Gootti.net

Lapsia?

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2008 01:23
Vauvat on ihania Niiden kanssa on kiva tehdä kaikkea. Varsinkin silloin, kun niillä on jo vähän ikää. Itse en tosin hankkisi vielä lapsia, kun ei ole miestäkään. Enkä todellakaan yksin rupea kasvattamaan mitään lasta. Jos joskus käy vahinko, en pystyisi tekemään aborttia. Pelkään synnyttämistä myös aika paljon niin en ihan senkään takia halua vielä omia lapsia, mutta toisaalta haluaisin oman lapsen enkä adoptoitua. Kuulostaa hankalalta Kauheaa soperrusta.

Ehkä siis joskus. Sitten kun pääsen peloista ja tuntuu siltä, et haluun olla sitoutunut johonkin tälläiseen.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 12.02.2008 09:12
Olen todella lapsirakas ihminen ja haluaisin joskus tulevaisuudessa omiakin lapsia mutta asia ei todellakaan ole vielä ajankohtainen. Ensin pitäisi löytää se oikea kumppani ja olla täysin varma siitä, että minusta todellakin olisi äidiksi.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.02.2008 09:33
Löytyihän täältä äitityyppiäkin.

Enpä ole muuten itse vielä vastannut tähän...

Minäkin vielä pari vuotta sitten kammosin lapsia, en uskaltanut olla niiden kanssa tekemisissä. En uskonut haluavani lapsia, tuntui etten osaisi tehdä niille kuin vahinkoa. No, kyllähän minä vieläkin jännitän, mutta uskon kuitenkin että äiti ja anoppi neuvovat jos/kun sille joskus tulee tarvetta. Kyllä minä joskus haluan lapsia, mieluiten paljon ennen kun täytän 30, mutta ei minulla mikään kiire ole. Tulevat sitten kun sattuu elämäntilanteeseen sopimaan. Mutta sillä välin on kivaa miettiä että mitä antaisi kakaralle nimeksi.

Suurin vaikutin tuohon mielenmuutokseeni lienee ukkoni siskonpojat, joiden kanssa on väkisinkin joutunut viettämään aikaa. Alkuun pelkäsin olla lähelläkään niitä, mutta nyt poikien kanssa leikkii jo lähes luontevasti. Ja kai sitä on jossain määrin kasvanut aikuiseksikin.
Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.02.2008 20:47
En halua ajatella asiaa edes vielä sen pidemmälle, kuin että mietin sitten kun on duuni ja kämppä, ja sitten vois ehk pari naperoa hankkia.
Kirjoittanut: nefritite (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 12.02.2008 21:59
Lapsia... Ihan kivoja ne on pienen välimatkan päästä.

Jouluna tosin uhattiin avokin veljenpojalle (ad/hd, 10vee), et tehdään ihan vaan sen kiusaksi kaksoset. Ne olis kaksinverroin niin rasittavia kuin tämä kyseinen kymppivee, ja kiusaisi kyseisen riiviön hermoraunioksi. Koska kiusa se on pienikin kiusa, ei me muuten... astardo:
Kirjoittanut: Geistig (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Geistig
  • Lähetetty: 12.02.2008 22:44
En missään nimessä, kun en olisi itsekään halunnut tähän oksettavaan ja kieroutuneeseen maailmaan. Miksi aiheuttaa turhaa kärsimystä omalla itsekkyydellä?
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.02.2008 16:21
Hirvittävän pitkään olin sitä mieltä, että koirat saavat riitää minulle. Nyt olen jotenkin sopeutunut ajatukseen yhdestä lapsesta. Olen myös miettinyt aika paljon adoptiota; se olisi yleisinhimillisesti hyvä teko ja ekologistakin, ei tarvitsisi kansoittaa omilla lapsilla, kun niitä vanhempiensa hylkäämiäkin löytyy kuitenkin. Mutta onneksi tämä asia ei ole minulle vielä todellakaan ajankohtaista. Haluan ehdottomasti suoriutua opiskeluistani ensimmäisenä.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 13.02.2008 16:51

Lainaus: Geistig

Miksi aiheuttaa turhaa kärsimystä omalla itsekkyydellä?

Koska haluan jonkun passaavan ja paapovan minua kun olen vanha ja raihnainen. Jos lapset kasvattaa kunnolla, he ihan kiitollisuudenvelasta huolehtivat vanhemmistaan kasvettuaan aikuisiksi. Haluan itselleni pari lasta, jotka olen ihan omakohtaisesti pannut alulle. Kaksi sen takia, että jos toiselle niistä sattuu jotain, on ainakin toinen vielä backuppina.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.02.2008 17:05

Lainaus: kuopassa

Kaksi sen takia, että jos toiselle niistä sattuu jotain, on ainakin toinen vielä backuppina.

Vai backup... Mutta lienee myös faktaa, että useampi lapsi on periaatteessa parempi, koska ainoa lapsi on yleensä hemmoteltu ja maailmankuva ei ole siitä parhaasta päästä, kun ei ole pienenä tarvinnut oppia jakamaan asioita. Itse ainakin olen törmännyt liian moniin ainoisiin lapsiin, ja he ovat lähes poikkeuksetta olleet keskimääräistä itselläämpiä ja ahdasmielisempiä.

Nimim. 2 isosiskoa, 1 pikkusisko ja naapuruston suurin ja ihailluin barbiekoti.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 13.02.2008 17:12

Lainaus: Iiriva

Vai backup...

Kyl, kyl. Ei kannata laittaa kaikkia omenia samaan koriin. Ei kannata jättää kaikkea yhden korren varaan.

Lainaus: Iiriva

Mutta lienee myös faktaa, että useampi lapsi on periaatteessa parempi, koska ainoa lapsi on yleensä hemmoteltu ja maailmankuva ei ole siitä parhaasta päästä, kun ei ole pienenä tarvinnut oppia jakamaan asioita.

Uskonpa tämän olevan totta. Totisinta totta. Jos on sisaruksia tai muita samanikäisiä, joiden kanssa joutuu olemaan paljon tekemisissä, oppii ihan varmasti (vaikka kantapään kautta) jakamaan lelut ja leikit.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit