Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuinka moni on töissä, opiskelee, on työtön?

Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.01.2011 20:22
Mä en valmistu opinahjostani koskaan Muutama tentti puuttuu ja voin vakuuttaa että eivät tule tehdyiksi tässä elämässä. Dippatyö tehty ja ehdin jo väikkäriinkin johtavaa tutkimusta tehdä puoltoista vuotta, mutta kun ei ne matematiikan peruskurssit vaan nappaa... Nykysessä homamssa saan toivottavasti jatkaa pitkään, satun nimittäin viihtymään tässä erinomaisesti
Kirjoittanut: Radioaktivität (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.01.2011 22:21
@work.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.01.2011 01:12

Lainaus: SuZiC

Nykysessä homamssa saan toivottavasti jatkaa pitkään, satun nimittäin viihtymään tässä erinomaisesti

Se on aina mukavaa kun kuulee että ihmiset viihtyvät työssään. Itelläki on vähän semmonen fiilis ettei tämänhetkiset opintoni ole minun intohimoni sillä minä haluan vain käydä lenkillä ja soittaa haitaria, kaikki muu on ihan epäolennaista!!
Kirjoittanut: nightspirit (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 08.01.2011 05:53

Lainaus: Kreivi Arvet

Se on aina mukavaa kun kuulee että ihmiset viihtyvät työssään. Itelläki on vähän semmonen fiilis ettei tämänhetkiset opintoni ole minun intohimoni sillä minä haluan vain käydä lenkillä ja soittaa haitaria, kaikki muu on ihan epäolennaista!!

Hah, itsellä sama paitsi haitarin tilalla on kitara. Ja paitsi etten opiskele missään hehe. Toivottavasti kuitenkin tänä vuonna saisin päätettyä mitä tahdon opiskella, ja menisin vielä opiskeleenkin sitä.... Mutta epäilen....
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2011 10:56
Opiskelen. Ja vieläpä haavealalla
Opiskelen siis vaatetusalaa. Onhan tuo ala välistä vähän tökkinyt, mutta tiedän kuitenkin alan olevan oikea minulle. Kiinnostaa kuitenkin tuo ompelu niin paljon. Oon miettinyt suuntautuvani mahdollisesti opiskelemaan tuon jälkeen vaatesuunnittelua. Olisi ihanaa joskus tehdä oma mallisto.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.01.2011 16:30
Opiskelen. Tällä hetkellä vaatetusalalla ja vaikka pidänkin ompelemisesta ja muusta näpertämisestä, välillä tuntuu että en tätä kyllä todellakaan työkseni ala tekemään. Alan vaihto on ollut kiikarissa pariinkiin otteeseen, jos seuraavana sitten kokeilisi josko tarpeistonvalmistajana viihtyisi paremmin.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.01.2011 19:59
Olen töissä ja tällä hetkellä töitä enemmän kuin tarpeeksi. Toivottavasti jatkuu näin .
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.01.2011 12:48
Opiskelen merkonomiksi tavoitellen siinä samalla valkolakkia. Ihan tyytyväinen olen valintaani ollut, en olisi halunnut lähteä opiskelemaan ainakaan vielä toiselle paikkakunnalle jossa kaikki ovat tuntemattomia, vaikka siellä olisikin ollut kiinnostavampia linjoja. Pääsempä vielä joskus mahdollisesti töihin johonkin goottikauppaan, jossa saan säilyttää tyylini täysin.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 10.01.2011 12:26
Työharjottelussa media-alan firmassa, ihan mukavaa on ollu, ainakin valitsemani ala tuntuu kiinnostavalta ja motivoivalta. Tämän jälkeen aattelin opiskella lissää tai sitten käydä töissä pari vuotta ja opiskella sen jälkeen lissää.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.01.2011 05:46
Opiskelen historiaa ja arkeologiaa Turun yliopistolla. Kolmas vuosi menossa. Virallisesti olen yhä yleisen kijallisuustieteen pääaineopiskelija, mutta taoin sen kanssa päätäni seinään ensimmäisen vuoden, ja totesin ettei se ole lainkaan minun juttuni. Aikomuksena olisi vaihtaa nyt kulttuurihistoria pääaineeksi. Sivuaineina arkeologia ja toivottavasti tulevaisuudessa myös taidehistoria.

Harmittaa kun tuli tuhlattua aikaa alalla, joka ei minulle sopinut, mutta nyt onneksi on sellainen olo, että tiedä mitä haluan opiskella. Se onkin sitten ihan eri asia, miten tulevaisuudessa työllistyn.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit