Gootti.net

Kuinka moni on töissä, opiskelee, on työtön?

Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.01.2008 18:18
Opiskelen ammattikorkeassa
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.01.2008 20:19

Lainaus: Devilkitty

Aikalailla teen kumpaakin Välillä töissä mutta opiskelen enempi. Jos sitä hommais jonkun toisen sivuduunin opiskelun ohella kun opintotuki ei ole mistään hurjimmasta päästä

Joo, ei oo ei eikä työttömyyskorvauskaan. Kiva ku vuokrakin nousi n. 50e/kk ja eläminen sen ku kallistuu. Tälläkin viikolla hain jo kahteen avoinna olevaan työpaikkaan, mutta saa nyt nähdä pääseekö ees haastatteluun. Tuolla foorumeillakin työttömiä haukutaan lusmuiksi yms. Minä en oo vapaaehtoisesti työttömänä. Kaikille vaan ei ole töitä. Mieluusti menisin duuniin jos sellaisen vaan sais.
Välillä vaan on sellainen olo että sama ku ei ois ees olemassa,.... velka senku kasvaa ja duunia ei saa Ja sitten tulee kaikenmaailman terveysongelmia. Kohta tieten tulee ne mielenterveysongelmatkin ku aikani oon työkkärin kirjoilla
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.01.2008 15:01
Työtön luuseri minäkin. Lähinnä tuntuu omalle syylle, tuntuu vaan etten tee tarpeeksi työllistymiseni eteen. Laiska ***** siis kaiken muun lisäksi. Lisäksi piti aikoinaan mennä valitsemaan ala, jota oli ehkä kiva opiskella, mutta töiden saaminen on aika turhaa unelmaa. Eipä siitäkään voi syyttää ketään muuta kuin itseäni.
  • Lähetetty: 11.01.2008 17:38
Minä oon tehny. Tällä viikolla hakenu yhteensä jo seitsemään paikkaan duuniin, mutta saa nähdä pääseekö ees haastatteluun.

Lainaus: turmatar

Lisäksi piti aikoinaan mennä valitsemaan ala, jota oli ehkä kiva opiskella, mutta töiden saaminen on aika turhaa unelmaa.

Minkäs alan menit opiskeleen?
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 12.01.2008 16:40
Vakinaisessa töissähän mie oon.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.01.2008 16:51
vuorotöitä, toistaiseksi.

jostakin ne nappulat on kuppiin saatava.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.01.2008 17:47

Lainaus: Swanheart

Minä oon tehny. Tällä viikolla hakenu yhteensä jo seitsemään paikkaan duuniin, mutta saa nähdä pääseekö ees haastatteluun.

Joo, kyllä mäkin haen moniin paikkoihin. Tulee vaan laittetua hakemus + cv mailitse ja sehän ei paljoa asiaa edistä. Pitäisi vain tyynesti tunkea näyttäytymään ja viedä se hakemus siinä.. Jäisi paremmin mieleen jne. On vaan muka niin iso kynnys lähteä ja tuossa kohtaa iskee joku typerä piheyskin, bussit kun maksaa.

Niin, kulttuurialaa opiskelin. Ei kannata. Oma yritys olisi melkeinpä ainoa keino työllistyä ja mulla nyt vain ei kiinnosta siihen ******* alkaa. Arvostan vapaa-aikaa ihan liikaa.
  • Lähetetty: 12.01.2008 23:44
No yrittäjällä tunnetusti vapaa-aika on kortilla,.... Toki jotku onnistuvat rajaamaan vapaa-ajan ja työn, mutta kyllä yrittäjllä ja miksei nyt muualllakin alalla (esimiestehtävissä), ne työt tulee kotiin asti tai ollaan työpaikalla ihan liikaa,....
Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.01.2008 12:32
Vakituisessa työssä. Tosin en tee työkseni sitä mitä haluaisin tehdä, jos tekisin se ei enää olisi työtä vaan harrastus josta minulle maksettaisiin palkkaa. Tosin, ehkä siitäkin sitten ajan mittaan tulisi pelkkä työ (offtopicajatelma).
Kirjoittanut: Kharon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.04.2008 10:47
Työtön, mutta juuri nyt Kelan rahoilla työharjoittelussa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit