Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Levyhyllyn noloimmat

Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Liisa Peililasimaassa
  • Lähetetty: 11.09.2007 21:33

Lainaus: HepZusi

mitä levyjä sul on ja paljolla myyt?

Warriors of the worldin bongasin ainakin ekana. Vihko on erittäin huonossa kunnossa, muistan vieläkin mitä sille painokselle on aikoinaan tehty, cd:n kuntoa en tosin muista. Sanotaan, että kolme eukkia ja kaheksankymmentä senttiä.

Edit: taino aattelinki et 2e on kohtuullisempi, jos kiinnostaa.
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.09.2007 11:06
Nylon Beatin pari levyä taitaa vieläkin olla jossain varastossa..
Yritin joskus myydä pois kirppiksellä, mutta yllätys -kukaan ei niitä ostanut. Niissä taitaa kasvaa jo hämähäkinseittejäkin
(ainakin toivottavasti )
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Elvira
  • Lähetetty: 14.09.2007 15:51
Eilen kun pengoin levyhyllyä, niin sieltä putkahti joku ikuisuuden vanha Bryan Adams. Järkytys. En edes tiennyt, että meiltä löytyy sellainen. Eikä tasan ole minun aikanaan hankkima.
Kirjoittanut: Pale (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.09.2007 20:55
Sieltähän taitaa löytyä 2 Nylon Beatin levyä,Pikku G:n levy...ööh...sekä Bomfunk Mc:tä ja Discoa.Noloa Ei oo kyllä tullu kuunneltua moniin vuosiin
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • • Muokkasi: nexubus
  • Lähetetty: 17.09.2007 01:27

Lainaus: koulrofobia

Multa ei hyllystä löydykkään mitään muita kuin noloja, koska ei ole koskaan rahaa ostaa niitä, ja levyjen ostaminen lopetettiin, kun minusta tuli 'epänormaali'. mutta mainitaan nyt ainakin Gimmelin kaks ekaa, Tiktakin kolme ekaa (faija ajattelee, että jos se diggaa, niin niin diggaan minäkin), Avril Lavignen eka ja Pinkin eka. Kaikista hauskinta onkin, että jos omistan yhdeltä bändiltä useamman levyn, en ole enää digannut bändistä toisen levyn tullessa.

Avril Lavignen eka oli itseasiassa jopa ihan siedettävä Tuli kuunneltuu mut ei kyl nykyään yleensä tuu. Levy muistutti vähän Alanis Morissettee, hyviltä ajoilta (Jagged Little Pill).

En tiedä omista levyhyllyn noloimmista, paljon ****** on mut ****** määrittelykin on vaikeaa. No okei, Spice Girls on ****** joten vastaan sen.

edit: Avril Lavigne veti myös tosi hyvin MTV Iconissa Metallican Fuelin. Taustabändi rockas paremmin kuin Metallica itse. Mut Avrilin taso laski, myöhäisemmät albumit huonompia kuin eka joka sekään ei nyt mikään maailman paras ole.
Kirjoittanut: Hirnverletzung (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Hirnverletzung
  • Lähetetty: 20.09.2007 19:21
onko olemassa noloa musiikkia, eiköhän se ole ihan asennekysymys. On jotenkin naivistisen huvittavaa, että ihmisten on mollattava levyjä, joista eivät enää pidä tai eivät ole koskaan pitäneet, nostaakseensa itsensä niiden yläpuolelle, kasvattaakseen uskottavuuttaan ja todistaakseen sen myös muille.

sori off topic, mutta tulinpahan miettineeksi...
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 20.09.2007 19:42

Lainaus: Hirnverletzung

onko olemassa noloa musiikkia, eiköhän se ole ihan asennekysymys. On jotenkin naivistisen huvittavaa, että ihmisten on mollattava levyjä, joista eivät enää pidä tai eivät ole koskaan pitäneet, nostaakseensa itsensä niiden yläpuolelle,

Tuossa olen aikalailla samoilla linjoilla. Kyllä minun levyhyllystäni löytyy mm. Hanna Pakarista ja ehkä Spice Girlsiäkin, joita joku voisi pitää "nolona", mutta ei se minua ainakaan hävetä tai nolota.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.09.2007 19:47
Tämä ei ole tarkoitettu miksikään kuitiksi kellekään vaan ihan vaan mun ajatuksia asiasta:

Minun mielestäni se on noloa jos joku on niin täysin markkinavoimien vietävänä että ostaa kaikkea mitä tahansa roskaa jos sitä vaan mainostetaan paljon. Tai on noloa jos ei ole mitään omaa makua ja menee niin täysin massan mukana että jos joku on niin in että on sitten mukamas juntti tai muuten jälkeenjäänyt jos ei kuuntele "artistia" x tai omista sen levyjä. Kavereillakin on se niin pakko saada itsellekin, jne.
Ja on varmasti noloa huomata jo lyhyen ajan päästä että levyä ei jaksa kuunnella kuin pari kertaa. Joku kysyy tietysti että miten määrittelen sen roskan mistä sanoin alussa. No jos et jaksa levyä paria kertaa enenpää kuunnella eikä kukaan sitä sinulta halua ostaa kuin ehkä eurolla niin roskaahan se silloin on. Sekä sinulle että muille. Se roskakin saadaan vaan monesti näyttämään siltä että se ei olisi sitä, ei sen ostaja muuten olisi sitä ostanut.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.09.2007 20:00
No lapset ja ihan nuoret nyt on vähän asia erikseen ja ymmärrän että suurin osa kaikkien noloista levyistä on hankittu just silloin. Ihan nuorilla ei mikään oma maku ole vielä kehittynyt ja ei mitään kovin erikoista musiikkia osaa kuunnellakaan, yksinkertainen pop/rock/disko on varmaan ollut melkein kaikilla ne ihan ensimmiset itse hankitut levyt. Usein näihin vielä liittyy se artistin palvonta jos se on joko sellainen johon on ihastunut tai sitten samaa sukupuolta oleva sellainen joka haluaisi olla isona. Ymmärrän ja muistan että halusin joskus olla isona Bruce Dickinson.

Ikävä vaan huomata että nuo markkinavoimat tehtailevat juuri lapsille ja niille varhaisnuorille noita "musiikkituotteitaan" ne kun ovat helpommin petettävissä kun vähän varttuneemmat ihmiset. Musiikilla saadaan lisäksi markkinoitua hyvin esim. kolajuomaa, vaatteita mitä artistilla on ja ties mitä krääsää. Sen ikäiset eivät myöskään ole vielä kuulleet paljon musiikkia joten miltei sama vähän eri kuosissa kuin muutama vuosi sitten uppoaa hyvin. Ja isi ja äiti ostaa levyn kun vähän mankuu ja ei ne välitä mitä ne ostaa. Kun niiden kullannuppu vaan sitä tahtoo. Eli tuossa ikäryhmässä on paljon ostajapotentiaalia kun niiden rahat tulee vanhemmilta. Iisi mani.

Joo-o juttua olisi vielä mutta kaikki sai käsityksen asiasta. Over and out.
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.09.2007 21:25

Lainaus: nexubus

Avril Lavignen eka oli itseasiassa jopa ihan siedettävä

No joku tykkää, minä en vain voi sietää niitä rällätyksiä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit