Gootti.net

Jos saisit kysyä yhden kysymyksen Saatanalta, mitä kysyisit?

Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.05.2009 19:55

Lainaus: secret

kuka hullu keksi teknomusan?

Ilmeisesti saatana otti minusta vallan kun tähän vastaan.
En tiedä mitä tarkoitat Teknollasi, mutta Technon (tarkemmin alkuperäise technon, eli Detroit technon) isäksi voi nimetä Juan Atkinsin.
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.05.2009 21:58

Lainaus: Heetteri

"hei olen 16v, ja juuri tajunnut että minulla on omatkin aivot" -shaibaa. Mä oon niin kurkkuani myöten kaiken maailman lukiofilosofeja jotka kuvittelevat että kaikki pitää kyseenalaistaa ja analysoida puhki.

Just ku mie

Ja asiaan.

"Tuota, saisko sieltä kellarikerroksesta jonkun oikein kylmän, talvisen paikan, Kiiiiitos... Ai, eikö. No eikö sitä sais ees vähäsen sisustaa kylmemmäks..."
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.05.2009 02:48
varmana kysyisin ''ethän ota Jari Sillanpäätä helvettiin kun mä olen tulossa''
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.05.2009 09:47
Olettaen että kyseinen entiteetti on olemassa, ja olettaen, että sille voi esittää kysymyksiä ilman seuraamuksia, voisipa tuolta kysyä hyvin suomalaiseen sävyyn että "Missä täällä on sauna?"
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.05.2009 10:17

Lainaus: Nekropolis

Ei saamari *räkättää kippurassa lattialla* Luulin jo että olen lähes ainoa tuon filmin nähnyt.. XD

Kuten tässäkin ketjussa on todettu pariin otteeseen - enemmän tunnen ihmisiä jotka ovat sen nähneet kuin niitä jotka eivät. South Parkin jossakin jaksossa mösjöö Sätän heilastelee sekä Chrisin että Husseinin kanssa.
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2011 19:07
"Mikä ***** siinä kuolemassani kestää? Hoidetaan homma kotiin, jotta pääsen runkkaamaan, vetämään aineita ja viiltelemään missä ikinä mielinkään!"
Kirjoittanut: SpeedCutter (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2011 16:36
"onks Viljoo näkyny?"
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.09.2011 19:35
"Kuka matemaattinen lahjattomuus jakaa aina nallekarkit väärin?", tuota on jo kauan tullut ihmeteltyä.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.09.2011 09:47
"Mitä isoveli?"
Kirjoittanut: Florina (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2011 12:08
Tän ketjun draamallinen arvo on hyvin suuri joissain kohdissa... No--- jaa.
"Voisko setä tehdä minusta vampyyrin??"
Tiedän IhQ teineilyä, mutta ois yybercoolia jos ois tekosyy vältellä auringonvaloa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit