Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Minkä ikäinen olet?

• Vastaa
13 täytän 14 kesällä Opin just kävelemään jee xD

Kotona tunnen olevani yksin. Tuska ahdistaa rintaani ja pakottaa luopumaan toivosta. En vain jaksa jatkaa. Se tuska ja ahdistus pakottaa minua. Mutta yöllä, yöllä tunnen olevani elossa.

• Vastaa
15 vuotinen örrimörri.. Jos otetaan viel se että koskan "synnyin pimeyteen" niin olisin ollut tässä styylissä jotakuinkin 2-3 vuotta :P Entäpäs muut?

It's hard for me to love myself right now I waited, hated, blamed it all on you It's hard for me to love your face right now I'm waiting, hating, needing, being me I need you less and less And every day leads us farther away

• Vastaa
Hurja on ikähaarukka... kerroinkin jo toisaalla, että olen 24.

Mä olen käynyt klubeilla aktiivisemmin kolmisen vuotta, muuten tyyli on yhtä huono kun aina ennenkin. Tosin se riemunkirjava hippimeno on hieman vuosien saatossa tummunut...

Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.

• Vastaa
hmm, joo 20 vuotta on ikää vasta kertyny mutta en mie valita

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Muokkasi: Swanette
  • Vastaa
Olen maininnut tämän jo aiemminkin toisissa ketjuissa, mutta olen siis tällä hetkellä 18. Syksyllä täytän 19.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa
Joo, eli olen nyt 22 ja kärsin nyt jo jostain ikäkriisistä.

"When the dark does what the dark does best - it's darkness! Let the dark do what the dark does best - let it be darkness!"

• Vastaa
Tällä hetkellä olen 19-vuotiasa,ensi maaliskuussa 20w.

And the Reaper wants more..

• Vastaa
16, just another stupid teenager among the others

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vastaa
Täytin pari viikkoa sitten 30v.
Mutta näytän noin 20-vuotiaalta tai nuoremmalta, kait.. Ainakin multa kysellään papereita joka paikassa, tupakkaostoksilla ja baareissa. Ihan kivaahan se on, mutta joskus ottaa nuppiin kaivaa ajokorttia lompsan sisuksista.

You have to be free to kill yourself.

• Vastaa

Lainaus: Elvira

Täytin pari viikkoa sitten 30v.
Mutta näytän noin 20-vuotiaalta tai nuoremmalta, kait.. Ainakin multa kysellään papereita joka paikassa, tupakkaostoksilla ja baareissa. Ihan kivaahan se on, mutta joskus ottaa nuppiin kaivaa ajokorttia lompsan sisuksista.

No sinulla on onneksesi noin päin.
Meillä taitaa suvussa olla toisinpäin. En tiedä.
Viisautta on sitten enemmän nätissä kuoressa.

"When the dark does what the dark does best - it's darkness! Let the dark do what the dark does best - let it be darkness!"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, hardlove). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!