Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkä ikäinen olet?

Kirjoittanut: mieli-kuvitus (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2010 12:12
vajaa 3kk niin 18 : P
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.12.2010 22:59
20. Vasta ihan vuoden lopussa vanhenen. 29.12. muuttuu nolla ykköseksi. Henkistä ikää on tilanteesta riippuen 8 tai 80 vuotta. Kuulemma olen risteytys tylsää mummoa ja lapsellista kakaraa.
Kirjoittanut: Wanderer (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.12.2010 13:36
Olen -92 eli 18 tällä hetkellä.

Yleensä välttelen iän kertomista koska hirvittävän monella on ennakkokäsityksiä tietyn ikäisistä ihmisistä, sen huomaa jo tälläkin foorumilla. Minulla itsellänikin oli ennakkoluulot nuorempia kohtaan, olen elämäni elänyt itseäni vanhempien seurassa, kunnes kohtasin ihmisen, joka mullisti elämääni täysin (3 vuotta nuorempi).

Jokseenkin odotin että täyttäisin 18 ja rajoitukset vähenevät. Sitten iski todellisuus että niitä rajoituksia tulee joka päivä lisää.
Henkinen ikä kun on jo ikäloppu, joka on nähnyt ja kokenut tarpeeksi ettei osaa enää yllättyä kovinkaan suuresti mistään.
Kirjoittanut: Razorcutter (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.12.2010 00:43
Itse oon 15. Puoliksi kolmikymppinen mutta eiköhän vuodet mene tästä eteenpäin vähän nopeammin.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 30.12.2010 19:37

Lainaus: Wanderer

Yleensä välttelen iän kertomista koska hirvittävän monella on ennakkokäsityksiä tietyn ikäisistä ihmisistä, sen huomaa jo tälläkin foorumilla.

Joo, minullakin on niitä ennakkoluuloja ja -tietoja. Hehee. Harmittaako sinua jos koet, ettei teikäläistä oteta vakavasti ikäsi takia? En keksi muuta syytä sille minkä takia joku pitäisi oman iän kertomista välttelemisen arvoisena asiana.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.12.2010 22:00

Lainaus: kuopassa

En keksi muuta syytä sille minkä takia joku pitäisi oman iän kertomista välttelemisen arvoisena asiana.

Ja kyllä se ikä useimmiten foorumille kirjoitetusta tekstistä tavalla tai toisella paljastuu.
Kirjoittanut: Wanderer (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.01.2011 00:15

Lainaus: kuopassa

Harmittaako sinua jos koet, ettei teikäläistä oteta vakavasti ikäsi takia?

En osaa ajatella sitä harmina, ennemmin äärimmäisen raivostuttavana. Ja kaikki nämä lauseet: "olet vanhemman oloinen tuon ikäiseksi" tai "vaikutat nuoremmalta", kuin kaikki saman ikäiset pitäisi olla siinä iässä samalla viivalla, käyttäytyä tietyllä tavalla. Kai jossain määrin ajattelen myös eteen tulleita tilanteita, jossa joku viittaa kinttaalla ja toteaa kliseitä, kuten: "Olet liian nuori sanomaan/tekemään noin".
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.01.2011 17:44
21 wee.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 06.01.2011 21:55

Lainaus: Wanderer

En osaa ajatella sitä harmina, ennemmin äärimmäisen raivostuttavana.

Noo... Kunhan tulee lisää ikää niin pahimmat särmät hioutuvat etkä enää ajattele näin mustavalkoisesti. Elämme sellaisessa maailmassa, jossa ikä yhdistetään kokemukseen ja tietoon.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.01.2011 20:04
22vuotta tällä hetkellä eletty. Tänä vuonna pyörähtää sitten se 23vuosi käyntiin. Jännää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit