Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaiset lakanat punkastanne löytyy ?

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.10.2007 18:46
Aluslakanan osaa toimittaa tällä hetkellä Absinthia pussilakana. Siinä on sellanen hieno "viherkeiju" ja tietenkin löytyy natsaava tyynyliina. Molemmissa peitoissa on punainen satiini pussilakana.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.10.2007 18:47
Minulla on liikaa lakanoita, ja yritän vaihtaa niitä mahdollisimman usein pöly allergian vuoksi.
Lemppareihin kuitenkin lukeutuu mm. violetit satiini lakanat, musta tyynyliina ja mustanharmaat ruudulliset satiini lakanat.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 11.10.2007 19:30
Mulla löytyy tällä hetkellä futonista musta aluslakana, musta pussilakana ja kahdet valkoiset tyynyliinat... Täytyy vain huomiseen ootella että pääsee 'tuulettamaan' lakanoita!

/me grins with a evil look on his face
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.10.2007 19:38
No tietysti aina vaihtelen niitä, mutta parhaat on; punanen satiinilakana ja mustat pussilakana ja tyynyliinat, ja siis satiinia:P
Kirjoittanut: Silver_hair (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.10.2007 19:44
-Ihan perusvalkonen aluslakana
-Olen elitistip*ska ja omaan tällaiset: URL
ja päiväpeittona oleilee tällä hetkellä verenpunainen helmalakana...
Kirjoittanut: Silver_hair (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.10.2007 19:48
Tällaset ois tarkotus hommata URL
Olen riippuvainen Finlaysonista..
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Devilsbride
  • Lähetetty: 11.10.2007 23:40
Nukun satiinilakanoissa kaiken aikaa.. x)
Tarttuu inhottavasti ihoon, mutta ärsyynnys siihenkin aikanaan lakkaa.
Pussilakana on mustalla pohjavärillä, kuvioina keskikokoisia punaisia ruusuja muutamien lehtien kera (ei kuitenkaan mitään 70-luvun tapetti-meininkiä) suht siroja ovatten.
Sitten omistan täysin normit valkoiset satiinilakanat.
(Toki kaappi on täynnä jos jonkinlaisia lakanoita, mutta näihin tiettyihin olen kiintynyt)

Nukun kolmella tyynyllä: yksi on satiiniliinalla. Toinen todella pehmeällä lähes loppuun kulutetulla, erikoismateriaalia olevalla liinalla, ja kolmas täysin normi, kylläkin liian kova tyynyliina. Hieman samankaltainen kuin Viking Linen kovat ja karkeat ekstramyrkyillä pestyt liinat. (Analysoin kohta kuidutkin ja kaikki)

Ja sitten helmalakanaa käytän, jotta sängyn alla olevat rojut eivät pilkistäisi niin ilkeästi näkyviin.

Osaan taasen kirjoittaa ja sählätä..
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 11.10.2007 23:50

Lainaus: Silver_hair

Tällaset ois tarkotus hommata URL
Olen riippuvainen Finlaysonista..

Aww...pandalakanat aamulla kun herää niin tekee mieli lakua ja suklaarusinoita
Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Zodiac
  • Lähetetty: 11.10.2007 23:51
Lakanalla en ole nukkunut pariin kuukauteen kun en ole jaksanut laittaa (se meni ihan myttyyn ja rullalle, ja nukuttuani tarpeeksi monta yötä ärsyyntyneenä revin sen pois), pussilakana on vaaleansininen kukkakuvioinen, alemman tyynyn liina on vaaleanpunainen tummanpunakeltaisin kukkasin ja ylempi punaraidallinen. Lisäksi on tummansinivihreä jostain ulkomailta tuotu päiväpeitto, jota en ota pois nukkumaan mennessäni, koska silloin minun ei tarvitse laittaa sitä takaisin noustuani sängystä. Laiskuuden kannalta nukkumavarusteeni siis määräytyvät.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.10.2007 09:31
Kaikki sänkyvaatteeni ovat punaista satiinia.
Minulla on pitkä, viininpunainen, ryppyreunuksinen satiinipäiväpeitto, punaiset satiinilakanat ja punainen pussilakanasetti, jossa on koristeena punaisia sydänkuvioita.

Punainen on muutenkin päävärini sisustuksessa, en yksinkertaisesti osaa enää käyttää kämpässäni mitään muita värejä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit