Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Irc-galleriassa nyt oma gootti.netin yhteisö!

• Vastaa
Jaa tissikeskustelu jatkuu täälläkin

Anteeksi

• Vastaa
siinä teille tissit...HOHOHOHOH!!!

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa

Lainaus: blackwolver

siinä teille tissit...HOHOHOHOH!!!

O.O ...... .... ... .. .

Tjoo täytyy tunnustaa että olen itsekin osallistunut tuohon kyseiseen tissikeskusteluun.

Kuolleet vetävät eläviä alaspäin ~ Kuolemaksi hänen untaan luulimme, ja uneksi kuolemaansa

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Ai nyt niiden pitäis vielä soidakin??!

Siis eikö teillä ole sellaisia nappuloita joita voi painella/puristaa/nipistää ja sitten alkaa kuulua ihmeellisiä soittoääniä??! Tuuninkitissit.

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Ai nyt niiden pitäis vielä soidakin??!

Läpsyttelee yhteen, siinä teille musiikkia.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Minulla ei ehkä ole tissimonopolia, mutta olen SUOMEN KEISARINNA when it comes to a thing called sanavalmius.

-whip-lash!-

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!