Gootti.net

Millaiset lakanat punkastanne löytyy ?

Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.05.2010 13:18
Mulla on vaan valkoisia alulakanoita. Hmmh.
Nyt on punkassa Finlaysonin Palatsi-lakanat, vaaleansinistä puuvillasatiinia.
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2010 09:45
Sain siskolta kiroileva siili-petivaatteet. Peitossa siili kysyy toiselta "nukut sää?" (järkevä kysymys, jos toinen vastaa niin eihän se tietenkään enää nuku kun yks kiljuu korvaan) ja tyynyssä on kirosanoja. Monesti on olenkin yön pimeydessä kironnut nukkumattia, joka taisi piruillakseen vaihtaa unihiekan tavalliseen hiekkalaatikon sontaan.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.07.2010 11:07
Suosin yksivärisiä ja simppeleitä lakanoita. Mieluiten tummansinisiä, mutta minulla on muutamat kiinahenkiset lakanat, jotka myös saavat suosioni. En kuitenkaan valitse lakanoita yleensä mitenkään suurella huolella. Tällä hetkellä on kokovalkoinen setti menossa.

Lainaus: Mary Death

Monesti on olenkin yön pimeydessä kironnut nukkumattia, joka taisi piruillakseen vaihtaa unihiekan tavalliseen hiekkalaatikon sontaan.

Itsehän olen varma, että Nukkumatilla menee toisinaan sekaisin kofeiini ja unihiekka. Ainakin minun kohdallani. Raivostuttava otus, joka ei selvästikään ole lainkaan pätevä hoitamaan hommaansa.
Kirjoittanut: Unikarma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.07.2010 11:08
Lähinnä tummansinistä oon keräillyt, niin aluslakanat kuin pussilakanatkin. Tällä hetkellä on jotkut kornit ruusukuvioiset, vaaleansiniset. Jotain mutsin lahjoittamia, yllätys yllätys. Jonkun verran on mustaa ja violettia liinavaatekaapissa.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.08.2010 20:07
Sain pari vuotta sitten äidiltäni joululahjaksi Hello Kitty-pussilakanasetin, joka on muuten nytkin sängyssäni. Mutta omistan myös ihanan, satiinisen pussilakanan, väriltään tummansininen. Sitten on ihan vihreät ja vaaleansiniset pussilakanat. Minulle onkin oikeastaan ihan sama, millaiset ne pussilakanat on.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.08.2010 12:43

Lainaus: Mary Death

Sain siskolta kiroileva siili-petivaatteet. Peitossa siili kysyy toiselta "nukut sää?" (järkevä kysymys, jos toinen vastaa niin eihän se tietenkään enää nuku kun yks kiljuu korvaan) ja tyynyssä on kirosanoja.

Miulla on samat lakanat, sain joululahjaksi! Tällä hetkellä punkassani kuitenkin viininpunaiset satiinilakanat.
Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2010 16:48
Tuommoiset perustylsät valkoiset tai siniset lakanat löytyy oman sängyn patjalta.
Jossain vaiheessa on hommattava jotain uutta piristävää, ärsyttävät jo nuo. Rkl...
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2011 13:43
Tuossa yks päivä poikaystävä toi lakanoitaan kämppäämme ja päätettiin siinä sitten vaihtaa samalla ne, ja kun katsoin mitä lakanoita sillä mukanaan oli niin naurahdin: Pinkki alulakana, kaksi kirkaanturkoosia tyynyliinaa ja Turtles -pussilakana! Olivat niiiiiiin söpö yhistelmä, kauheesti värejä ja ku mietti että poikaystävä ne toi niin olivat niin söpöjä että aloin nauramaan
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.04.2011 15:41
Tällä hetkellä sängyssä on Marimekon mustavalkoset kivilakanat joista tykkään kovasti :3 Kaikki muut on jotain tylsempiä sitten.
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.04.2011 17:56
Haluaisin olla sitä tyyppiä, jolla on aina tyylikkäät lakanat ja pussilakanat samaa paria tai muuten vaan yhteensopivat, mutta kun en ole. Nyt on vain perus viininpunainen lakana ja oudot mustavalkoiset kuviolliset pussilakanat. Violetti pussilakanasetti on lempparini yhdistettynä mustaan lakanaan, mutta pitää nekin joskus pestä Pitäisi joskus panostaa lakanapuoleenkin ja heittää ne vanhemmat karmeat menemään.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit