Gootti.net

Lempibändit (vain gootti)

Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.10.2008 16:38
Sister of mercy ja the cure on hyviä
Kirjoittanut: JapanGoth (Nimetön)
  • • Muokkasi: JapanGoth
  • Lähetetty: 08.10.2008 18:10
*sivuuttaa aihetta rutosti* Kertokaa mulle, mitä musiikkilajia on Evanescence ja Within Teptation? Ne ei TOSIAANKAAN oo goottia varmaan nähnytkään, mut mitä ne on? En siis kuuntele kumpaakaan, kiinnostaa tietää vaan.

Baitövei, oon alkanu kuunnella London After Midnightia.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 08.10.2008 19:39

Lainaus: JapanGoth

Evanescence ja Within Teptation?

Mä oon joskus nähny pari musavideota ja ihan metalliahan ne?

Ite olen alkanu etiskelemään vanhojen Batcavebändien levyjä, mutta niitä kun ei millään löydy. Jos jollain on myynnissä mitään kunnon kasari batcavea, deathrockia, perinteistä ni ottaa muhun yhteyttä. Jookoskookos?
X-Mal Deutschlandin kanssa luovutin jo ja pistin vähän warea tulemaan, kun en oo ikinä kuullu niiltä yhtään hyvää biisiä ni ajattelin nyt vähän tarkemmin tutustua. :P
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2008 19:41
Heitetäänpä onelineri. Tämän hetken suosikit ovat Alien Sex Fiend sekä Specimen :]
Kirjoittanut: Lara (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.10.2008 02:14
Moonspell

http://infernet.moonspell.com/#home
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.11.2008 01:50
Goottirock/deathrock/post-punk -bändeistä suosikkejani ovat London After Midnight, The Sisters of Mercy, Siouxsie and the Banshees, Two Witches, Suruaika, Bauhaus, Alien Sex Fiend ja Fields of the Nephilim

Darkwave/goottipop -osastolta sen sijaan The Crüxshadows, Blutengel, Tristesse De La Lune, Emilie Autumn ja The Birthday Massacre

Sitten vielä electro/ebm/industrial -puolelta Icon of Coil, VNV Nation, Hocico, Red Cell ja Beati Mortui
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.11.2008 13:04

Lainaus: HepZusi

Ite olen alkanu etiskelemään vanhojen Batcavebändien levyjä, mutta niitä kun ei millään löydy.

http://www.strobelight-records.com/

Lainaus: Evelyn

Alien Sex Fiend sekä Specimen

Vakio! Ei saa unohtaa Sex Gang Childreniä, joka on livenä parhautta!!!
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.11.2008 19:58
Strobelight recordsilla on hyvä kauppa Sieltä tosiaan löytyy vanhaa deathrokkia, batcavea sun muuta aika hyvin. Itselläni on tuo Voices of Masadan uusin ja New Dark Age vol. 4 -kokoelma
Kirjoittanut: Euronymous (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.04.2009 22:35
Darkthrone, mayhem tyyliset ja klassinen musiikki.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 02.04.2009 22:38

Lainaus: Euronymous

Darkthrone, mayhem tyyliset ja klassinen musiikki.

Cmoon nää ei naurata enää ketään.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit