Gootti.net

Levyhyllyn noloimmat

Kirjoittanut: Zero Hassle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.11.2012 01:36
Vilkuilin hetken levypinoa tossa koneen vieressä että näkyykö noloutta ja jäin kattomaan että kenties Don Johnsonin Let It Roll vois olla monille just sitä itseään mutta ei, kyllä se mun mielestä on vielä ihan tarpeeks katu-uskottavaa kasarijuustoo..
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2012 23:37
Britney Spears ei nolota, mutta Cradle of filthin viihdearvoa lienee vaikeampi selittää... Kyllä, kumpaakin löytyy levyhyllystäni.
Kirjoittanut: Bloody Monster (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2012 23:50
Löysin hyllystäni jotain vanhoja lastenlaululevyjä, joita ei enää kuuntele edes pikkuveljenikään...
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2013 16:58
(Viesti poistettu.)
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.01.2013 07:00
No ei mulla sielä kauheesti mitään noloa ole, koska myyn levyt joista en enää tykkää. RHCP, The Rasmus, Don Johnson Big Band ja PMMP herättää aina kysymyksiä mutta ihan sama koska tykkään niistä.
Kirjoittanut: michael (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.01.2013 12:12
Jaa , että noloa Jope Ruonansuu ja Anssi Kela löytyy enkä edes tiedä mistä ilmestynyt....
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.01.2013 18:48
Yhtäkään levyä ei onneksi ole vielä tarvinnut häpeillä. Kynnys niiden ostamiseen on sen verran korkealla ja musiikkimaku muuttunut niin vähän. Youtuben historioista saattaa tosin löytyä, eh, helmiä muuten niin kehittyneiden mieltymyksieni joukossa. Aion kyllä hankkia ihan fyysisenä levynä norjalaista lastenmusiikkia (kyllä) ja vaikkei tämä minusta noloa olekaan voi se kuulostaa tosi kummalta jonkun muun korviin.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2013 22:46
Ehkä tällä hetkellä meikäläisen levyhyllyn ns. noloin juttu ovat ne kaksi omistamaani Indican levyä. Pidän bändistä tosi paljon ja sillä on paljon tunnearvoa, mutta toisaalta... En minä ihan ekana menisi kaikille juuri niitä levyjä soittamaan kun perus musamaku kuitenkin koostuu vähän erilaisesta setistä, mutta toisaalta keijulta näyttävä tyttönen voi ainakin minun mielestäni kuunnella ihan niin paljon Indicaa kuin itse tahtoo. Että näin.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.04.2013 15:03
Kyllä se taitaa olla tuo Ricky Martin. Sain sen muistaakseni joskus entisen siipan äidiltä ja ajattelin sen riemastuttavan monia illanistujaisia ja näin on herra myös tehnyt. Oon saanut siitä jos jonkinsorttista kuittia, mutta onhan tuon levyn huumor'arvo ihan omaa luokkaansa.

"Un, dos, tres, uppassitopattattes Mariia!"
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.05.2013 13:10
Spice girls.

Please dont kill me yet, i want to explain- oh, wait. I cant explain... Just kill me.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit