari päivää soittimessani. Viime kuuntelusta on aikaa, enkä muistanutkaan miten mahtava kokonaisuus tämä on. Kun on päässyt loppuun niin tekee mieli kuunnella levy heti uudelleen.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2013 16:32

Lainaus: ixydor

Nightwishin oceanborn tuli kuunneltua. Ihan mahtava albumi ja iha mahtava bändi.

Joo, mielestäni ehkä paras Nightwishin levy heti Oncen jälkeen.

Viimeksi taisin kuunnella Gothministerin Happiness in Darkness -levyn. Mihinkään muuhun levyhyllyssäni en ole kiintynyt niin paljon. Kohtelen sitä kuin kukkaa kämmenellä.
Kirjoittanut: Blue Hour (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2013 22:20
Skitsystem - Enkel Resa Till Rännstenen

Skitsystem on niitä harvoja hyviä black metalia ja crust punkia ristisiittäviä bändejä.
Kirjoittanut: skraakka (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: skraakka
  • Lähetetty: 07.11.2013 05:28
Taisi olla Tarja Turunen - Victim of Ritual

Aivan mahtava oli kyllä itse ainakin suosittelen..
Kirjoittanut: Thanatosofos (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.11.2013 11:22
Blutengel Child of Glass. Ei mikään uusi bändi mutta minulle uusi tuttavuus ja tykkään kovasti. Tykkäileekö kukaan muu?
Kirjoittanut: Tyrienda (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2013 19:58
Blutengelin levyjä ei itseltä löydy mutta musiikista tykkään kyllä muuten
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.11.2013 20:32
Pariisin kevät - Kaikki on satua

Tutustuin bändiin noin kaksi kuukautta sitten ja olen kuunnellut sitä tosi aktiivisesti siitä lähtien. Tämä on lempilevyni heiltä, mutta tykkään myös aikaisemmista. Uusinta en ole vielä kuullut kolmea biisiä lukuunottamatta. Heitinpä äsken tilauksen yhteen kauppaan josta ostin hienon violetin Pariisin kevät Astropöllö kangaskassin jota olen jo jonkin aikaa kuolannut :p
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit