Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkä ikäinen olet?

Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.05.2010 23:37

Lainaus: Marionette

Mutta kai tää oon muuten aika jees ikä, jos ei oteta huomioon murkkuikäsen angsteja

Aika samaa mieltä olen oman ikäni kanssa. 15v ja 7kk on ihan hyvä minulle, mitä sitä enempää tai vähempää vuosia haikailemaan. Mutta tuo perus-teini-kapina-homma ottaa välillä päähän. Jos ei yritä olla radikaali ja venyttä rajoja, tuntee itsensä... vangiksi. Jos taas leikkii nuorta kapinallista, on olo kuin perus-massa-teinillä, jonka kaikki liikkeet ovat arvattavissa (kaikkeen väitetään periaatesyistä vastaan, ei välitetä kotiintuloajoista, jatkuva angst angst angst...).
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.05.2010 18:57
Tämän tulokkaan ikä on se 18-19v. Tykkään tästä iästä, mutta esimerkiksi talvisin mietin, et olispa nuorempi nii sais mennä ulos tekemään lumiukkoja tai jotain muuta. Olen vielä henkisesti niin lapsi
En vaan uskalla yksin tuonne ulos lähteä hillumaan. Toisaalta miun mielestä voisi ihan hyvin vielä mua vanhemmatkin mennä laskemaan mäkeä.
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.05.2010 19:23

Lainaus: Faery

Toisaalta miun mielestä voisi ihan hyvin vielä mua vanhemmatkin mennä laskemaan mäkeä

Miksei? Jos et ikäisistäsi seuraa saa niin täällä on hyvin innokas mäenlaskija.
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.05.2010 21:24

Lainaus: aNightingale

Jos et ikäisistäsi seuraa saa niin täällä on hyvin innokas mäenlaskija.

Mukava tietää, että täältä löytyy mäenlaskijoita. Toivottavasti seuraava talvi tulee olemaan luminen.
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.05.2010 11:43

Lainaus: Faery

talvisin mietin, et olispa nuorempi nii sais mennä ulos tekemään lumiukkoja tai jotain muuta

No, HÖH. Lumiukkojahan saa tehdä ihan iästä riippumatta. On tullut pyöriteltyä vaikka minkänäköisiä ukkoja eikä ole ikä tullut koskaan mieleen, enkä nyt enään ole mikään poikanenkaan..
Mäkeäkin tulee välillä laskettua.
Lumesta ja talvesta kannattee aina nauttia.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2010 02:46
18 vuotta lyllertänyt muan piällä. Nuoresta iästä huolimatta olen kuulemma melko vanhan oloinen. Ehkäpä se on tämä parta ja matala ääni, ja ajoittainen punaviinin siemailu Darxissa.
Kirjoittanut: ghost_girl (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2010 15:02
kesällä 13-vuotiaaksi
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2010 18:53
Täytän kesäkuussa 19.
Sattu tässä jokunen viikko sellanen tapaus, että olin menossa 9-vuotiaan serkkuni kaveriksi kun sillä olis muuten ollu hirmusen pitkä aika olla yksin kotonaan. Eve jo siinä ootteli pihassaan minuu ja sano että oli unohtanu puhelimen koululleen. Lähettiin sitten sinne koululle ja mentiin rehtorin kansliaan hakemaan puhelinta. Siellä joku opettaja anto sen meille ja rupes kirjottamaan viestilappua rehtolille lukien samalla sitä ääneen: "Eve ja äiti tulivat hakemaan puhelinta" Siinä vaiheessa korjasin jo sitä naista että olen serkku, en sentään teiniäiti ole.
Kirjoittanut: Ziira (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Ziira
  • Lähetetty: 03.06.2010 00:57
Olen 17-vuotias (Kesäkuussa 18v)
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: The Trap-door lover
  • Lähetetty: 03.06.2010 22:06
Lähes 25-vuotias, olisin varmasti iäkkäämpikin mutta synnyin niin kovin nuorena.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit