Gootti.net

Lapsia?

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.02.2008 09:49
Minä tahdon lapsia. En vielä, mutta sitten joskus. Ovathan lapset välillä rasittavia, mutta niinhän me kaikki olemme, enemmän tai vähemmän Adoptoidakin voisin, mutta minä adoptoisin ihan suomesta.
Ehkä sitten joskus neljän-kuuden vuoden päästä tämäkin voisi olla ajankohtaista mietittävää.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.02.2008 12:39
Minusta lapset ovat ihania, sellaiset yli vuoden ikäiset, jotenkin vierastan vauvoja ,koska minulla ei ole niistä mitään kokemusta, en osaa olla niiden kanssa.
Haluaisin läheiseen päiväkotiin kesätöihin, jos vaan sattuisin pääsemään, yleensä niihin vaaditaan koulutus tai otetaan työharjoittelijoita :/ Lasten kanssa olisi ihana työskennellä, omista lapsista en sitten tiedä... Jos joskus niin sitten useamman vuoden päästä mielellään. En välttämättä ole kovin äitityyppiä ja pelkään oman sosiaalisenelämäni kuolevan ja ,että muutenkin menettäisin oman elämäni. Sitäpaitsi vastuu lapsesta on mielettömän suuri, en välttämättä jaksaisi kantaa sellaista, ainakaan yksin.
Kirjoittanut: delicatez (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.02.2008 13:06
juu ei. On minun vastaukseni tähän.
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2008 13:26
Minä haluaisin kovasti lapsia, kaksi kappaletta ja mieluiten ennen kuin täytän kolmekymmentä. Silloin ei olisi vielä komplikaatioiden vaara niin suuri.

Onneksi on vielä reilusti 10 vuotta aikaa toteuttaa suunnitelma. Heti en kuitenkaan halua omaa kääröä, koska opiskelujen takia se on mahdotonta.
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2008 13:27
Minulla on kaksi lasta ja vielä yhdestä haaveillaan
Olenko palstan ainoa mamma?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2008 13:37
Lapset eivät ole minun(kaan) elämäni must do -listalla ihan kärkikymmenikössä, ja muutenkin olisi kiva että olisi nähnyt tätä elämää vähän useammalta kantilta ennen kuin lisääntyy. En ole vielä oikein päättänyt, haluanko lapsia vai en, sillä esimerkiksi kissojen ja hevosen hankinta olisi huomattavasti ajankohtaisempi asia.

Muutenkin en ehkä halua a(li)stua siihen järkyttävään sääntöjen ja rajoitusten maailmaan, joka "lapsellisia" näyttää ympäröivän. Aina on joku muu besserwisseröimässä siitä voiko äiti tehdä jotain, näyttää joltain tai harrastaa kun on lapsen tekaissut. Ja isällähän ei koskaan mitään vastuuta tarvitse olla, kyllä se on äitee jonka pitää huolehtia lapsesta marttyyrimaisesti 24/7.

MissLaura: luultavasti olet ainoa tai ainakin erittäin harvinainen tapaus, sillä täällä käy lähinnä alta parikymppistä porukkaa. Schattenin laudan puolelta taitaa löytyä sitten jo useampiakin äitejä, sillä siellä käy vanhempaa väkeä.
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2008 14:08
Piiskansiima: Kiitos vinkistä! Minua hiukan itseasiassa häiritseekin se miten nuorta porukkaa täällä käy (angstausta), mutta pukeutumis- yms. keskustelut on kyllä ihania ja kiintoisia (anteeksi, meno off topic niin että hujahti...).
Kirjoittanut: Trnquill (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2008 14:20
Lapsethan on mukavia sillon ku ne ei ole omia, ovat viereisessä huoneessa ja nukkuvat. Omatkin lapset menettelee, jahka ovat muuttaneet pois kotoa ja pärjäävät omillaan.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.02.2008 17:45
Itse en vaan yksinkertaisesti pidä lapsista. Enkä kyllä muutenkaan ole mitään "äiti tyyppiä" Joskus aikoinaan kun olin itse vielä lapsi niin olen saanut ihan tarpeeksi kasvattaa ja huolehtia omista sisaruksista ja se riittääkin sitten loppuelämäksi.
Ja jos vahinko sattuisi niin toivottavasti huomaa niin ajoissa, että sen sieltä pois saa.. Lapset ei ole tosiaankaan yhtään minun juttuni. Ne ei ole kivoja vaikka ne ei olisi edes omia.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.02.2008 17:49

Lainaus: Kuutar

En välttämättä ole kovin äitityyppiä ja pelkään oman sosiaalisenelämäni kuolevan ja ,että muutenkin menettäisin oman elämäni. Sitäpaitsi vastuu lapsesta on mielettömän suuri, en välttämättä jaksaisi kantaa sellaista, ainakaan yksin.

Tuo tuo mielen erään tutun, joka aikanaan pamahti paksuksi eikä keksinyt yhtään kunnollista syytä olla pitämättä sitä lasta (muuta kuin se että pelkäsi noita edellä mainittuja). No hän sai lapsen ja huomasi olleensa väärässä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit