Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Autot !

• Vastaa

Lainaus: Ximmo

käsittääkseni katuautojen keulat eivät suuremmin pyri irti tiestä. Toki huono alusta voi antaa sellaisen vaikutelman.

Voimavuosien tehokkaimmilla koneilla (tai sopivasti piristetyillä muiden aikojen moottoreilla) ja riittävän leveillä hyvin pitävillä takarenkailla onnistuu kyllä, kokeiltu on. Eihän se keula nyt aivan taivasta kohti nouse, mutta nousee erittäin selvästi ylöspäin.

Ensinnäkään liikenteessä ei saa kaahata.

Eihän sitä saisi, mutta et voi varmastikaan väittää ettet olisi itsekin sitä aina silloin tällöin harrastanut.

sataas ny ensin satasia ja sitte puukkoja niin näkis ku ahnehet kualoo....

• Vastaa

Lainaus: DarkMessiah

Voimavuosien tehokkaimmilla koneilla (tai sopivasti piristetyillä muiden aikojen moottoreilla) ja riittävän leveillä hyvin pitävillä takarenkailla onnistuu kyllä, kokeiltu on. Eihän se keula nyt aivan taivasta kohti nouse, mutta nousee erittäin selvästi ylöspäin.

Siis sinä olet lähtenyt liikennevaloista Suomen lain mukaisella autolla niin, että eturenkaat nousevat kokonaan irti asfaltin pinnasta? Epäilen suuresti, mutta minä olenkin skeptikko.

Eihän sitä saisi, mutta et voi varmastikaan väittää ettet olisi itsekin sitä aina silloin tällöin harrastanut.

Voin toki väittää, minähän olen mitä kiltein autoilija. Se, onko väite totta, jää toki sinun harkittavaksesi.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
Itellä ajokortti, mutta ei autoa Avokin -91 BMW 325i'tä saan sitten lainata aina välillä ja ai että kun on talvella kiva peli Varotuksen sana, elkää hyppikö alle, perä lähtee lentämään aika nopiaan. Sitte toinen iki-ihana auto on äiteen -02 Skoda Octavia 1.6i Ambiente. Ilmastointi ja kaik.. Unelma-autoja minulle olisi Skoda Octavia RS, mahd. uusi sellainen tai Porsche Carrera GT, Dodge Viper, BMW M3, Lamborghini Gallardo.. onhan noita, mutta jos koitan pitää itseni maanpinnalla ja haaveilen vain siitä Octavia RS'stä, siihen ehkä jossain vaiheessa varaakin xD

If only I had a heart it would break - Oh sure

• Muokkasi: DarkMessiah
  • Vastaa

Siis sinä olet lähtenyt liikennevaloista Suomen lain mukaisella autolla niin, että eturenkaat nousevat kokonaan irti asfaltin pinnasta?

Takarenkaat oli kaukana lain mukaisista (järkyttävän kokoiset Hoosierin kisa slicksit) . Ne eturenkaat, kiitos naurettavan pitkälle joustovaralle alaspäin, koskettivat hieman maata, mutta en ole missään vaiheessa väittänyt niiden irronneen täysin maasta. Tosin jos alaspäin jousto olisi ollut lyhyempi, niin olisi voineet hyvinkin irrota hetkeksi. Myönnettäköön myös että mukana oli hyvää tuuria ja keli ja asfaltti sattuivat olemaan juuri sopivat, toista kertaa tuskin kovin helpolla onnistuu.

Ja sinäkö muka teet kaiken juuri niin kuin lakikirjoissa sanotaan?

• Vastaa

Ja sinäkö muka teet kaiken juuri niin kuin lakikirjoissa sanotaan?

Lopetahan nyt se haastaminen. Keskusteluissa eriävät mielipiteet ovat toki toivottuja, jotta mitään keskustelua ylipäätäänsäkin saataisiin aikaan, mutta palkokasveja on turha vetää hengitystiehyeihin, saati mennä henkilökohtaisuuksiin.

Hmm, on totta, että vanhoissa amerikanraudoissa on oma viehätyksensä, ja itsekin voisin sellaisen vaikka kesäautoksi haluta, mutta yhtälailla on faktaa, että Suomen teillä niistä ei saa paljoakaan irti, bensankulutuksesta puhumattakaan. Täällä kun ei ole oikein niitä pitkiä, leveitä ja suoria teitä niin kuin Ameriikan-mualla. Näyttävät ja kuulostavat kivoilta, mutta loppujen lopuksi käyvät liikaa kukkarolle.

Noh, minulla itselläni on ajokortti ollut nyt lähemmäs vuoden, pitäisi tässä alkaa toista vaihetta suorittamaan. Viidellä eri autolla olen ajellut, autokoulun Volkswagen Golfilla, vanhempieni Volvo mikäliellä ja Saab 9000:lla, samoin appivanhempien Chrysler Voyagererilla ja appiukon Dodge Avengerilla. Omaa autoa ei ole, eikä varmasti vielä pitkään aikaan tulekaan, mutta noista autoista kyllä voin sanoa, että kivoin ajettava oli Dodge.

Dodge Avenger

Eipä minulla ikinä tuollaiseen olisi itse varaa, joten onhan se ihan kiva ajella mokomalla syöpölläkin.

Noh, vanhan Saab 9000:sen mie voinen ehkä saada, mutta vanhana autona sekin syö ihan kiitettävästi, vaikka hyvä auto muuten onkin näin "vasta-alkajalle".

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Lopetahan nyt se haastaminen. Keskusteluissa eriävät mielipiteet ovat toki toivottuja, jotta mitään keskustelua ylipäätäänsäkin saataisiin aikaan, mutta palkokasveja on turha vetää hengitystiehyeihin, saati mennä henkilökohtaisuuksiin.

Ei tässä vielä ole palkokasvit käyneet lähelläkään nenää, eikä henkilökohtaisuuksia ole lauottu. Olen vain ilmoittanut mielipiteeni asiasta, ja tiedustellut vastapuolen kantaa. Jos ei kärkäs kirjoitustyylini kelpaa, niin voi voi, se on sitten henk.koht. kyynel.

• Vastaa

Jos ei kärkäs kirjoitustyylini kelpaa, niin voi voi, se on sitten henk.koht. kyynel.

*käkättely*

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Jos ei kärkäs kirjoitustyylini kelpaa, niin voi voi, se on sitten henk.koht. kyynel

Kyllä täällä on sallittua kiivaskin ajatustenvaihto, kunhan ei mene asiattomaksi

pimeys=hulluus

• Vastaa

Siis sinä olet lähtenyt liikennevaloista Suomen lain mukaisella autolla niin, että eturenkaat nousevat kokonaan irti asfaltin pinnasta?

Minun autoni on lähtenyt liikennevaloista niin että eturenkaat todellakin nousivat irti asfaltin pinnasta. Autoni oli ihan laillinen ja katsastettu, eikä sitä oltu viritelty weberin kaasutinta, peltipakosarjaa sekä alumiinivanteita ja leveitä renkaita lukuun ottamatta mitenkään muuten.

Miten tämä on mahdollista?
  • Vastaa

Lainaus: Blacksmith

Miten tämä on mahdollista?

Väärin kuormattu peräkärry.

Markus - fotoni.org

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Vampira80, warheart). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!