Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tämän kappaleen olisin halunnut tehdä

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.10.2007 08:56
CMX - Revontulten repijä
sekä samalta esitteäjältä
Eteläisen tähtitaivaan kartoitus

Aivan ihania kappaleita Rakastan noita lyriikoita
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.11.2007 21:27

Lainaus: ShadowFromHell

Itse olisin halunnut tehdä moniakin HIMin biisejä, mutta en ala niitä tässä kaikkia luettelemaan. Niistä sanoista vain jotenkin ain alöytää itsensä tavalla taikka toisella. Mutta olen ihan tyytyväinen siihenkin, että juuri Ville Valo on ne biisit kirjoittanut, mutta olis se silti hienoo jos itse voisin biisit allekirjoittaa.

Sama juttu täällä. Yks noista on The Beginning of the end.
Kirjoittanut: kuurankukka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.11.2007 18:55
Varjo - Ennen ja jälkeen hiljaisuuden
Varjo - Astetta kylmempi aamu
CMX - Ruoste (tiedän, kulunut kappale, mutta rakastan niitä sanoja niin paljon)
Ja Eino Leinon Nocturnen. Sehän on kyllä runo, mutta Ville Tuomen esittämä se on jotain niin ihmeellistä, että ne sanat olisin halunnut koota paperille.
Kirjoittanut: Moonsan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.02.2008 16:06
http://www.mikseri.net/artists/?id=24380
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.02.2008 16:31
Olisin kovasti halunnut tehdä musiikit Sweeney Todd - The Demon Barber of Fleet Street -elokuvaan.
Kirjoittanut: saatabna (Nimetön)
  • • Muokkasi: saatabna
  • Lähetetty: 01.03.2008 19:17
Burzumin - War kappaleen oisin henkilökohtaisesti halunnut tehdä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.03.2008 19:25
Mä olisin halunnut säveltää sen jokajouluisen Lumiukko-elokuvn (piirrosleffa) tunnus biisin. Sen, jonka Nightwishkin on esittänyt: Walkin in the air
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.08.2009 15:27
Mike Oldfieldin Tubular Bells I olisi oikein mukava omana sävellyksenä.
Kirjoittanut: --lauren (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 21.08.2009 20:30
Olisin halunnu tehä Mansonin New Model biisin. Mä vaan niin rakastan sitä
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.08.2009 00:26
No minä oon jo parisen vuotta hyräillyt päässäni yhtä biisiä johon keksin hyvän sävelen, sanat on aika kliseet, mutta sävelessä on ennalta-arvaamattomia kohtia (etenkin c-osassa mikä on hyvä juttu!! Eikä todellakaan mitään järkytys-modulaatioita!!) Sitä biisiä EI ole kukaan vielä tehnyt, mutta pelkään että se kertsi (tai ainakin kovin sen tapainen) voisi hyvinkin tulla vaikkapa Björkiltä (biisi on hieman Björkin biisien kaltainen rakenteeltaan ja se biisi laulettunakin saattaisi kuulostaa Björkin laulamalta, hyvin paljon saman tyylisiä intonaatioita) Taitaa jäädä Ninnuskan päähän ikuisuudeksi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit