Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Levyhyllyn noloimmat

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.05.2007 23:30
Aika monellä näyttäs olevan toi Pikku G...
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Stuntgirl
  • Lähetetty: 19.05.2007 09:35
Antti Tuisku, Hanna Pakarinen ja Pikku G. Tuiskun levyn sain synttärilahjaksi, enkä sitä toivonut... (kiitos kummitäti! ) Hanna Pakarinen kummilta joululahjaksi.

Vihaan noita levyjä!
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.05.2007 12:27

Lainaus: Stuntgirl

Pikku G:n halusin itselleni kakkosluokalla.

Eli mitä, kaks vuotta sitten? Vai koska se oli "huipulla"? Tää on hyvä ketju, huomaa olevansa muumio.

Mä oon saanu synttäri/joululahjaksi myös muutamia levyjä, mutta niistä artisteista tulee nyt vaan mieleen Rattus ja Terveet Kädet, joten aika turha niitä on tänne ketjuun heittää.

Joskus 10v sitten ostin divarista The Simpsons singing blues -vinyylialbumin hintaan kolme markkaa, se kai sitten on nolo lätty. Ihan hauska se on, siis noin yhdellä kuuntelulla. Eipä oo sen yhden kerran jälkeen tullutkaan kuunneltua. Simpsonit on telkkarissa ainoa sarja, jota katson, mutta ei se siitä musiikillisesti tee hauskaa.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.05.2007 15:32

Lainaus: Ximmo

Eli mitä, kaks vuotta sitten? Vai koska se oli "huipulla"?

Minäkin muistelisin kyllä et siitä on joku kaksi, tai kolme vuotta. Muistan että ite olin sillon yläasteella ja kaveri yritti aivopestä mua sen musiikilla
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.05.2007 16:37
Ai niin, löytyyhän tuolta Illin single, tuli joskus aikoinaan jonkun lehden mukana. En ole saanut sitä kirpparillakaan myytyä. Jos en olisi eläinystävä, menisin ja heittäisin sillä lätyllä vaikka vesilintua. -_-
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.05.2007 17:08
multa löyty se joku kriatianin idolsi levy ja poltin sen heti
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2007 17:57
mulla on vielä kaks vanhaa nailon beat levyä... hyvä että kehta myöntää joskus kunnelleensa... mut ei enää uppoo
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.05.2007 20:55
Multa löytyy mp3:selta sen Idols Kristiinan One of Us biisi
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.05.2007 20:57
Vasta tuli tuolta musakerhosta yllätyslevy, ja luulin et se ois jotain metallia koska kuulun siihen hard & heavy-osastoon, niin sieltä paketista jännityksellä sit avasin jonku v'tun "Suomi-Hitti vitosen" jossa oli mm Antti Tuiskua ja se oli suunnilleen parasta sillä levyllä!!!! Mut yhtenä päivänä löysin jonku ihmeen Flegmaatikkojen levyn nimeltään "Läheltä ja kaukaa". Jotain suomirappia oli kun kuuntelin, mistä lie meille eksynyt. Nolompaa ei nyt tuu mieleen.
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.05.2007 21:37
Hah, Aikakoneen Tähtikaaren taa ja sitten Mandin levy
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit