Gootti.net

Lapsia?

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.06.2014 18:40
Ensimmäinen pentu tulossa.

Vielä viitisen vuotta sitten olin melko varma, että yäk, ei todellakaan ikinä mitään rääpäleitä meikälle, mutta tässä sitä sitten ollaan. Onnellisena vieläpä. Luulen, että itselläni on vaikuttanut asiaan lasten parissa työskenteleminen muutaman vuoden ajan - oon aika hyvä siinä - ja oikean kumppanin löytyminen. Aiempien kanssa en edes uskaltanut ajatella asiaa, nyt se tuntuu luonnolliselta ja hyvältä osalta elämää.

Tässä uuden tilanteen edessä, ajatus(- ja hormoni)myrskyssä tulee väistämättä mietittyä, että oliko tämä sittenkään fiksu ratkaisu ja meneekö mun nuoruus nyt pilalle, ikääkin on vasta 23. Olen kuitenkin todennut, että tuskinpa. Ylipäätään olen sitä mieltä, että jos lapsia tulee, niin parempi melko nuorena. Oon vasta nelikymppinen, kun oma ipana on täysi-ikäinen ja toisaalta, tähän ikääni mennessä oon ehtinyt nähdä ihan riittämiin rellestyselämää, kapakoita ja festari(viina)reissuja ulkomaille.

Katsotaan miten käy. Syyskuussa tuo pitäis saada pihalle, se toimitus mua pelottaa tässä hommassa kaikkein eniten.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.06.2014 01:29
Sen pari kappaletta mitä on synnytyksiä nähnyt niin niistä on yleensä selvitty hengissä. Ukollesi voit sanoa jotta todellinen luonto näkyy siinä loppuvaiheessa. Itse tuskin muistat koko tilannetta.

Sinä kestät kyllä, ei ole vaihtoehtoja.
  • Lähetetty: 12.06.2014 20:12
Ipana kysyi tuossa ohimennen: "voisiko nykyinen isi ottaa apinan kiinni?"

Jahas. Että sellasta peliä...
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.11.2014 16:42
Mlrd, joo, kestetty on ja luonto näytetty. Olihan se kieltämättä touhua, mutta kaiken sen vaivan ja tuskan arvoista. Synnytyshän on aika hc-goottitouhua kuitenkin, verta lentää jne.

Mukavaa tämä muksun kanssa eläminen.
  • Lähetetty: 21.11.2014 23:19
Luultavasti viikon sisään pääsee taas samaa katsomaan sivusta. Tämä loppuajan odottelu on kai pahinta emännälle, ja keneenköhän se sen purkaa...

No, vittuilen takaisin siellä salissa kun se ei pääse ylös eikä jaksa enää lyödä.
e: Jos yks on kiva niin kahen kanssa on jo ja se kolmas... no. Äiti hoitaa, isi rällää ja käy töissä lepäämässä.
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.11.2014 23:24
Ei ole eikä tule.
  • Lähetetty: 21.11.2014 23:38
Omapa on ratkasusi, vai oliko vahinko? Toki penskat jarruttaa vallan paljon elämää, jos viis vuotta sitten metsä-ja kalapäiviä kerty 50 vuodessa niin tänä vuonna niitä oli 5. (tosin jokainen tuotti tulosta, harvat pitää käyttää hyvin)

Ja keikoille ei paljon lähetä eikä ainakaan viikonloppuryskäämistä kannata ees haaveilla ilman että otat muksut mukaan joka jättää sen ryskyn hommasta pois.

Ja saatat jopa joutua hankkimaan ranskalaisen auton kun ei oo enää rahaakaan kunnon kulkupeliin.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 22.11.2014 07:31
^ Olen Dagonistin kanssa samalla kannalla. Lasten kasvattaminen tasapainoisiksi ihmisiksi on varmasti työlästä. Nostan hattua heille, jotka onnistuvat kasvattamaan sellaista jälkikasvua, jota varten koulussa ei tarvita erityisavustajaa.
  • Lähetetty: 22.11.2014 16:27
Paljonpa arvasin että kohta joutu melkein kätilöksi, onneks kerkes lanssi paikalle niin ei tarvinu kätilönhommia alkaa opettelemaan kantapään kautta. Jos toi ei ollu syöksysynnytys niin mikä sitten, reilu 20 minuuttia kesti, molemmat hyvässä kunnossa osastolla nyt.

Miinuspuolelle menee yks sohva, en viiti ruveta kuskaamaan pesulaan tai pyytää pesufirmaa paikalle.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 22.11.2014 18:23
Onnea! Mahtoi olla jännät paikat vaikka teillä on tuosta projektista aikaisempaakin kokemusta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit