Gootti.net

Autot !

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.12.2007 13:23
DarkMessiah

Toi arkkumobiili olisi aika sopiva psykobillylle. Sterkkoihin Nekromantixia.

Toi Stude on kyllä erittäin outo, vähän häiritsi nuo kuskin rumat ja täysin tyyliin sopimattomat vaatteet. Olis laittanut vaikka jonkin vanhantyylisen puvun päällensä kuviin.

Mutta se on muuten valitettavan yleistä että jollain tyypillä on hieno ja erikoinen auto loistokunnossa mutta itse kuski ei ole panostanut tippaakaan omaan pukeutumiseensa .
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.12.2007 19:50
Kulkupeli ja festareilla se ylennetään kodiksi.
Inhoan autoja enkä omista edes korttia mutta pakko se on ajaa kun isukki osti passatin mulle sitä varten että pääsis kulkeen.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.01.2008 02:12
Minusta tulee isona automaalari!!! ajattelin että erikoistun taide maalaukseen...
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.01.2008 02:14
Joo,liittyi hirveästi.
Korttia en aja,eikä kiinnosta.Mutta kyllä autot ihan kivoja on. Vanhat kyllä lähinnä. uudet on jotenkin... Tylsän näköisiä. (suurin osa)
Kirjoittanut: CipeTheLucifer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.01.2008 18:27
Ääk,en osaa ajaa, traumaa, en hanki autoa, joku muu saa kyyditä!!!! Hiiiiiiiiiii........iiiiiiiik....kräts... kolari (=
  • Lähetetty: 12.01.2008 18:28

Lainaus: CipeTheLucifer

Ääk,en osaa ajaa, traumaa, en hanki autoa, joku muu saa kyyditä!!!! Hiiiiiiiiiii........iiiiiiiik....kräts... kolari (=

Jarru ei toimi
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.01.2008 18:30
Kulkupeli ja pääasia että toimii eikä jätä välille.
  • Lähetetty: 13.01.2008 21:36

Autoa en hanki enkä varmaan koskaan tule hankkimaan, kuljen pyörällä, taxilla, bussilla, kaverin kyydillä, minulla vaan on trauma. Voinhan minä toki muuttaa mieleni mutta en tähän mennessä. Ja sillä ajokortti/bensa rahalla saisi monia vaatteita ja muuta kivaa.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.01.2008 22:20
Mulla ehdoton unelma auto on vuoden 68'cadillac eldorado mattamustana, tummentuin akkunoin ja keulassa jylläis wv:een phaetomin V10 TDI olala autoamis pääsee taas vauhtiin :P se on muuten hassua kuinka paljon gootteja löytyy esim meidän autolinjalta
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • • Muokkasi: DarkMessiah
  • Lähetetty: 13.01.2008 23:45

Lainaus: Raven Darkstar

68'cadillac eldorado mattamustana, tummentuin akkunoin ja keulassa jylläis wv:een phaetomin V10 TDI

Alku kuulostaa lupaavalta, mutta vanhoihin jenkkeihin ei todellakaan sovi ikkunateippaukset, vihertävät sävylasit kuuluvat iäkkäämpiin autoihin mutta jätetään ne tummennuskalvot rotta-corolliin.

Ja mikä ihme tuo moottori valinta oikein on olevinaan, ei mitään uutta euro-roskaa vanhan jenkin pellin alle, se on pyhäinhäväistys. Vanhoihin autoihin eivät uudet moottorit kuulu, eikä varsinkaan jenkkeihin pidä mitään muitten tekemiä romuja kiinnittää. Valurautaanen seittemän litraanen V8 se olla pitää...
Ja Diesel-moottorit kuuluvat vain ja ainoastaan kuorma/rekka-autoihin, eikä niitä pitäisi ikinä mennä tunkemaan henkilöauton pellin alle.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit