Lainaus: DarkMessiah
Ja sinäkö muka teet kaiken juuri niin kuin lakikirjoissa sanotaan?
Lopetahan nyt se haastaminen. Keskusteluissa eriävät mielipiteet ovat toki toivottuja, jotta mitään keskustelua ylipäätäänsäkin saataisiin aikaan, mutta palkokasveja on turha vetää hengitystiehyeihin, saati mennä henkilökohtaisuuksiin.
Hmm, on totta, että vanhoissa amerikanraudoissa on oma viehätyksensä, ja itsekin voisin sellaisen vaikka kesäautoksi haluta, mutta yhtälailla on faktaa, että Suomen teillä niistä ei saa paljoakaan irti, bensankulutuksesta puhumattakaan. Täällä kun ei ole oikein niitä pitkiä, leveitä ja suoria teitä niin kuin Ameriikan-mualla. Näyttävät ja kuulostavat kivoilta, mutta loppujen lopuksi käyvät liikaa kukkarolle.
Noh, minulla itselläni on ajokortti ollut nyt lähemmäs vuoden, pitäisi tässä alkaa toista vaihetta suorittamaan. Viidellä eri autolla olen ajellut, autokoulun Volkswagen Golfilla, vanhempieni Volvo mikäliellä ja Saab 9000:lla, samoin appivanhempien Chrysler Voyagererilla ja appiukon Dodge Avengerilla. Omaa autoa ei ole, eikä varmasti vielä pitkään aikaan tulekaan, mutta noista autoista kyllä voin sanoa, että kivoin ajettava oli Dodge.

Eipä minulla ikinä tuollaiseen olisi itse varaa, joten onhan se ihan kiva ajella mokomalla syöpölläkin.
Noh, vanhan Saab 9000:sen mie voinen ehkä saada, mutta vanhana autona sekin syö ihan kiitettävästi, vaikka hyvä auto muuten onkin näin "vasta-alkajalle".
Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.