Gootti.net

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Jos saisit kysyä yhden kysymyksen Saatanalta, mitä kysyisit?

Täällä valvovat: Iiriva, Chrystalis, poison, emanon, Funereal Soul

• Vastaa

Lainaus: secret

kuka hullu keksi teknomusan?

Ilmeisesti saatana otti minusta vallan kun tähän vastaan.
En tiedä mitä tarkoitat Teknollasi, mutta Technon (tarkemmin alkuperäise technon, eli Detroit technon) isäksi voi nimetä Juan Atkinsin.
  • Vastaa

Lainaus: Heetteri

"hei olen 16v, ja juuri tajunnut että minulla on omatkin aivot" -shaibaa. Mä oon niin kurkkuani myöten kaiken maailman lukiofilosofeja jotka kuvittelevat että kaikki pitää kyseenalaistaa ja analysoida puhki.

Just ku mie

Ja asiaan.

"Tuota, saisko sieltä kellarikerroksesta jonkun oikein kylmän, talvisen paikan, Kiiiiitos... Ai, eikö. No eikö sitä sais ees vähäsen sisustaa kylmemmäks..."
  • Vastaa
varmana kysyisin ''ethän ota Jari Sillanpäätä helvettiin kun mä olen tulossa''

http://www.myspace.com/equanoxslaughter

Olettaen että kyseinen entiteetti on olemassa, ja olettaen, että sille voi esittää kysymyksiä ilman seuraamuksia, voisipa tuolta kysyä hyvin suomalaiseen sävyyn että "Missä täällä on sauna?"

"There's more than 70 Earths spinning about the galaxy, and the meek have inherited not a one." - Malcolm Reynolds, Firefly

• Vastaa

Lainaus: Nekropolis

Ei saamari *räkättää kippurassa lattialla* Luulin jo että olen lähes ainoa tuon filmin nähnyt.. XD

Kuten tässäkin ketjussa on todettu pariin otteeseen - enemmän tunnen ihmisiä jotka ovat sen nähneet kuin niitä jotka eivät. South Parkin jossakin jaksossa mösjöö Sätän heilastelee sekä Chrisin että Husseinin kanssa.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as Gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
"Mikä ***** siinä kuolemassani kestää? Hoidetaan homma kotiin, jotta pääsen runkkaamaan, vetämään aineita ja viiltelemään missä ikinä mielinkään!"

Kill all the white people!

• Vastaa
"onks Viljoo näkyny?"

Life has no place for me. I have a place for life.

"Kuka matemaattinen lahjattomuus jakaa aina nallekarkit väärin?", tuota on jo kauan tullut ihmeteltyä.

Keeping skeletons in the closet is recommendable.

• Vastaa
"Mitä isoveli?"

Metallikuorrutteinen synkiö. Kilisee kävellessään (saattaa johtua tippuvista ruuveista).

• Vastaa
Tän ketjun draamallinen arvo on hyvin suuri joissain kohdissa... No--- jaa.
"Voisko setä tehdä minusta vampyyrin??"
Tiedän IhQ teineilyä, mutta ois yybercoolia jos ois tekosyy vältellä auringonvaloa.

"We make up horrors to help us cope with the real ones." - Stephen King

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 jäsentä (Magnolia). Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!