Gootti.net

Jos saisit kysyä yhden kysymyksen Jumalalta, mitä kysyisit?

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 13.04.2008 03:13
Jos yhteen kyssäriin rajoittuisi tämä dialogi luomakunnan luojan kanssa, tulisin todennäköisesti muotoilemaan jotenkin ovelasti sellaisen kysymyksen, joka antaisi näppärän DIY-meiningillä toteutettavan ohjeistuksen maailmankaikkeuden valloittamista varten.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • • Muokkasi: kismet
  • Lähetetty: 13.04.2008 10:51
Ei tarvitse minun vaivautua kysymään kun en kyseiseen olentoon usko. Vähän kuin seiniltä tai puulta kysyisi. Tosin ainakin puu olisi konkreettinen ja olemassa oleva elävä eliö.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.04.2008 10:55
Jos ja kun sellainen on olemassa, esittäisin yhden ainoan lyhyen kysymyksen:

Miksi?
Kirjoittanut: Moonsan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.04.2008 13:50

Lainaus: Iiriva

Oletko ikinä kuullut sellaisesta kuin evoluutioteoria ja luonnonvalinta? Oletko ikinä kuunnellut sanaakaan biologiantunneilla?

Juu mä uskon kanssa enemmän tohon evoluutioteoriaan. Mites sitten ton alkuräjähdyksen laita on? On se sinänsä aika outoa, että täällä olisi vain leijunu kaiken maailman alkuaineita ja sit yht äkkiä PUM ja siitä syntyi avaruus ja maapallo ym. Onhan meinaa niitten alkuaineittenkin jostain täytyny syntyä,vai?
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: DarkMessiah
  • Lähetetty: 13.04.2008 21:48
OT

Lainaus: Moonsan

On se sinänsä aika outoa, että täällä olisi vain leijunu kaiken maailman alkuaineita ja sit yht äkkiä PUM ja siitä syntyi avaruus ja maapallo ym. Onhan meinaa niitten alkuaineittenkin jostain täytyny syntyä,vai?

Kvanttifysiikka tarjoaa aika hyvän selitysmallin alkuräjähdykselle, mutta ainakaan minä en sitä jaksa tässä ruveta selittämään koska kyseessä on laaja, melko vaikeaselkoinen ja pitkäpiimäinen aihe. Jos kiinnostaa tietää lisää, niin Wikipedia auttaa.
Kirjoittanut: Moonsan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Moonsan
  • Lähetetty: 14.04.2008 09:48
No onhan noita selityksiä ja teorioita, mutta missään ei ainakaan minun mielestä vielä selitetä sitä mistä kaikki on syntyny. Mitäs jos tää maailmankaikkeus on vain jonkun suuremmman solu ja kaikki mitä me tehdään pitää tämän "suuremman" tahon voimissaan. Autot voisi olla vaikka syöpäsoluja jne. tai jotain Vähän niin ku "olipa kerran elämä" tyyliin.

Lisäys:
Teorian mukaan maailmankaikkeus syntyi äärimmäisen tiheästä ja kuumasta tilasta noin 13,7 miljardia vuotta (13,7 Ga) sitten ja on siitä lähtien jatkuvasti laajentunut.

Tyypin Ia supernovilla tehtyihin laajentumismittauksiin, kosmisen taustasäteilyn lämpötilaerojen mittauksiin ja galaksien korrelaatiofunktion mittauksiin perustuen kaikkeuden iäksi on laskettu 13,7 ± 0,2 miljardia vuotta.

Tuon tiedon mukaan alkaa aika olla vähissä.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.04.2008 08:51
1. Kuinka julkeat?!
2.Kuka sä oikeen luulet olevas?
3.Miksi?
4.Mikset menisi oikein pieneksi nyytiksi ja kierisi omaan anaalikanavaasi mätänemään?
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Lähetetty: 18.04.2008 15:53
Jos joku Jumala tai sen tapainen näyttäytyisi minulle, kysyisin luultavasti, missä aineissa oikein olen.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Lähetetty: 18.04.2008 15:57

Lainaus: Moonsan

Teorian mukaan maailmankaikkeus syntyi äärimmäisen tiheästä ja kuumasta tilasta noin 13,7 miljardia vuotta (13,7 Ga) sitten ja on siitä lähtien jatkuvasti laajentunut.

Tyypin Ia supernovilla tehtyihin laajentumismittauksiin, kosmisen taustasäteilyn lämpötilaerojen mittauksiin ja galaksien korrelaatiofunktion mittauksiin perustuen kaikkeuden iäksi on laskettu 13,7 ± 0,2 miljardia vuotta.

Tuon tiedon mukaan alkaa aika olla vähissä.

Mikä aika? Eihän sitä tiedetä, kuinka kauan tämä maailmankaikkeus vielä on olemassa. Se taisi riippua pimeän energian ja gravitaation välisestä suhteesta tai jostain sellaisesta, eikä sitä vielä ole saatu selville. Auringonkin pamahtamiseen menee vielä n. 5 miljardia vuotta, että eiköhän tässä aikaa vielä ole jäljellä... tosin ihmiskunta tuskin enää kauan sinnittelee, ottaen huomioon sen miten kovaa kyytiä se tuhoaa omia elinolosuhteitaan.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.04.2008 16:00
Tulipa tässä noista avaruusjutuista mieleen että minä kyllä haluaisin ennemmin nähdä heppuja muilta planeetoilta kuin jonkun jumalan.

(miten niin liikaa Tähtiporttia? )
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit