Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Autot !

• Vastaa

Lainaus: Trnquill

Väärin kuormattu peräkärry.

Ei, vaikka ihan mahdollista varmaan tuokin.
  • Muokkasi: Cherise
  • Vastaa
Mulla on kyllä ajokortti, mutta ei kulkupeliä. Mulle auto on lähinnä vain kulkuväline, mutta olishan se tietysti kiva jos se näyttäisikin hyvältä. Muuten ei niin väliä, kunhan se ei ole Lada.

Valitettavasti autoon ei ole varaa, eikä tule olemaankaan vielä vähään aikaan. olisin saanut porukoitten vanhan Saabin vaikka ilman, mutta ei ollut varaa vakuutuksiin.

Jos saisin ihan minkä tahansa auton, niin ottaisin jonkun 50/60 -luvun avoauton ja sitten viilettäisin sillä lautasen kokoiset arskat ja hulmuava huivi päässä. Tämä kelpaisi hehee

The stupid neither forgive nor forget; the naive forgive and forget; the wise forgive but do not forget. - Thomas Szasz

• Muokkasi: Death Angel
  • Vastaa
Cherise

Totta perk*leessä.. Tuo on hieno, mistä löysit kuvan?

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vastaa
Niin, se minun autoni lähti komeasti eturenkaat ilmassa liikennevaloista, hinausauton vetämänä...
  • Muokkasi: AuroraBorealis
  • Vastaa
Juu tykkään autoista. Päivittäin käytän ja huristan, kouluun tai töihin. Teen myös pitkiä reissuja autolla toiselle puolelle suomea, kilometrejä kertyy enempi ku laki sallii mutta tykkään Olen myöskin merkkiuskollinen, ihan perusauto kumminkin, mutta Honda sen olla pitää. Kaksi 2litraista Accordia omistaneena oon huomannu että nekin vie ihan hullun liikaa bensaa siihen nähden kuinka paljon ajan. Vaihdoin siis käytännöllisempään ja pienempään Civicciin joka kuluttaa mun kukkarolle sopivammin. Ehkä sitten kun koulut on ohi ja työelämä kunnossa niin sitten haluan taas isommalla koneella varustetun... Ja mieluiten tuon Accon..

Edittiä ja tosiaan tuli mieleen vielä se että kortti minulla on ollut sen 3 vuotta, autoa olen tänä aikana vaihtanu 5 kertaa. Tosin syy nykyiseen autooni on se että edellinen varastettiin ja laitettiin lunastuskuntoon. Kyllä otti päähän. Tästä maailmasta haluaisin ampua autovarkaat!!!!

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vastaa
Ajokorttia tuskin tulen koskaan hankkimaan, ja autonkin vain kuljettajan kera. "Aja minut kotiin, James. Olen väsynyt." Ines tokaisi voipuneena, lysähtäessään klassikko-Cadillacinsa takapenkille uuvuttavan stadion-keikan jälkeen. :P

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Olen tässä taas viime aikoina uskaltautunut autonrattiin, ja todennut että etäisyyssilmäni on edelleen yhtä huono kuin ennenkin. No, onnettomuuksilta ollaan vältytty, ja ajeleminen on ihan kivaa silloin kun kaikki muut ympärillä ymmärtävät olla aiheuttamatta yllättäviä tilanteita.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Muokkasi: Nocturne
  • Vastaa
En muista olenko aiemmin kommentoinut.

Autolla on minulle kaksi merkitystä. Toisaalta auto on kulkupeli paikasta A paikkaan B, Tätä merkitystä kuvaa omani, jo hieman ruosteen panema Mazdani. Rakas auto ressu. Autoni sain mummulta ja papalta lahjaksi, kun sain kortin (kolmannella yrittämällä muuten). Siksi se siis onkin minulle hyvin rakas, vaikka pari kertaa olen tien viereen sen kanssa jäänyt. On tullut oltua kolarissa jne. Mutta ei siitä malta luopua... ei ennenkuin on pakko, jos silloinkaan. Auto on kulkuneuvo, mutta siihen voi kiintyä, niinkuin omassa tapauksessani on käynyt.

Toisaalta taas on autoja, jotka saa sydämen pamppailemaan nopeammin kuin suomi-ruotsi jääkiekko ottelu MM-kullasta. Tällainen unelmien auto on minulle Ferrari.

Lainaan tässä nyt Juhani Melartia, joka kirjoitti tämän joskus muinoin iltapäivälehteen, en muista kumpaan.
"Auto, joka elää
Maailmassa on harvoja sellaisia taikasanoja kuin Ferrari.
-Ferrarissa teksiikkakin saa sielun, mutta en vain osaa perustella miksi, Jackie Stewart määritteli perin osuvasti jo vuosikymmeniä sitten.
Ferrarissa on henki. Se elää. Samaa ei voi sanoa ainoastakaan toisesta kilpa-autosta.
.....
Italialaiselle Scuderia Ferrari on paljon enemmän kuin kilpatalli: se on kansallinen instituutio, valtio valtiossa. Se on hehkuvan punaisena leimuava uskonto ja tunteiden alttari. Katosokaa vain niiden ferraristien hartaita ilmeitä, jotka tuntikausia etukäteen seisovat Fioranon testiradan aidan takana sen salaperäisen viestin tavoittamina, että kohta punainen ohjus ilmestyy kiertämään rataa. Heille Ferrari on aina enemmän kuin sen kuljettaja, mutta sen myötä kuljettakin on pyhä lähettiläs.
"

Minulle Ferrari on enemmän kuin auto, kuten yllä olevassa lainauksessa sanottiin, se on hehkuvan punaisena leimuava uskonto. Ja vaikka en enää Schumin lopetettua formuloita juurikaan seuraa, on se silti upeaa katseltavaa, kun Ferrari radalle ilmestyy. Adrenaliinia erittyy kehoon pelkästä innosta ja sydän hakkaa hulluna. Se on rakkautta se.

Unelmien auto, Ferrari 360 Modena

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Kuukauven päästä Chuukoki pääsee laillisesti tielle ajelemaa. Varokaa siis, blondi ratissa! Vielä joki aika sitte ajatteli et plaa en ees halua autoa ko en mä osaa enkä uskalla ajaaa (poden pienoista ajoneuvokammoa...) enkä tee kuitenka mitää enkä tuu kuitenkaa ajaa vaikka kortin hommaisinki. Nytkun toi oma auto nököttää tuolla pihalla oottamassa ja tahtoos päästä liikkumaa kavereille ja pois täältä nii kyllä syyhyttää. :'D Rakastan jo nyt tuota tojotaani

We'll never join the games you play

• Muokkasi: Unholysacrament
  • Vastaa
Nopeat autot parhaita.
Isäpuoli osti männä viikolla farmarin ja sit menin kyytiin, niin kysyin sillee "kulkeeko tää mihinkään?"
niin se päätti ruveta sit painaan kaasua kunnolla ja turbo se vaan pihahteli 0-100 6sec, farkulle ihan hyvä oottakaas ku mä saan ajokortin ja jonkun aivan turhan tehokkaan auton, niin... taitaa kyllä tulla vaan sakkoja -_-"

Live for riding. Ride for living

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!