Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Millaiset lakanat punkastanne löytyy ?

• Vastaa
Minulla on mustia satiinisia, mutta ovat käytössä niin huonoja , sellaisia liukkaita ,että tyyny tippuu aina yöllä lattialle
Tummanpunaisia ja mustia tavallisia suosin.

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa
Löytyy sellaiset, mitkä ekana kaapista tulevat. Yleensä jotkut valkoiset, mitään hienoja en omista. Nightwish-pussilakanasetin haluaisin

Now what necrophagous Second Coming backs from the Cradle to Enslave?

• Vastaa
Ihan tavallisia lakanoita, löytyy mm karvista ja snoopya.. Kullallani on yhdet alchemyn lakanat.

HC-Wild Line

• Vastaa

Lainaus: Kuutar

sellaisia liukkaita ,että tyyny tippuu aina yöllä lattialle

Mulla tippuu joka tapauksessa, oli sitten liukkaat satiinit alla tai jotain muuta. Vähtään vissiin unissani liikaa.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Punaiset, mustat tai violetit satiinilakanat.
  • Vastaa
Hahaa, vieraani sai sänkyynsä sinipinkit, 10 vuotta vanhat Barbie-lakanani!

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Hahaa, vieraani sai sänkyynsä sinipinkit, 10 vuotta vanhat Barbie-lakanani!

Uskottavuus pisteet kasvaa

Imagine all the people...

• Vastaa

Lainaus: Myria

Nightwish-pussilakanasetin haluaisin

Kuurrrrrr x_X MULLE KANS.
Mä en tykkää satiinilakanoista, ne on
a) kylmät
b) tarttuu ihoon/kynsiin
c) ainaki mun iho kuivaa o.O (älkää kysykö miten(miksi)
d) mun hiukset menee ihan sairaan sähkösiksi. -.-

Minä vihaan sinisiä aamuja jotka repii unen porteilta sieltä jonne luulin jääneeni Miksi edessäni maailma on vain pelkkä varjo kalpea siitä jonne toivoin kadonneeni?

• Vastaa
Tällä hetkellä sängyssä on musta satiininen aluslakana, samaa väriä oleva pussilakana ja tyynyliina. Kaapissa odottelee lakanoiden vaihtoa mustavalkoiset pussilakanat (jonka kanssa käytän sitten ihan jotain randomia aluslakanaa) sekä ihan pienestä asti ollut lempilakanana vaaleensininen pussilakana, jossa on keltaisia tähtikuvioita.

Minä tahtoisin verenpunaiset satiinilakanat.

(Tulipas paljon lakana-sanaa ).

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vastaa
Mistä sais mustia lakanoita. :O Semmoset ois kivat. Nyt on tämän kirjoitustaustan väriset lakanat. Siis tämän mihin kirjoitetaan viesti.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (hardlove, Chrystalis, Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!