Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Irc-galleriassa nyt oma gootti.netin yhteisö!

• Vastaa
Näinpä tein, irc-galleriassa on nyt tosiaan oma yhteisö gootti.netille, yllättäen löytyy nimellä "gootti.net" ihmisten ehdotuksista ja toiveista kyhätty. Joten kaikki, joilla on profiili irc-galleriassa, sinne vaan! keskustelua myös siellä ^^ tämä oli enemmän tämmöinen mainos tai ilmoitusasia, mutta voihan tästäkin toki kertoa mielipidettä ja keskustella...? :>

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
aivan lohevaa liitytty on

Naaraan pimeä puoli, häntä raadellen

• Vastaa
Aivan.. Iiriva päätti sitten pois potkia. Well, go ahead and judge a book from its covers.

Eipä liiemmin vaikuta ruuansulatukseeni.

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
no voi helvetti. Valita sitten täälläkin. (ei, nyt ei tullut vitutus päälle, miten niin?)

• Vastaa
En ole valittanut, uskon että sulla oli siihen ihan tarpeeksi hyvät perusteet.

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
en kieltänyt tulemasta takaisin. ja tietääkseni mainitsin vahingosta, en tahallisuudesta. mutta voi mua olla uskomattakin. iha sama mulle.

• Vastaa
ihan hyvä muuten, mutta siinä missä pitäis olla teksti että liity lukee "sinut on poistettu tästä yhteisöstä", tjsp galleriairkkaus <3

• Vastaa
Liityinpä minäkin tänään, kun tungin (taas) kuviani galleriaan. Älkää minusta välittäkö, minulla on joku kriisi, minä rekisteröidyn galleriaan, sitten poistan tunnuksen, rekisteröidyn uudelleen, ja poistan taas. Ja kierre jatkuu.

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Muokkasi: Swanette
  • Vastaa

Lainaus: TheSecret

Liityinpä minäkin tänään, kun tungin (taas) kuviani galleriaan. Älkää minusta välittäkö, minulla on joku kriisi, minä rekisteröidyn galleriaan, sitten poistan tunnuksen, rekisteröidyn uudelleen, ja poistan taas. Ja kierre jatkuu.

Hei, minulla on muuten ihan sama juttu. O_O Juuri tänään (vai oliko se sittenkin eilen?) palautin jostain kumman syystä tunnukseni galleriaan, vaikka olin jo päättänyt poistaa sen sieltä lopullisesti...

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa
Hei tuohan kuulostaa hienolta!
Heh, tämä viesti saikin minut miettimään, että pitäisiköhän minun luoda uudestaan tunnus galleriaan, vaikka tuo irkkaaminen onkin viime aikoina vähän jäänyt. Liityn sitten galleria-irkkaajien arvostettuun kerhoon. Heh.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.