Tämmöistä viestiketjua minä ainakin oisin monesti tarvinnut. Tässä voisi esittää tietokoneisiin ja nettiin liittyviä kymysyksiä. Myös esim. kysymyksiä jos pitäisi etsiä - ja myös löytää - jotakin netistä. Itse olen ylihuono niissä. Mut toivon et ihmiset jotka koneen ääressä ja netissä viihtyvät ja osaavat tehdä osuvia hakuja niin voisivat ojentaa auttavaa kättä.
Mun eka varsinainen onkkelma on et olen ymmärtänyt - ehkä väärin, ehkä en - ettei CD:lle voi tallettaa mitään mitä ei sinne voi tallettaa kerralla ja sitten jättää koskematta. Jos kirjoitan esseetä, tutkielmaa, artikekkelia tms. niin onko korppu (A-disketti) ainoa tallennusvaihtoehto jos haluan kirjoittaa prosessina - tosin jokaisen tekstin työstäminen tulisi suorittaa prosessina. Eli siis ensin kirjoittaa, antaa levätä, lukea, miettiä, kirjoittaa uudestaan osia, hioa... ja toivon mukaan teksti on joskus valmis.

Jokaisella tarinalla - ja tekstillä - tulee olla alku, keskikohta ja loppu, kuten viisas Aristoteles on Runousopissaan painottanut.
En utomjordings kärleks törst...