Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Levyhyllyn noloimmat

Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.06.2010 18:29
Mulla on kans jeesusmusaa hyllyssä. Nimittäin 2 kappaletta Timo Rautiainen ja trio niskalaukauksen sinkkua (rajaton rakkaus ja elegia). Ne oli aikoinaan hyviä mutta ei enää. Ihmettelenki miten oon ostanut tollasta saissea!
Kirjoittanut: Lucilla A (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.06.2010 00:35
Suomessa vanhempien kellarin uumenissa on vielä 2pacin levy, koska teininä olin kova hoppari. Olen myynyt kaikki muut noloudet, tuon gangstarap-klassikon nyt säästin vain varoittavaksi esimerkiksi.

Tällä hetkellä nolointa taitaa olla Gackt. En voi olla tykkäämättä joistain Gacktin kappaleista, mutta hemmetin noloa se on kuitenkin!
Kirjoittanut: Unikarma (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2010 11:02
En jaksa nolostua levyhyllyni sisällöstä. Sieltä löytyy niin Deadstar Assemblya, Riistettyjä, Napalm Deathia kuin Mana Manaakin. Keräilen ja kuuntelen mitä milloinkin tuntuu hyvältä kuunnella, ja kerran parissa vuodessa käyn koko arkiston läpi ja myyn vähälle kuuntelulle jääneet.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.07.2010 21:45
Eipä minuakaan nolostuta mikään levyhyllyssäni...ei edes Muska Babitzinin kokoelmalevy taikka Jenni Vartiaisen "Ihmisten edessä" lätty! Ainoat naisartistit, joita tykkään kuunnella sillointällöin Tarja Turusen lisäksi!
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.08.2010 14:00
Tähän riittää vain yhden artistin levy nolostuttamaan koko cd hyllyni:

Pikku G

Onhan noita muitakin.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: UndyingDreams
  • Lähetetty: 10.09.2010 19:43
Jaa'a, noista noloista tulee aika usein hankkiuduttua eroon nopeasti jos ne eivät edusta mitään tiettyä muistoa.. Olen säännöllisin väliajoin siivonnut levyhyllyä sillä periaatteella että kaikkien siellä olevien levyjen pitää täyttää jokin näistä neljästä kriteeristä:

1) Hyvä levy, ts. levyllä oleva musiikki on hyvää
2) Huono levy, mutta kuuluu hyvälle bändille (kuten vaikkapa joku Sisters-bootleg, London After Midnightin uusin levy tjsp)
3) Levy, jonka musiikki on joskus ollut mielestäni tosi hyvää (ts. vanha suosikki/klassikko, esim HIM)
4) Levy, joka on paska, mutta johon liittyy jokin erityinen muisto/nostalgisuus/tunnearvojuttu (vaikkapa Pokemon-leffan soundtrack)

Tän hetken yks noloista levyistä on 100% Darkness -kokoelma, jonka ostin Hepzusilta kännissä, kun se väitti et siinä on Darktrancea (synkkää psytrancea), mut levy onkin täynnä vaan jotain lo-fi darkcorea, speedcorea tai hardcore technoa.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: BluhtEngl
  • Lähetetty: 20.09.2010 21:39
Pikku G tuli ostettuu ne kaks levyy yks kerta joku vuos sitte ku sattu oleen euron kappale
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 20.09.2010 22:17

Lainaus: UndyingDreams

jonka ostin Hepzusilta kännissä, kun se väitti et siinä on Darktrancea (synkkää psytrancea), mut levy onkin täynnä vaan jotain lo-fi darkcorea, speedcorea tai hardcore technoa.

Euronks maksoit siit?
miten munassa mä voin tietää mitä siinä oikeesti on ku kannessa  vaan luki et 100% darkness

Levyhyllyssä ei taida hirveesti noloa musaa löytyy ku kaikki sellanen mistä ei tuu tykättyä on kirpparilaatikossa ja ehkä kerran vuodessa tulee kaivettua ne läpällä yheks illaks esiin. Siellä löytyy siis kaikkee daddy dj:n, cradle of filthin, oudon konemusan(kuten tuo UD:n ostama), COB:in ja Dr.macdoon väliltä aina ysäri eurodancekokoelmiin.

Ainoo mikä mun levyhyllyssä ehk on noloo ne määrät mitä sielt löytyy Bauhausia(15kpl), David Bowieta(13) ja The Jesus And Mary Chainia(12).
Kirjoittanut: illegalll (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2010 02:26
Miulla ei omasta mielestä oo mitään noloa, mutta jotkut saattaisivat mieltää Metallican St. Angerin noloksi. Itse tykkään!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2010 15:53
Pikku G löytyy minunkin hyllystä kun joskus ala-asteella sitä niin fanitin! Ja sitten löytyy näitä mitä joskus on lahjaksi saanut eikä ole huomannut niitä pois ottaa, esim. Ellu ja Aleksi (vai oliko se niin? ne tyypit jotka laulaa siitä lokista?) ja sit Lordi ja Princessa Smurffilevyjäkin löytyy mut niitä sentään aina läpällä kuuntelee ainiin ja eräs paikalinen kanttori oli levyttäny jonkun kirkkokasetin jossa on jotai virsejä ni mulla on se levyllä joku seurakunnasta sen mulle joskus lähetti kun tämä kyseinen kanttori kuoli.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit