Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kolehdin keruuta, Goottiyhdistyksen perustamiseksi !

• Vastaa
Eli, homman nimi on tämä. Darkside nimistä goottiyhdistystä ollaan nyt viimeinkin tosissaan perustamassa. Ongelmaksi on kuitenkin muodostunut rekisteröinti hakemukseen tarvittava 60 euron summa. Kuuluttaisin näin henkilöitä, jotka voisivat avustaa, vaikka vähänkin, tähän perustamis maksuun. Jos katsot voivasi avustaa, kerro summa tässä viestiketjussa, niin lähetän yksityisviestinä tilinnumeron.
Aivan hyödyttä ei lahjoittaja jää, sillä kaikki lahjoittajat saavat vähintään yhden vuoden jäsenyyden ilmaiseksi, tulevassa yhdistyksessä

pimeys=hulluus

• Vastaa
Gootti.net tukee yhdistyksen perustamista pyöreällä 10 euron summalla. Laita tilinumeroa tulemaan...

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
Tota älkää haukkuko mua tyhmäks tai mitään koska mä kyllä tiedän olevani sitä ihan hyvin itsekin
eli siis mikä tää Goottiyhdistys on tai mitä se tekee? (mikä on yhdistys?)

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vastaa

Lainaus: Und3ad

eli siis mikä tää Goottiyhdistys on tai mitä se tekee? (mikä on yhdistys?)

Tästä yhdistyshankkeesta on kerrottu täällä:
http://www.gootti.net/keskustelu/7_459_0.html

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Gootti.net tukee yhdistyksen perustamista pyöreällä 10 euron summalla. Laita tilinumeroa tulemaan...

Kiitos, laitan numeron tulemaan

pimeys=hulluus

• Vastaa
Laittakaapa minullekin tilinumeroa.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa

Lainaus: Und3ad

(mikä on yhdistys?)

Oivoi. Jos tietosi myös muilta elämän osa-alueilta ovat tässä mallissa, eivät ainakaan nuo "Ahaa!"-elämykset pääse sinulta ihan heti loppumaan. Lue yhdistyksistä vaikka Wikipediasta.

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Laittakaapa minullekin tilinumeroa

Laitettu on !

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Oivoi. Jos tietosi myös muilta elämän osa-alueilta ovat tässä mallissa, eivät ainakaan nuo "Ahaa!"-elämykset pääse sinulta ihan heti loppumaan.

xD mä sanoin jo et oon tyhmä
kiitos nyt teille kummallekin kumminkin

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vastaa
Mä voin tuoda avustukset johonki miittiin, vaikka sinne Ninnille tms.

...I'd fuck you because you are beautiful I'd fuck you because you are my nigger I'd fuck you because I am your whore I'd fuck you because you are a whore...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, SilverGhost, neo_shaman). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!