Gootti.net

Kuinka moni on töissä, opiskelee, on työtön?

Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.03.2011 21:07
Opiskelen. Lukiossa. Loppuis jo. Vielä 1½ viikkoa niin olis kirjotukset ohi, sit loppuu tuokin riesa ja toivottavasti syksyllä pääsee opiskelemaan vaatetusalaa joka oikeasti kiinnostaisi meikäläistä
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.03.2011 21:25
Opiskelen viimeistä vuotta vaatetusalalla ja valmistun kesäkuun alussa. Siihen katkeaa sitten tämä mun 7 vuotta kestänyt opiskelukauteni.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2011 12:38
Tulee valmistuttua kuukauden päästä AMK:sta. Sen jälkeen en tiedä mitä teen. Laitan yliopistoon erillisvalintana paperit hakuun ja moniin kymmeniin työpaikkoihin oon hakenut. Toivottavasti jotain sais ettei tartte työttömyyskassasta mennä hakemaan rahaa.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.07.2011 23:41
Valmistuin kesäkuussa leipuri-kondiittoriks ja työttömänä ollu tässä jo jonku aikaa..laitoin hakemuksia pariin kouluun ja töitäkin on tullu haettua.vaikee vielä sanoo mihkä se elämä sattuu viemää..
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 26.07.2011 23:57

Lainaus: mustakynsi

laitoin hakemuksia pariin kouluun ja töitäkin on tullu haettua

Oletko kokeillut tempputyöllistymistä? Jotain työharjoittelua voi olla tarjolla ja siitä saa pienen päivärahankin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.07.2011 08:07
Sairasloma loppuu tämän kuun lopussa, joten työttömäksi sitten suuntautuu hän. :P
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.07.2011 08:15
Työskentelen sekä samalla opiskelen oppisopimuksella. "Koulua" jäljellä reilu vuosi, tosin lähiopetuspäiviä siinä ajassa vain alle 30. Töissä olen ollut nyt reilu vuoden.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.07.2011 13:01

Lainaus: kuopassa

Oletko kokeillut tempputyöllistymistä? Jotain työharjoittelua voi olla tarjolla ja siitä saa pienen päivärahankin.

En ole kuullut tommosesta ollenkaan mutta kiitos vinkistä Työkkäriinki olis aika joskus ens kuussa täytyy siellä kysyä tosta josko osaisivat neuvoa. Oppisopmustakin olen miettinyt jos nyt ei mitkään muut keinot ensin auta.
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2011 13:34
Kesät menee töissä, talvet sekä koulussa että töissä sen mukaan kun pystyy töitä tekemään. Oon kyllä tykännyt ja viihtynyt nykyisessä työssäni, hyvä puoli on että pääsee tapaamaan paljon uusia ihmisiä, mutta odotan kyllä jo kovasti että saan joskus oman alan töitä, eihän sitä kouluakaan ole enää kuin 4-6 vuotta jäljellä Tällä nykyisellä alalla oon jo ehtinyt hetken aikaa ollakin kun tulee jo ikälisätkin.
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2011 14:11
Töissä olen ja vaatteita suunnittelen ja teen eli muotisuunnittelijana tällä hetkellä ainakin kokeilen siipiäni.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit