Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Millaiset lakanat punkastanne löytyy ?

• Vastaa

Lainaus: FilthyMannequin

Mistä sais mustia lakanoita

Kodinanttila, Anttila, Ellos.... melkeen mistä vaan.

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa

Lainaus: raavittu

Lainaus: FilthyMannequin

Mistä sais mustia lakanoita

Kodinanttila, Anttila, Ellos.... melkeen mistä vaan.

Aijjaa. :P No pitääpä joskus ostaa. En ees tienny,että mustia lakanoita on olemassakaan.
  • Vastaa
Kaikki aluslakanani ovat joko violetteja tai vaaleanpunaisia. Pussilakana yleisimmin mustaa satiinia, ja tyynyt violetteja ja mustia. Nyt on kyllä muumi-pussilakana, kun musta on pesussa

Jotkut putoavat niin nopeasti että kuvittelevat lentävänsä

• Vastaa
Mulla on aika monenlaisia, kaikenkirjavia lakanoita kun niitä aina on sattunut saamaan joululahjoiksi jne Tällä hetkellä sängyssä on mustavalkoiset ornamenttikuvioiset tyynyliina ja pussilakana, ja hempeänsininen aluslakana. Suosikkeihini kuuluu myös punainen satiinipussilakanasetti (vaikka se sähköistääkin hiukset) ja semmoinen ihana kirkkaan turkoosi, ehkä vähän batiikkityylinen pussilakanasetti.
  • Vastaa
Mistä saisi kivoja lakanoita? Tai tarkemmin: mistä saisi kivoja, ei-niin-kalliita lakanoita? Kaikki ihanat lakanat jotka olen löytänyt ovat järjestään törkyhintaisia.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: Sharwynn

. Suosikkeihini kuuluu myös punainen satiinipussilakanasetti

Mä haluisin kans satiiniset, muttei oo ollut varaa ostaa. Mistähän sais halvimmalla?

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: poison

Mistähän sais halvimmalla?

Jos siellä on Jysk, niin kannattaa käydä katsoon. Ite oon ostanu sieltä kahdet tummansiniset satiinipussilakanat hintaan 9,90,-.

Lainaus: Piiskansiima

Mistä saisi kivoja lakanoita? Tai tarkemmin: mistä saisi kivoja, ei-niin-kalliita lakanoita?

Kannattaa penkoo Anttilaa, marketteja, KodinYkköstä yms. ja Ellokselta/Josefsonilta löytyy monesti halvalla nättejä ja erikoisia petivaatteita aika halvalla. Ite löysin sieltä ale-jutusta mustat valkoisella ornamentti-kuviolla höystetyt lakanat hintaan 7,90,-

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
No nyt on tummanpunaset lakanat missä mustia pieniä kuvioita. Haluaisin niin käyttää noita silkkisiä mustia lakanoita,mutta ne on jotenkin epämukavat ja pussilakana liukuu yön aikana peiton päältä
  • Vastaa
musta lakana ja sitten siniset satiinilakanat, mis on jotain kukkia.

Beautifully Decayed

• Vastaa
Mulla on punainen sydämillä koristettu pussilakana lakanana. :'D Mut enpä omas punkas niit öitä oo hetkeen viettänytkään, päikkärit korkeintaan.

"Studid, eh? Yeah, I'm stupid! Stupid like a fox!"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Swanette, SirMarylee, kuopassa, Jenaldo). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!