Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaiset lakanat punkastanne löytyy ?

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.10.2007 14:17

Lainaus: FilthyMannequin

Mistä sais mustia lakanoita

Kodinanttila, Anttila, Ellos.... melkeen mistä vaan.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.10.2007 14:20

Lainaus: raavittu

Lainaus: FilthyMannequin

Mistä sais mustia lakanoita

Kodinanttila, Anttila, Ellos.... melkeen mistä vaan.

Aijjaa. :P No pitääpä joskus ostaa. En ees tienny,että mustia lakanoita on olemassakaan.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.10.2007 14:38
Kaikki aluslakanani ovat joko violetteja tai vaaleanpunaisia. Pussilakana yleisimmin mustaa satiinia, ja tyynyt violetteja ja mustia. Nyt on kyllä muumi-pussilakana, kun musta on pesussa
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.10.2007 14:47
Mulla on aika monenlaisia, kaikenkirjavia lakanoita kun niitä aina on sattunut saamaan joululahjoiksi jne Tällä hetkellä sängyssä on mustavalkoiset ornamenttikuvioiset tyynyliina ja pussilakana, ja hempeänsininen aluslakana. Suosikkeihini kuuluu myös punainen satiinipussilakanasetti (vaikka se sähköistääkin hiukset) ja semmoinen ihana kirkkaan turkoosi, ehkä vähän batiikkityylinen pussilakanasetti.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2007 14:56
Mistä saisi kivoja lakanoita? Tai tarkemmin: mistä saisi kivoja, ei-niin-kalliita lakanoita? Kaikki ihanat lakanat jotka olen löytänyt ovat järjestään törkyhintaisia.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.10.2007 14:58

Lainaus: Sharwynn

. Suosikkeihini kuuluu myös punainen satiinipussilakanasetti

Mä haluisin kans satiiniset, muttei oo ollut varaa ostaa. Mistähän sais halvimmalla?
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.10.2007 18:02

Lainaus: poison

Mistähän sais halvimmalla?

Jos siellä on Jysk, niin kannattaa käydä katsoon. Ite oon ostanu sieltä kahdet tummansiniset satiinipussilakanat hintaan 9,90,-.

Lainaus: Piiskansiima

Mistä saisi kivoja lakanoita? Tai tarkemmin: mistä saisi kivoja, ei-niin-kalliita lakanoita?

Kannattaa penkoo Anttilaa, marketteja, KodinYkköstä yms. ja Ellokselta/Josefsonilta löytyy monesti halvalla nättejä ja erikoisia petivaatteita aika halvalla. Ite löysin sieltä ale-jutusta mustat valkoisella ornamentti-kuviolla höystetyt lakanat hintaan 7,90,-
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.10.2007 18:04
No nyt on tummanpunaset lakanat missä mustia pieniä kuvioita. Haluaisin niin käyttää noita silkkisiä mustia lakanoita,mutta ne on jotenkin epämukavat ja pussilakana liukuu yön aikana peiton päältä
Kirjoittanut: Khissa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.10.2007 21:16
musta lakana ja sitten siniset satiinilakanat, mis on jotain kukkia.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.10.2007 01:00
Mulla on punainen sydämillä koristettu pussilakana lakanana. :'D Mut enpä omas punkas niit öitä oo hetkeen viettänytkään, päikkärit korkeintaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit