Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Irc...?

Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.09.2006 10:11
Ollaanko Gootti.netille missään vaiheessa ajeteltu perustaa kanavaa IRC:kiin, vai onks sellanen peräti jo olemassa? Sais keskusteltuu jostai asioista livanä, voi helpottaa suuresti miittien järkkäämistä? Tää nyt on lähinnä sivuston ylläpitäjille, mutta kommentoikaa nyt muutkin tätä ideaa...?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 18.09.2006 14:47
IRC-kanavan perustamista ei ole ajateltu, mutta toisaalta ei sen perustamisesta kai mitään haittaakaan ole. En itse irkkaa, enkä tiedä miten kanavan voi luoda, joten tämä projekti ei ole ollut itselleni kovinkaan ajankohtainen.

Jos, Dragula, tiedät miten IRC-kanavan saa tehtyä niin antaa mennä vaan. Mikäli keskustelu siellä pysyy asiallisena niin voin toki siunata ja tunnustaa sen Gootti.net:in viralliseksi IRC-channeliksi.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.09.2006 15:06
Entäs Gootti.netin oma yhteisö irc-galleriassa...???
  • Lähetetty: 18.09.2006 15:16
Sekin vielä... En vastusta Gootti.net-yhteisön luomista IRC-Galleriaan. Koska meikäpoika ei käytä myöskään IRC-Galleriaa, en ole sitä yhteisöä sinne luonut.

Mikäli sinä, Mariel, tunnet tavan ja tiedät keinon luoda yhteisö IHQ-Galleriaan niin antaa mennä vaan.

Periaatteessa kannatan kaikenlaisten yhteisöjen, kanavien ja esim. lukupiirien tai prätkäjengien perustamista, kunhan ne eivät vaikuta haitallisesti Gootti.net-sivuston ns. imagoon tai goottiskeneen. Luulen samansuuntaisia mielipiteitä löytyvän minun lisäkseni monelta muultakin tämän sivuston käyttäjältä.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2006 18:35
Mie ainakin voisin tulla katsomaan, jos täältä tyyppejä perustaisi yhteisen irc-kanavan, jos minusta vaikka olisikin kommunikoimaan ihmisten kanssa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.09.2006 20:04
älkää oottako mua ainakaan irc:iin, sinne mua ette saa! >
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.09.2006 07:35
Mut saanen ilmottaa, ellei ketään haittaa, perustin juuri irc-galleriaan "Gootti.net"-yhteisön. Sinne vaan ^^
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.09.2006 15:24
Hienoa, Iriva. Loistavaa, kun perustit. Määpä liitynkin tässä heti. Toivottavasti sinne tulee paljon porukkaa ja aktiivista keskustelua!

Mutta irc:iin muakaan ei kannata odottaa!
  • Lähetetty: 19.09.2006 15:35
Hyvä, hyvä. Hieno saavutus.

Tässäpä vielä suora linkki tuohon Gootti.net-yhteisöön: irc-galleria.net/channel...
Kirjoittanut: Siikakala (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2006 22:18
irc kanava olis kyllä hyvinkin plussaa... kysymys on vaan mikä verkko? ite pystyisin heittään sinne örrin (irc-bot) jahka saan linux-servun pystyyn :P vois olla hieman aktiivisempikin kuin täällä viime aikoina >< (elää ircissä xD)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit