Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsia?

Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.06.2008 14:10
En ole koskaan pystynyt edustamaan mitään äidillistä ja huoltapitävää naiskuvaa ja olen hirveän huono ja vaivaantunut lasten kanssa. Lisäksi ottaa päähän, että käyttäydytään niinkuin naisilla olisi joku velvollisuus pitää lapsista ja haluta hankkia niitä. Haluan elämääni muuta sisältöä kuin perheen. Enkä edes osaa kuvitella itseäni kenenkään äidiksi, millään tavalla. Ei äitiys ole kaikkia varten. Sterilisaatio here i come
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.08.2008 08:41
Lähiakoina on tullut kuolattua natiaisten perään aivan liikaa.
Miksi kuulostan pedofiililta?

Noniin, mutta tarttuipa päivänä eräänä kirpparilta messiin aivan ihanat muumikuvioiset potkuhousut. Oli kertakaikkisen pakko ostaa ne, sillä taatusti tyydytän joskus ainaisen vauvakuumeeni.
Siitä mukulasta tulee kyllä pahemman luokan muumilapsi, puen sen aivan taatusti
muumikuosiin, hommaan arabia - muumiastiaston, televisiosta pyörii 24/7 muumit, ja iltasatu on Janssonin tuotantoa.
Vedän siis aika lailla oman kasvatukseni mukaisesti.

Sellaiset pienokaiset jotka ovat vasta oppineet kävelemään ovat niin äärettömän suloisia että sellaisen nähdessäni huomaan melko pian lässyttäväni kuin isoäiti lapsenlapsilleen.
Tavallaan se on ärsyttävää, mutta automaattisesti se vaan tulee. Yllättävää.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.08.2008 09:46
Hmm, onkai tästä miehen kanssa puhuttu kyllä. En tiedä, en osaa sanoa. Ennen oli ehdoton ei, mutta kyllä se nyt iän myötä on muuttunut. Ollaan puhuttu myös että se aika ei ole vielä. Ensin minun opiskelut päätökseen. Ja sitten mietitään sitä että mihin haluttaisiin ehkä asettua. Vahinkoja ei siis toivota. Tosin jos vahingossa raskaaksi tulisin niin ei me aborttia hankittaisi. Ehkä tämä aihe on ajankohtainen joskus parin vuoden päästä vasta ^__^ Mutta oisha se tosiaa kiva mummelina istua kiikkustuolissa ja kattoa ku lapsenlapset leikkii leegoilla : DDDD
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.08.2008 17:34
Wruh. Tuli tossa mieleen, että mites te suhtautuisitte lastenne pukeutumiseen sitte ku ne tulee siihe krittiisee teini-ikään jolloin vaatteilla _on_ väliä? Antaisitteko 14v:n kulkea minarissa ja avokauluksisessa topissa? Entäs jos heistä tulee tyylinne seuraajia?
Itte antaisin kyllä lapsen pitää ketjuja ja niittejä, vaikkakaa en ihan ehkä 10v:llä niitä sallis, mutta en mitää paljastavia vaatteita
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.08.2008 17:38

Lainaus: FrozenCorpse

mites te suhtautuisitte lastenne pukeutumiseen sitte ku ne tulee siihe krittiisee teini-ikään jolloin vaatteilla _on_ väliä?

No, mä antaisin pukeutua siihen tyyliin ku lapsi itse tahtoo. Tietysti olisin onneni kukkuloilla jos lapsi vähän rokimmasti tai gootimmasti pukeutuisi mutta ei se minun valitani ole. Ottakoot vaikutteet äitistä ja isukista tai sitten naapurin mummosta, kunhan hyvä maku säilyy! Eli ei liika paljastavia vaatteita turhan nuorena. Provosoi ties mitä raiskaajia ja pedofiilejä!
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2008 02:48
Kunhan lapsi ei pukeudu niin PALASTAVASTI kun olen pari n. 12 vuotiasta nähny... Miehen kanssa ollaan päätetty hieman "murista" jos paljastavaisuutta löytyy...

jeap, lapsia luultavasti 5/6 vuoden päästä kehiin o.O
Kirjoittanut: SiriusBlack (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2008 03:25
Olisihan tuo ihan kiva kersoja saada,mutta varmaan tuossa muutamien vuosien päästä kun on opiskelut takana ym.
Melko vapaasti sen kasvattaisin,mutta kuitenkin pitää jotkin rajat olla.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.08.2008 12:59
Mikä tää juttu on, että äitiys muuttaa ihmisen muka täysin, että silloin viimeistään muka luopuu tyylistään ja musiikistaan? Että se äitiys ois sen aikuisuuden oikea ja ainoa mittari? Ettei muka voisi olla silti hevari tai gootti vaikka olisi lapsia?? Voi että taas raivostuttaa!
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2008 14:47
Itse olen nähnyt hevareita ja guutteja jotka ovat äitejä
Kirjoittanut: SiriusBlack (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2008 14:50
Minäkin olen nähnyt
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit