Gootti.net

Lapsia?

Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.04.2013 12:31

Lainaus: misner

Ihmistä ohjaavat yhä vaistot, lisääntyminen ja selviytyminen, mutta eivät enää läheskään yhtä vahvasti kuin ennen. Olemme ymmärtäneet mitä vaistot ovat, mitä ne tekevät ja miten niitä voi kontrolloida jonkin verran. Pystymme "syrjäyttämään" vaistomme koska olemme kehittyneet älyllisemmiksi. Silti meillä jokaisella on lisääntymisvaisto tallella. Se saattaa olla piilevänä meissä, mutta se silti on olemassa.

Allekirjoitan ja tuo on juurikin pointtini. Lisääntymisvaistoa ei tosin kaikilla ole edes alitajuntaisesti, esim. aseksuaaleilla. Varmaan siitäkin joukosta löytyy poikkeuksia. Poikkeuksia löytyy joka tapauksessa ryhmästä kuin ryhmästä.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.04.2013 07:30

Lainaus: misner

Muistaakseni joskus oli teoria siitä, että velat ovat olemassa siksi, että luonto yrittää itse supistaa ihmismäärää tekemällä joistakin "haluttomia" lisääntymään.

Toki luonto voi asiaa korjata ja sekin vaikuttaa monellakin eläinlajilla jos olot eivät ole kohdallaan, poikasia ei tehdä. Katsokaapa vaikka eläinoikeusfoorumin ketjuja aiheesta, se taitaa jotenkin liittyä tuohon kaupunkilaisuuteen, kun koetaan olo liian ahtaaksi tai ravinnonsaanti vaikeaksi.

Onneksi ei niitä ongelmia ole, jos suomesta tila loppuu niin tuossa on siperia vieressä.
Kirjoittanut: SinKid (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2013 22:55
Lapset ovat hauskoja ja ihania, varsinkin kommentit joita heiltä saa, sillä lapsista gootit ovat jos jonkin näköisiä prinsessoja ja prinssejä. Ainakin niin eräs pikku neiti äidilleen kertoli kerran junassa että täällä istuu ihan oikea rinsessa joilla on tähtiä hiuksissaan ja varmaan puoli valtakuntaa hallussaan kun on oikea prinssikin mukana ;DDD Kyllä hymyilytti! Ja vielä kun tyttö sanoi että haluaa olla isona sellainen kuin minä, oli äidin ilme kyllä hieman hämmästynyt mutta hyväksyi kuitenkin sanomalla lapselleen että sitten kun vähän tulet vanhemmaksi niin saat olla prinsessa.

Omia lapsia en silti halua jos ei sitten adoptoimalla kuten itsekkin olen. Suomessa on ihan tarpeeksi lapsia, joilla ei ole hyvä koti, vaikkei se meillä olekkaan kovassa huudossa.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.06.2013 07:36
Muut päättää mitä lystää. Minusta ei mutsiksi ole, katkaisen tähän suvussani kiertäneiden äitisuhdekipuilujen sarjan. Lisäksi teen valtavan ekoteon kun en tuota länsimaista ihmistä ja kasvata sitä länsimaissa.

Ja tässä on sekin pointti, että taiteilijana ja perfektionistina jos huomaan pientä vikaa omassa työssäni, sanon:"Ihan paska. Roskiin." Sehän olisi todella reilua lasta kohtaan.
Mua henkilökohtaisesti pännii edelleen se, että hoetaan mielen muuttumisesta tms. Jos mies asettaa lapsen hankinnan parisuhteen ehdoksi, se ei ole oikea mies minulle. Minun kroppa -minä päätän. Älkää tytöt ja pojat antako kenenkään painostaa suuntaan tai toiseen.
(Mutta mulla on kyllä joku spesiaalinen yhteys joihinkin vauvoihin. Nimim. ilmeilee ihmislapsille rautahevosissa.)
  • Lähetetty: 10.10.2013 23:11
Päivällä poikettiin tarkistuksissa ja seurava on tuloillaan, sama tilanne kun oli viimeksi niin oli alta 5 tuntia syntymään, nyt ei vielä tunnu puskevan ulos... Mutta jos alkaa tulemaan niin se ei kauaa ota kun on seuraava hoidettavana.

Lievä kylmä rinki perseen ympärillä kuinka käy tällä kertaa mutta eiköhän hommat mene hyvin, tai menee miten menee kun tuohon ei paljoa voi vaikuttaa.
  • Lähetetty: 31.10.2013 17:01
no ni, poksahtihan se sieltä, pahaääninen sinappikone. Kai se ehjä on, ainakin oikea määrä varpaita ja sormia löytyi.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.11.2013 23:41

Lainaus: mlrd

no ni, poksahtihan se sieltä, pahaääninen sinappikone

Onneksi olkoon perheenlisäyksestä! Toivotaan ettei ole koliikkivauva niinkuin minä kuulemma pienenä olin. Äiti kertoi että ihmeen hyvin sitä pärjäsi melkein vuoden 1 ½-2 tunnin yöunilla...
  • Lähetetty: 24.04.2014 23:55
ferfuckssake, kolmas pentele tulossa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 25.04.2014 00:56
Onnea vaan mIrdille, ei ainakaan tekemisen puute vaivaa jos on mini-ihmisiä huollettavana.
  • Lähetetty: 30.04.2014 01:25
Kiitosta, just tuo edellinen oppi ryömimään, yrittää syödä kaiken varpaista lähtien. Tulee olemaan kyllä kädet ja toinen jalkakin täynnä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit