Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Levyhyllyn noloimmat

Kirjoittanut: figurehead (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.05.2007 15:06

Lainaus: Ximmo

etten oo skidinäkään ostellut mitään kuppalevyjä, tai kuunnellut listamusaa. (Kiitokset isosysterille + sen kavereille.)

Kiitos isoveljelleni samankaltaisista vaikutteista. Onneksi olen pystynyt säilyttämään (pöllimään) joitakin 80-luvun alun helmiä veljen kokoelmista... Alkavat olla ihan hyvissä hinnoissa mutta periaate on, että levyjä ei myydä kun ne on kerran hankittu !!

Älkää hyvät ihmiset antako lastenne kuunnella epäilyttävää musiikkia lapsina tai muuten ne pukeutuu mustiin vielä kolmekymppisenäkin...
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.05.2007 15:17
shadowfromhell : makuasioosta ei tosiaan kiistellä, kyllä se himmi menee näin vanhemmallaki iällä... x)))) onhan siitä jo 10 vuotta ku sitä oikeen kunnolla fanitin...
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.05.2007 17:35
multa löytyy varmasti enemmän noloa musiikkia kuin sellasta, mitä oikeesti kuuntelen. Johtunee kyllä siitä, että vuosi takaperin mutsi tuhosi kaikki mun "epäilyttävät" levyt, ja en ole aikoihin päässyt enää levyostoksille. Mut noloin on varmaan joku Suomi hiphoppia vol. 2 Sitä voi sitten ihmetellä et mitä se mun kokoelmissa tekee. x)
Kirjoittanut: ShadowFromHell (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2007 23:44
AuroraBorealis: heh, juu. vanhemmat biisit ovat kyllä parempia kuin nyt uudemmat...ja muutenkin HIM on aika moinen poikkeus muusta musamaustani =)) tai no miten sen nyt ottaa...
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.05.2007 13:48
Multa löytyy muistaaksen Spice Girls(kirjotetaankohan tollee) levyjä pari, sit Nylon Beat tiakin taitaa löytyä ja öm. Kaikkee peruspoppia. Sellasii levyi mis on kokoelman kaikkee jotain niit energy hits vai mitä lie ja suomipop yms. en kyllä tiedä missä kuosissa ne on ja missä ne on
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.05.2007 19:16
*Kaivelee lisää*

Voi ***** Backstreet boyssia, aymi hamasakia ja jotain vitun deathstarssia :S
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.05.2007 20:44

Lainaus: Tristessa

Samoin hyllystä löytyy, luoja paratkoon, Nightwishin Wishmaster.

Multa löytyy jok aikinen lätty jonka tuo bändi on julkaissut
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.05.2007 20:45

Lainaus: Vade Horrorcraft

jotain vitun deathstarssia :S

Ihana bändi
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.05.2007 16:23
Ne mitä mulla on olu, niin mulle ostetu Pikku G... Sitten on ollu ihan ala-asteella vielä spaissareita, jota en kuunnellut, siten oli smurffeja...HiMiäki löytyi joskus ja S.O.A.D:n mezmerize...
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.05.2007 22:58
Ainiin joo multa löytyy Pikku G:n levy! Vai löytyyköhän enään. Kyl taitaa. Mut en mä semmosta voi muistaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit