Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuinka moni on töissä, opiskelee, on työtön?

Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.01.2011 14:31
parin vuoden työelämä vaihtui työ/opiskeluelämään. Josko olis viak kerta kun opiskelen jotain. Saa nähärä. Kaipaan takas säännölliseen kokopäivätyöhön, vaikka oon opiskellu vasta vajaat puolivuotta.
Kirjoittanut: Mondra (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.01.2011 16:08
Töissä.... Maatalousalan hommissa, possu paimenena :@ Tästä työstä pidä hirveästi
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.01.2011 21:07
opiskelen pien elektroniikkaa tai siihen painottuu.
Kirjoittanut: Paparazzinazi (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2011 01:50
Opiskelen, jos sitä voi siksi kutsua... Kerran viikossa 4 tuntia koulua kun ei ihan kamalasti vaadittu ole... Mutta ei sillä että valittaisin!
Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.01.2011 20:38
Mitäs tähän vastaisi.. itse käyn iltalukiota ja olen myöskin osa-aikatyössä.

Lainaus: Paparazzinazi

Opiskelen, jos sitä voi siksi kutsua... Kerran viikossa 4 tuntia koulua kun ei ihan kamalasti vaadittu ole... Mutta ei sillä että valittaisin!

Ettet vaan sinäkin olisi tuolla Tampereen Aikuislukiossa?
Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.01.2011 20:39
Eikun oho, lukihärö. Anteeksi
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.01.2011 10:23
Ei enään töitä vaan työkyvyttömyseläkkeellä. Tunnen itseni jo vanhaksi
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.01.2011 17:33
Työttömänä kesästä asti.. Tänään oli eka työharjottelu päivä Vihdoin loppui sohvaperunointi :P
Kirjoittanut: Gehenna (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.01.2011 14:36
Tosiaan, taas työttömänä. Toivottavasti pian koulussa, pientä dilemmaa siinäkin toki, mutta katsoo nyt mitä keksin.
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.01.2011 17:56
Melkein kolmen vuoden projektityön jälkeen tuntuu liiankin hyvältä olla työttömänä. Ensimmäinen kokonaan työtön kuukausi vasta menossa, eikä ole ehtinyt olla tylsää. Olen koko työikäni tehnyt hommia jaksoissa, projekteja ja pätkätöitä joiden välillä olen sitten työtön, pisin jakso taisi olla puoli vuotta. Opiskelujen jälkeen olen tehnyt joitain hommia, osa-aikaista ohjaustyötä lähes koko ajan, mutta nyt tein päätöksen jättää nekin hommat hetkeksi. Melkoiselta luksukselta tuntuu elo nyt, mutta eiköhän se taas jossain vaiheessa iske se tekemisen halu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit