Gootti.net

Minkä ikäinen olet?

Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2010 10:13
Täytin 19 huhtikuussa
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.07.2010 11:16
Tämän vuoden helmikuussa napsahti mittariin 18 vuotta. Jostain syystä en ole kuitenkaan sisäistänyt sitä asiaa, että olen tosiaan täysi-ikäinen, ja esimerkiksi uusien tuttavuuksien kanssa keskustellessa meinaan usein sanoa iäkseni 17 tai jopa 16, mutta sitten muistankin että oho, mähän oonkin aikuinen. Taidan olla ikuinen lapsi, mutta enköhän ala kohta muistaa ikäni oikein.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.07.2010 12:33
Syyskuussa on eletty 34 vuotta tätä elämää. Onneksi ei näy vuosirenkaina.

Lainaus: Ultimecia

Taidan olla ikuinen lapsi, mutta enköhän ala kohta muistaa ikäni oikein.

Hehheh. Sama täällä. Minun on vaikeaa muistaa, olenko täyttämässä 33 vai 34, vai oliko se jo 35? Ikäisteni kavereiden kesken tämä on yleinen ilmiö, pitää välillä kysyä muilta että "mitä mä nyt seuraavaksi täytän?" Varhaista dementiaa.
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.07.2010 12:41

Lainaus: Giffirt

mutta väittävät että tässä iässä pitäisi mukamas alkaa jo aikuistua. Vastustan!

Samaa mieltä! En ymmärrä mikä kiire kaikilla on aikuistua. Ei sais enää edes lätäköissä hyppiä...

Noh itse täytän syyskuussa sellaisen "ikävän" luvun kuin 17
Kirjoittanut: Hard Me (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2010 22:17

Lainaus: 5ande

En ymmärrä mikä kiire kaikilla on aikuistua.

Niin ja minkä ihmeen takia?Ei silloin mitään maatamullistavia asioita tapahdu,vai tapahtuukos..

Täysikäinen Ikuinen lapsi.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 23.07.2010 22:42
KOHTUULLINEN LAPSELLISUUS KUNNIAAN! : D Sillä tässä maailmassa jaksaa eteen päin (:
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2010 22:42
14 loppupuoliskolla eli mies parhaassa iässä. No ei ehkä mutta meikäläinen on aina parhassa iässä!
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2010 19:02

Lainaus: 5ande

Lainaus: Giffirt
mutta väittävät että tässä iässä pitäisi mukamas alkaa jo aikuistua. Vastustan!

Samaa mieltä! En ymmärrä mikä kiire kaikilla on aikuistua.

Mulla on se kiire kun nuoruus on mun mielestä niin rankkaa. Mut mä nyt oon muutenkin outo Kaipa se kuuluu elämään... Mutta sen tähän vois mainita, että kyl lapsena olis kivempaa kun nuorena... ainaki maksais bussilippu vähemmä
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2010 21:05

Lainaus: Ultimecia

Taidan olla ikuinen lapsi

Ihanaa, muitakin ikuisia lapsia löytyy Itse täytän lokakuussa 19 ja tunnen itseni vielä 5-vuotiaaksi. Aion nauttia lapsellisuudesta vielä niin kauan kun voin.
Kirjoittanut: EiKukaanTärkeä (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2010 17:15
Olen varmasti koko sivuston nuorin! Täytin 1.8 12.v -.-
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit