Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mistä vuodenajasta pidätte eniten?

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.01.2007 17:02
Emmä ottanu nokkiini! Jos olisin niin heikko, että ottaisin jostain nettikirjoittelusta nokkiini, niin hyppäisin jojoon hetijustiinsa. Mitenköhän sitä pystyis reaalielämässä selviämään, jos joku puolivillainen nettiteksti sais aikuisten oikeasti suuttumaan?

Selkeästi henkilökohtaisuuksiin - esim. foorumin ulkopuolelle - menevä v*ttuilu on sitten asia erikseen. Tällaista olen kerran nähnyt tällä foorumilla, siis itseeni kohdistuen. Eli tuolla klubiosastolla.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.01.2007 18:12

Lainaus: Ximmo

Selkeästi henkilökohtaisuuksiin - esim. foorumin ulkopuolelle - menevä v*ttuilu on sitten asia erikseen. Tällaista olen kerran nähnyt tällä foorumilla, siis itseeni kohdistuen. Eli tuolla klubiosastolla.

Rotta... -.-'
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.01.2007 21:40

Lainaus: Iiriva

Rotta...

Niin, tuo kapinen post-apokalyptinen eläin!
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2007 13:40
Kesästä, koska on lämmin, ei väsytä ja kesällä on kaikkea kivaa tapahtumaa..
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.05.2007 15:33
Mä tykkään kaikista eniten kesästä. Ei oo koulua, on lämmintä, saa nukkua ja valvoa pitkään ja tehä kaikkea ja olla myöhään pois kotoa ja näin.

Keväästä tykkään ehkä toisiks eniten ku lumet on sulanu ja kesä tulossa ja ilmat lämpenee.

Mut sit kesän jälkeen toisaalta kaipaa vähä viileää ilmaaki eli syksyki on tosi kiva sit kans, jos ei koulun alkua lasketa. Ja syysmyrskyjä ja semmosia.

Talvestaki tykkään, ku on pimeää illalla. Tykkään kans lumesta ja varsinki lumisateista.

Eli kaikista vuodenajoista tykkään. Mut on se kesä silti paras.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2007 18:32
Minäkin oon kesän puolella. Sillon on pirtee ja jaksaa, syynä varmaan valoisuus ja LOMA Ja sitten on aikaa matkustella niin näkee ystäviä.. Ja on vaan niin kaunista.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.05.2007 21:08
Ehdoton kesäihminen olen. Erityisesti se lämpö, talvinen maisema on kaunis mutta inhoan kylmyyttä, tuiskua ja viimaa. Kesällä myös on aikaa puuhailla kaikkea ja jaksaa jotenkin paremmin.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.05.2007 21:24
Lyhyesti sanottuna: olen syysihmisiä. Pimeät illat ovat kauniita ja sykyisin ei ole liian kuuma eikä liian kylmä.

Muissakin vuodenajoissa on toki puolensa, mutta kesä esimerkiksi on liian kuuma minun makuuni jopa Suomessa ja talvella tulee hytistyä kylmästä vähän liian usein. Talvimaisemat ovat kauniita kyllä. Keväässä on omaa maagista loistoaan, jonka pystyn aistimaan luonnossa, mutta kyllä syksy vie silti voiton ihan ehdottomasti.
Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.05.2007 21:59
Swanette, yhdyn täydellisesti mielipiteeseesi!
Syksyissä vaan on sitä jotain.. marraskuun lapsosena näin sanoisin.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.05.2007 22:04
K E S Ä (olen luova)

Kesä siksi, koska nykyään talvi, kevät ja syksy ovat kaikki samanlaisia. that's it.
Talvet= Vesisadetta, loskaa, asfalttia ja lunta huikeat 2 kk
yms.

Kevät = Vesisadetta, loskaa

Syksy = Vesisadetta, loskaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit