Gootti.net

Lapsia?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.02.2008 21:44
Tuli tällainen asia mieleen kun tuossa keskusteluja selailin, että kuinka moni täällä haluaa joskus elämänsä aikana lapsia?Täällä on aika paljon kuitenkin näitä aikuisia (vai "aikuisia"?) ihmisiä.

Sain tuossa lueskellessani sellaisen kuvan, että kovin monet eivät lapsia halua, jotkut sanovat inhoavansa lapsia. Tämä vähän kummastutti. Ovatko gootit tosiaan näin vastahakoisia hankkimaan lapsia?

Eli siis, oletteko valmiita jossain vaiheessa tekemään kojootinpoikasia, vai haluatteko pysyä lapsettomina? Onko syynä vain yksinkertaisesti halu pysyä "vapaana", vai etkö pidä lapsista?

Avautukaa minulle.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.02.2008 21:59
Minä pidän lapsista. Voisin hankkiutua raskaaksi vaikka heti, sillä vauvakuume on ollut jo vuosia (vaikka täytän ensi kuussa vasta 19 ). Noh, pitää kuitenkin odottaa vielä muutama vuosi, jotta olen saanut kouluttauduttua sekä talouden sellaiseen kuntoon, että voi taloon omia hankkia. Nimet kuitenkin on jo suunniteltuna ja aina jaksan kuolailla vauvojen perään, joten tämä hylje ainakin hankkii pari kuuttia sitten joskus tulevaisuudessa!
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 10.02.2008 22:01
Miehekkeen kanssa olemme asiasta jo keskustelleet ja päättäneet että jos lapsi tulee niin se tulee adoptoimalla Siten lapsi on 100% haluttu eikä mikään "vahinko", tietenkin jotkut suunnittelevat raskauden etukäteen mutta tarkoitinkin tässä nyt semmosta "oho...olen raskaana, no en tee aborttia mutta olishanse voinu myöhemminkin tulla" tms. toistaiseksi siis pysymme lapsettomina. En koe tarvetta lisääntyä...muiden lapset on pieninä annoksia ihan siedettäviä (ei syötynä siis) En varsinaisesti vihaa lapsia mutta jotakin "vastenmielistä" niissä on.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.02.2008 22:27

Lainaus: BronzeRain

Ovatko gootit tosiaan näin vastahakoisia hankkimaan lapsia?

Minäkin olen ollut huomaavinani jotain tuon suuntaista. En minä tajua mistä se johtuu, vai katsovatko muut ihmiset goottiäippiä niin pahasti kieroon?

---

Hm, ehkä joskus pari kersaa voisi hommata. Ensin vaan pitää löytää se ihminen, jonka kanssa haluaa elää elämänsä yhdessä Siis lapsia tietenkin hommataan vain jos toinenkin osapuoli on myöntyväinen. Adoptio on tietty olemassa, mutta mieluummin omia lapsia...äh, mistä näitä vielä tietää

Hyvä juttu ois myös, jos talous ei olisi yhtä kuralla kun niiden oletettujen kakaroiden vaipat.

Lainaus: blackwolver

.muiden lapset on pieninä annoksia ihan siedettäviä

Yrttilapsia sienipedillä
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 10.02.2008 23:07

Lainaus: blackwolver

os lapsi tulee niin se tulee adoptoimalla

Sama täällä. Tällä hetkellä en pidä lapsista lainkaan, mutta mikäli jossain vaiheessa aion lapsen hankkia niin ihan sen takia, että orpoja lapsia köyhistä maista on paljon ja maailman kantokyky ihmisten suhteen on muutenkin rajallinen, kun täällä on nyt jo liikaa ihmisiä.
Lisäksi koen ainakin nyt, että minusta ei koskaan tule tarpeeks vastuullista kasvattamaan lasta.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.02.2008 00:25
tykkään lapsista. en kaikista ja kaikenikäsistä tieteskään. lapset on suloisia(aina välillä) ja joskus miettinyt että kumpa olisi jo omia. ei enää pitkiin aikoihin tosin.

en halua omia lapsia en nyt enkä todennäkösesti tulevaisuudessakaan. en vaan kertakaikkiaan nää itseäni äitinä. ei miusta äidiksi olisikaan(nimimerkillä elämäni ekat hylsyt lastenhoidon kokeesta). vaikka adoptio ei kuulosta niin kamalan pahalta kuin mitä että olisi oikeasti omia lapsia niin ei. talouskoulun perhepsykologian opettajan sanoin olen ns "totaalikieltäytyjä".

lapset on tietyssä määrin ihania mutta mielummin kiitos ei.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.02.2008 04:01
Minä en oikein osaa sanoa haluanko vai enkö halua lapsia.
Nuorempana olin ihan varma etten ikuna tee yhtään kersaa, mutta tässä vanhetessa alkaa jotenkin tuntumaan siltä että ei se oma lapsi olisi yhtään hassumpi.

Adoptoida olen ajatellut minäkin, jos lapsen haluan. Toiveenani olisi adoptoida Aasiasta. Ja tyttö ehdottomasti, se olisi sellainen prinsessa joka saisi pitää pikkuisena vaaleanpunaisia mekkoja joissa olisi paljon pitsiä
Äitinä voisin tosin olla aika kamala. Olen todella lyhytpinnainen ja nautin hiljaisuudesta. Jos talooni kuuluu ulkoa lintujen sirkutus niin se tuntuu jo kauhealta häiriöltä, saatikka sitten joku kiljuva kakara.

En ole todellakaan mikään suurperhe-ihminen, joten kaksi lasta olisi ehdottomasti maksimi, mielellään kuitenkin vain se yksi.
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.02.2008 08:27
Ei, ei missään nimessä mitään kersoja! Inhottavia, punaisia, kirkuvia, limaisia, haisevia, ällöttäviä sontapalleroita. Hyi kauheeta! Eli siis en aio koskaan tehdä yhtään kakaraa tähän kurjaan maailmaan joka onkin jo kohta tuhottu.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • • Muokkasi: pikkumyy
  • Lähetetty: 11.02.2008 09:41
Tykkään lapsista ja varmaan omiakin haluun joskus, mutta se on sitten joskus. Tuntuu aika kaukaselta nyt. Joku kaks lasta ois aika sopiva, en haluu mitään suurperhettä. Tällä hetkellä ainoastaan kummilapset tulevat kysymykseen. Sellainen olisi mukavaa, ainut vaan, ettei lähipiirissä oo nyt sellasia henkilöitä et vois kummilasta odotella.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 11.02.2008 09:46

Lainaus: Moruganna

Toiveenani olisi adoptoida Aasiasta.

Laughing out loud. Liittyykö tämä jotenkin manga-/animeharrastukseen? Eikö esimerkiksi karjalainen orpolapsi ole yhtä fantsu kuin toiselta puolelta maapalloa haettu?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit