Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Jos saisit kysyä yhden kysymyksen Jumalalta, mitä kysyisit?

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

me ollaan vähän kuin erityisen huono ja kaoottinen Tosi-TV -sarja.

Eikös South Parkissa sellaiset hassut lihavat vihreät miehet olleet purkamassa maapalloa kun ihmisten tähdittämä tositeevee ei enää menestynyt.

Minä kysyisin varmaan seitsemän oikein -rivin jollekin sellaiselle lottokerralle missä olisi törkeästi rahaa jaossa. Siitä jäisi jotain käteenkin, syvällisissä löpinöissä ei tulisi kuitenkaan hullua hurskaammaksi.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Muokkasi: Elvira
  • Vastaa
Mä kysyisin varmaankin myös oikeata lottoriviä isovoittoiselle kierrokselle.. En oikein tiedä mitä muutakaan kysyisin, koska en haluaisi tietää mitään sen syvällisempää. Tieto lisää tuskaa, mutta raha helpottaisi elämää.

You have to be free to kill yourself.

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Minä kysyisin varmaan seitsemän oikein -rivin jollekin sellaiselle lottokerralle missä olisi törkeästi rahaa jaossa.

Hehe, jumala toimii ennustajana Kummin kävisi, muuttaisiko jumala tulevaisuutta vaiko katsoisiko hän tulevaisuuteen Kuitenkin aika scifi kysymys, kun ei se jumala ihan taida olla luonut niitä lottonumeroita aka ei ehkä tiedäkään niitä :P

Siinä sitten saa vitutella kun jumala ei tiedäkään niitä, saati on keksinyt numerot omasta päästään, jolloin ei sillä lottoviikolla hymyä taida naamaan tulla kun rivi meneekin kaikesta odottamisesta huolimatta väärin Sitten siellä taivaassa se kaikenoleva jumala naureskelee jeesuksen kanssa kuinka hauskaa oli kerrankin ihmismäisesti valehdella

Joo, olipas oudot näpyttely taas kerran, geez...

Pilviharso loisti puolikkaan kuun sirppien ympärillä sinertävänä, kuun merien vahvasti näkyessä.

• Vastaa
Mjaa... Lottonumeroiden lisäksi voisin tiedustella, menenkö koskaan naimisiin Jos en, niin käyttäisin baarissa ajan juomiseen miesten iskemisen sijasta.

Come and go. Come and go. There is nothing. There is nowhere. However... I don't know. I don't know. Like I said, I was killed a little while ago. White of midday sunshine.

• Vastaa
Mistä olet lähtöisin? Onhan Jumalanki jostain täytyny ilmestyä.

Nouse loista musta kuu Ylle mustan taivaan Nouse maasta musta kyy Päälle happaman maan Ylle mustan taivaan

• Vastaa

Lainaus: Moonsan

Mistä olet lähtöisin? Onhan Jumalanki jostain täytyny ilmestyä.

Aika hyvä^.^

No hei ihmiset ei raha ole tärkeintä elämässä. Rahaa tulee ja menee, mutta en tietenkään siltikään väittäsi että raha ei olisi minkään arvoista :P

No hei, jokuhan on elämän luonut? Eihän se itse kehittynyt? Ja jos onki, nii mistä..?

Loputtomat kysymykset o_o
  • Vastaa

Lainaus: Nemi

No hei, jokuhan on elämän luonut? Eihän se itse kehittynyt? Ja jos onki, nii mistä..?

Oletko ikinä kuullut sellaisesta kuin evoluutioteoria ja luonnonvalinta? Oletko ikinä kuunnellut sanaakaan biologiantunneilla?

Minusta on paljon epätodennäköisempää, että joku all mighty jota ei ole nähty since then, olisi luonut jotain tällaista xD Maapallohan on jo ihan liian vinksallaan sellaiseen. Sitä paitsi luonnonvalintaa tapahtuu yhä edelleen ja joka päivä, meidänkin elinaikanamme on jo kuollut eläinlajeja sukupuuttoon ja uusia muuntautunut toisista.

Ja, ettei menisi kokonaan offiksi, luultavasti kysyisin jonkun filosofisen pläjäyksen. Nyt en keksi.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Kysyin, et tarjoatko kaljan. Sit ku se tarjoais, niin juottaisinkin sen niin kovaan humalaan, et se vastais kaikkiin mun kysymyksiin.

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
Kysyisin, että onko tällä kaikella jokin tarkoitus ja mikä se on. Haluaisin kysyä myös, että milloin ja mihin kuolen.

Blessed are they that mourn: for they shall be comforted.

• Muokkasi: Vampira80
  • Vastaa
mistä minua rangaistaan, kun lähes kaikki läheiseni sairastuvat johonkin syöpään! se vaan on niin helvetin VÄÄRIN!!!

hormooniharmonisointia!!!:)

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!