Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Levyhyllyn noloimmat

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 08.11.2010 17:23
Itseasiassa nyt kun järjestelin levyjä hyllyyn ni hogasin että mun levyhyllyn päällä oli lynyrd skynyrdin live vuodelta 97. Pistin äkkiä lipaston laatikkoon piiloon.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.11.2010 20:34
Mun Nightwish-kokoelma on oikeesti aika nolo.

Ei sillein että bändi olis nolo, tai on sekin tavallaan, mut sellainen nostalgisesti seminolo vanha suosikki kuitenkin Mut lähinnä se levyjen määrä.. kuka tarvii neljä eri versiota samasta albumista? Nightwish-äänitteitä löytynee yhteensä 45 kappaletta (albumit+erilaiset versiot, kokoelmat, live-levyt, bootleg, dvd, cds, dvd-singlet).

- Myös Sisters of Mercyn levyjen määrä suhteessa kaikkiin goottirocklevyihini on aika noloa.
- Ja jostain syystä mulle on päätyny kaks kappaletta LAM:in huonoa uusinta (köh köh..2007) albumia.
- Indica-levyjen määrä lähentelee nolouden määritelmiä myös. Niitä on 15 kappaletta. Samoin Sonata Arctica-levyjen määrä. Pitäisi myydä osa pois oikeasti, en ole koskaan edes kummemmin välittänyt bändistä muutamia hyviä synabiisejä lukuun ottamatta.
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 08.11.2010 22:21
Huh, olen tainnut onneksi ehtiä kantaa sellaiset levyt kirpputorille saaden ne kaupatuksi. Mutta katsotaan varmuuden vuoksi jos jotain löytyy... Olihan siellä.
Niinä ensimmäisinä teinigoottivuosina, jolloin aloin löytää oman oikean itseni, tuli hankittua The 69 Eyesin Angels sekä Lordin The Arockalypse ja Get Heavy... Noihin liittyy kuitenkin muistoja, minkä vuoksi en oikein viitsi heittääkään (seli seli).
Kyllähän löytyy sitten sellaisiakin, joita joku voisi pitää noloina, mutten itse häpeä, kuten Slipknotia, Megadethiä, Iron Maidenia, Children Of Bodomia, Slayeria ja The Sisters Of Mercyä.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2010 23:46
Kaikkea te ja noloksi väitätte. Ainoat levyt joita minä siirrän hyllyssä vähän alemmas silmien tasolta ovat Bat & Ryydin Ehtaa tavaraa ja Matti Nykäsen Samurai. Nordmanit ja Leningrad Cowboysit ei nolota sitten yhtään.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.11.2010 23:55
Minulla ei ole ollut cd-levyjä esillä ikuisuuksiin, sillä en ole niitä enää kuunnellut. Kuuntelemani musa on mp3-muodossa. Muutama hassu cd on vissiin jossain varastossa laatikon pohjalla, kuten muutama Nightwishin levy ja pari elokuvien soundtrackeja. Nolouksia ei oikeastaan edes löydy, sillä olen heittänyt ne pois. Tai noh, on siellä kyllä vissiin yksi KWANin levy, koska nostalgia!
Kirjoittanut: imagineryboy (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.11.2010 22:01
Suurimman osan noloista levyistä oon heittäny menemään (ja uskokaa pois, niitä on ollu paljon), enkä oo myöskään aktiivisesti ostellu uusia levyjä vähään aikaan... Mut löytyy sieltä sieltä hyllystä näköjään 30 Seconds to Marsin eka levy... :P Hyi olkoon. Mut toisaalta ylpeänä pidän levyhyllyssäni esim. Wham!:in tai Topi Sorsakosken levyjä.

Siellä on näköjään myös poltettuja cd-levyjä, joissa on tietokoneella tulostetut tekstikannet! Olipa sekin aikaa, kun sitä harrastettiin, kuka vielä muistaa? Nykyäänhän kaikki löytyy mp3:sina koneelta niin ei tarvitse moiseen alentua.
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.02.2011 18:56
Avril Lavignea... Ei jaksa hävittää sitä levyä. Muuten koko hylly näyttää tyhjältä.. Löytyyhän sieltä Musea ja Pinkiä... Kuuntelen yleensä heavy-metalia joten Mötley Crüe on ainut joka on järkevä levy hyllyssä.
Kirjoittanut: D_D4 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.03.2011 06:47
nolointa mitä itteltä löytyy hyllystä on jostain kumman syystä hyllyyn tiensä löytäneet Crazy Frog ja The Darkness - One Way Ticket To Hell
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2011 12:35

Lainaus: D_D4

Crazy Frog

Nyt tuli sellaiset pohjat että nolommaksi voi tuskin kukaan pistää
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.03.2011 16:09

Lainaus: HepZusi

lynyrd skynyrdin

Siskon kans aina mietitään, et miten toi sanotaan

Noo mutta mulla taitaa olla joku Anna Abreun levy... :/
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit