Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Irc...?

Viestiketjun kuvaus: Minäkin joskus pyörin gootti.netin kanavalla, vaikken muuten irccaakaan. Minä kun käytän sitä hemmetin kätevää sille tehtyä nettisivua, jonka kautta pääsee kanavalle vaikkei minkäänlaista irc-softaa saatika taitoa sen käyttämiseen olisikaan. irc.vkoski.net

• Vastaa
Minäkin joskus pyörin gootti.netin kanavalla, vaikken muuten irccaakaan. Minä kun käytän sitä hemmetin kätevää sille tehtyä nettisivua, jonka kautta pääsee kanavalle vaikkei minkäänlaista irc-softaa saatika taitoa sen käyttämiseen olisikaan.

irc.vkoski.net

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Minäkin voisin joskus tulla pyörähtämään paikan päälle, kun irc on kätevästi integroitu messenger-softaani. Jau, pr00.

Eipä oo koskaan tullut irkattua muuten kuin hetken pari joskus satunnaisesti silloin tällöin toisinaan. Lol n00b.

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
Tänään #gootti.net -kanavalla POKEMON -päivä! Tule bongaamaan mm. Raichu, Pichu, Wobbuffet, Jigglypuff (minä), ja monia muita iki-ihania suosikkeja! KAWAII ja Kaikki kerätään! ^-^

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Jep, irkkiin vain lapset ja aikuiset

Does it really matter?

• Vastaa
Ei.... Eieiei..... :'D

Aequat omnis cinis...

• Vastaa

Lainaus: Dragula

Ei.... Eieiei..... :'D

Khyyyyllä, kyllä kyllä!

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
EIIEIIEIIEIIIEIII.... :'(

Aequat omnis cinis...

• Vastaa

Lainaus: Dragula

EIIEIIEIIEIIIEIII.... :'(

Luovuta nyt ihmeessä, hyvä mies! Pokemon -päivä meni jo!

• Vastaa
Kiitos... Öö... Raptori Jeesukselle siitä.

Aequat omnis cinis...

• Vastaa
Äh, en mä kyllä ircistä mitään tajua :/

Anteeksi

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!