Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Irc-galleriassa nyt oma gootti.netin yhteisö!

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.09.2006 22:04
Näinpä tein, irc-galleriassa on nyt tosiaan oma yhteisö gootti.netille, yllättäen löytyy nimellä "gootti.net" ihmisten ehdotuksista ja toiveista kyhätty. Joten kaikki, joilla on profiili irc-galleriassa, sinne vaan! keskustelua myös siellä ^^ tämä oli enemmän tämmöinen mainos tai ilmoitusasia, mutta voihan tästäkin toki kertoa mielipidettä ja keskustella...? :>
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.09.2006 19:33
aivan lohevaa liitytty on
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.09.2006 17:56
Aivan.. Iiriva päätti sitten pois potkia. Well, go ahead and judge a book from its covers.

Eipä liiemmin vaikuta ruuansulatukseeni.
  • Lähetetty: 24.09.2006 19:01
no voi helvetti. Valita sitten täälläkin. (ei, nyt ei tullut vitutus päälle, miten niin?)
  • Lähetetty: 24.09.2006 19:17
En ole valittanut, uskon että sulla oli siihen ihan tarpeeksi hyvät perusteet.
  • Lähetetty: 24.09.2006 19:21
en kieltänyt tulemasta takaisin. ja tietääkseni mainitsin vahingosta, en tahallisuudesta. mutta voi mua olla uskomattakin. iha sama mulle.
  • Lähetetty: 24.09.2006 19:31
ihan hyvä muuten, mutta siinä missä pitäis olla teksti että liity lukee "sinut on poistettu tästä yhteisöstä", tjsp galleriairkkaus <3
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.02.2007 21:05
Liityinpä minäkin tänään, kun tungin (taas) kuviani galleriaan. Älkää minusta välittäkö, minulla on joku kriisi, minä rekisteröidyn galleriaan, sitten poistan tunnuksen, rekisteröidyn uudelleen, ja poistan taas. Ja kierre jatkuu.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 12.02.2007 00:07

Lainaus: TheSecret

Liityinpä minäkin tänään, kun tungin (taas) kuviani galleriaan. Älkää minusta välittäkö, minulla on joku kriisi, minä rekisteröidyn galleriaan, sitten poistan tunnuksen, rekisteröidyn uudelleen, ja poistan taas. Ja kierre jatkuu.

Hei, minulla on muuten ihan sama juttu. O_O Juuri tänään (vai oliko se sittenkin eilen?) palautin jostain kumman syystä tunnukseni galleriaan, vaikka olin jo päättänyt poistaa sen sieltä lopullisesti...
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.02.2007 09:35
Hei tuohan kuulostaa hienolta!
Heh, tämä viesti saikin minut miettimään, että pitäisiköhän minun luoda uudestaan tunnus galleriaan, vaikka tuo irkkaaminen onkin viime aikoina vähän jäänyt. Liityn sitten galleria-irkkaajien arvostettuun kerhoon. Heh.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit