Gootti.net

Millaiset lakanat punkastanne löytyy ?

Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.04.2011 19:15
Vaaleansiniset lakanat ja tyyny. Pussilakana on valkoinen jossa on joitain kukkia. Ei paljoa kukaan huoneessani käy, joten ihan sama se on millainen sänky on.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.04.2011 08:28
Tummanpunainen aluslakana sekä violetit Vallilan kelohonka pussilakanat ja tyynyliinat löytyy mun ja ukkoni punkasta .
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.04.2011 08:40
Vanhat..
ts. Olisi jo kovastikin aika vaihtaa ja uusia, mutta mikä siinä on, ettei saa hommattua uusia petivaatteita? no Hinta aika yleisesti, mutta ehkä se on vaan se laiskuus ja päättämättömyys, että millaiset sitä sitten haluaa ostaa.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Signum
  • Lähetetty: 28.04.2011 03:43
Eilen olikin lakananvaihtopäivä, nyt vuoteessani on musta aluslakana, verenpunaiset tyynyliinat ja samaa punaista oleva pussilakana peitolla. Oikeastaan minulla on useampi kappale täsmälleen samaa vuodevaatetta, niiden värit vain vaihtelevat mustan ja punaisen välillä tavalla, että aluslakana on aina eri väriä muiden kanssa sängyssä ollessaan, jotenkin pidän tästä tavastani. : )
Kirjoittanut: wampyr 95 (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2011 13:48
Kermanvärinen aluslakana, siniset Muumipussilakana ja -tyyny, toinen tyyny on valkoinen med Muumi
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.06.2011 00:19
Tällä hetkellä musta aluslakana, musta tyynyliina ja musta pussilakana. Vaihtolakanoina toinen samanlainen musta aluslakana, musta valkoisin barokkikuvioin kuvioitu tyynyliina ja samaa sarjaa oleva pussilakana. Aikomuksenani olisi hommata EMP:ltä jotkut pussilakanat, Vallilan Kelohonka-pussilakanat ja muitakin värejä kuin mustaa, alkaa kyllästyttää.
Kirjoittanut: Elsie (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.06.2011 02:02
Ei ole lakanaa, koska olen siirtynyt sohvalle nukkumaan ja olen laiska. Sitten on valkomusta Kiroileva siili -pussilakana ja tyynyliina (jotka sain joskus joululahjaksi isäpuolen siskolta).
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit