Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Levyhyllyn noloimmat

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.05.2007 21:08
Hmm... luurankoja on niin monia ettei oikein sitä nolointa osaa valita. Mutta hyllystä (tai paremminkin sen alta) löytyy NG3, Ricky martin (joku kokoelma levy) ja karmeimpana näistä ehkä kummisedän lahja minulle... *rummunpäristystä* Las Ketchup.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.05.2007 15:14
Eka levy, jonka ostin joskus 13-vuotiaana, oli Misfitsin Legacy of Brutality LP. Ei nolota yhtään kyseinen levy, eikä juuri mikään muukaan. Onneksi oon niin poskettoman viisas, etten oo skidinäkään ostellut mitään kuppalevyjä, tai kuunnellut listamusaa. (Kiitokset isosysterille + sen kavereille.)

Onhan siellä jotain sellaistakin, jota en itse kuuntele, kuten Finntrollin eka, mutta sen sain ilmaiseksi ja sillä on tunnearvoa tietyllä tavalla. Oltiin Teemun (rip) kanssa aika helvetin läheisiä viimeiset kuukaudet ennen hänen omaa ratkaisuaan. Huono juttu, hyvän kaverin menetin.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.05.2007 21:14
hmm.

antti tuiskun kaikki paitsi kaksi ekaa
spaissareiden eka
nylon beatin eka ja toka.
smurffien jok' ikinen.
hit's for kids 4

pistäkää paremmaksi
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.05.2007 22:31
Täältäkin löytyy Ricky Martinia.
Sitten on E-typen kaaaaikki levyt, Shania Twainin joku ihmeellinen, Five(kauan sitten kuopattu poikabändi), ja lisäksi jotain kokoelmalevyjä. Ainiin ja Ultra Brata, se on kyllä ihan paras.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sharwynn
  • Lähetetty: 14.05.2007 16:10

Lainaus: Devilsbride

Ultra Brata

Tuota löytyy täältäkin. Ja mitähän muuta? Riippuu minkä kukin luokittelee noloksi.. Minä kun en kuuntele kuin hyvää musiikkia Enemmän on näitä levyjä joita olen joskus luukuttanut ja nyt kyllästynyt niihin, mutta en nyt niitäkään noloiksi sanoisi. Ehkä en vain tajua hävetä.

Kaikki lapsuudenaikaiset spaissarit sun muut eurohumpat on jo aikoja sitten lahjoitettu nuoremmille serkuilleni paitsi Nylon Beatit, nehän on hyviä!
Kirjoittanut: ShadowFromHell (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.05.2007 21:56
Oon nyt karsinu niin, että levyhyllyssä ei ole mitään kamalan noloa, mutta jos aktsoo johonkin kaappiin niin sieltä ne nolot sitten tuleekin esiin.Shakirat yms. Mutta se aika oli silloin joskus muinoin =PPPP
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 14.05.2007 22:22
Hmm... Mun noloin menee vissii tonne... Oisko -99 vai koska Backstreet Boys oli kuuminta hottia ? Ja niitäki vaan sen takii ku systa diggas niit... Ni mä popitin kans Bäkkäreit *reps*
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.05.2007 14:55
Merkillisin mitä löytyy on Sigur Rós...
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.05.2007 17:12
Hmm, mun levyhyllystä ei kai tällä hetkellä oo muuta noloon viittaavaa ku himin 4 ekaa levyä. Mutta mitäpä tuosta, joskus himistä tykkäsin ihan järkyttömästi (9-vuotiaana) ja kuunneltua tulee joskus nykyäänki..
Kirjoittanut: ShadowFromHell (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2007 22:40

Lainaus: AuroraBorealis

Hmm, mun levyhyllystä ei kai tällä hetkellä oo muuta noloon viittaavaa ku himin 4 ekaa levyä. Mutta mitäpä tuosta, joskus himistä tykkäsin ihan järkyttömästi (9-vuotiaana) ja kuunneltua tulee joskus nykyäänki..

Heh, itse tykkään HIMistä aika paljonkin=P mutta toisaalta makuasioista ei kannata kiistellä =)) eikö näin ole?!?!?!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit