Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: 5 Tapaa jolla olet stereotyyppinen tyttö/poika?

• Vastaa

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

*totaalireps!* Groomeri, saanko pliiiiiiis kutsua sua reismaks?

ah bebe ihan miksä vaan haluat juu... tolla nimellä on pitkä tarina. siihen liittyy kesämökki ja isän vanhat verkkarit.
offia taas vähän

Which bone in her body should I break first

• Vastaa
Tyttö:
- Ristipistotyöt ja neulominen
- Tykkään värjätä tukkaa ja leikkiä rastoilla
- Pienestäki tahrasta tai jostain muuten vain epähygieenisestä töhnästä tulee pakko pestä kädet
- Ötököitten tappamispakkomielle
- Valivalivalivali...

Poika:
- Sotalehvat ja sotahistoria yleensäkki
- Väkivalta ja alituinen rähinän nostattaminen
- En välitä juoruilusta ja juorulehdistä
- Roolipelit, räiskintäpelit jne.
- Hiusten harjaus kerran kuukaudessa - jos muistaa

"Kyllä haaskaa olla pittää", sano shakaali.

• Muokkasi: Swanette
  • Vastaa

Lainaus: Toxo

- Pienestäki tahrasta tai jostain muuten vain epähygieenisestä töhnästä tulee pakko pestä kädet

Minulla ihan sama homma! Jos käsiini tulee vähänkin jotain "ällöttävää" (= mitä vain likaa tms), se on pakko mennä heti pesemään pois jos vain mahdollista. Ja saippuan loppuminen on luonnollisestikin katastrofi. Festareilla yms. mukana kulkee kasa kosteuspyyhkeitä puutteellisen hygienian eliminoimiseksi. Pesenkin kuulemma käsiä suorastaan pakkomielteenomaisesti, ei mikään ihme että ne ovat aina vähän kuivat...

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Muokkasi: Astrella
  • Vastaa
tyttö:
kirjonta ja erit. silkkinauhakirjonta sekä muut käsityöt
pinkki ja prinsessa-mekot! yay! Sweet lollari toiselta luonnoltani.
Rakastan kermakakkuja ja kaikkea muuta makeaa.
Olen ujo ja nöpönenäinen.
Posliininuket ovat parhaita kavereitani.
Kauniit vaatteet ovat elämäni tärkein asia.
Ehkä olenkin homppelipoika naisen ruumiissa.
Osaan nimetä eron lehmuksenvihreän ja teenvihreän välillä ja tiedän mikä on kyyhkynharmaa. Rakastan värien eri sävyjä lähes pakonomaisesti.

Poika:
Rambo, terminaattori, ja muut vanhanajan actionit ovat jees.
Univormu-fetissi lol- Haluaisin olla poliisi tai armeijassa jos olisin poika.
Huumorini on sysimustaa ja tyyliä velipuolikuu ja ketonen et myllyrinne. Veljien kanssa niille räkätetään.
Kadehdin pienenä tyttönä veljeni skeletor-action figuuria (SE EI OLE NUKKE!) ja pääkallolinnaa. My little pony-balettistudio oli tyhmä siihen verrattuna.
Lempileikkini lapsena oli majanteko ja ilmapallosota.
Kauhuleffat ovat parhaita, ja nimenomaan splatterit kuten 30 days of night!
Minua ei voisi kodin tiptop-kunnossa pitäiminen vähempää kiinnostaa, en ole kuitenkaan suttupytty mutta mun kotini on myös työtilani. Jotkut sanoo tyyliäni asua "boheemiksi".

Picnic at hanging rock - dream within a dream

• Vastaa

Lainaus: Astrella

I hear you sista!

Kadehdin pienenä tyttönä veljeni skeletor-action figuuria (SE EI OLE NUKKE!) ja pääkallolinnaa. My little pony-balettistudio oli tyhmä siihen verrattuna.

Siis mun veljen He-Man luolalinna-systeemi oli mahtava! o.O Ja mä en saanu leikkiä sillä! :'C Byää, olen edelleenkin niiiiin katkera.

Mustahuuli! >:F

• Vastaa
Tyttö

1. Pidän kauniista vaatteista, kengistä ja asusteista ja tykkään laittautua
2. Meikkaan
3. Pidän ruuanlaitosta ja leipomisesta
4. Ostoksilla käyminen ystävien kanssa on mukavaa
5. Sisustaminen ja kauniit esineet ovat pop
6. Olen herkkä ja tunteellinen ja osoitan välittämistäni ihmisille esimerkiksi halailemalla heitä paljon.
7. Tarkkailen painoani ja yritän huolehtia hyvinvoinnistani
8. Tanssiminen on ihanaa, vaikken osaakaan
9. Ompeleminen ja käsityöt

Poika
1. En jaksa aina panostaa ulkonäköön vaan liikun hyvinkin epämääräisissä kuteissa + meikittä
2. Asun kaaoksen keskellä, siivoaminen ja etenkin tiskaaminen eivät ole mun juttu
3. Olen nörtti ja tykkään tehdä tietokoneella kaikenlaista
4. Autojen mekaniikka ja hienot autot yleensäkin ovat kiinnostavia
5. 80% ystävistäni on miespuoleisia ja heidän seurassaan käyttäydyn hyvinkin äijämäisesti
6. Kiroilen ja puhun rivoja
7. Pelaan väkivaltaisia pelejä ja myös kauhu/väkivalta/psykologiset leffat kuuluvat suosikkeihin
8. Minulla on raskas kaasujalka ja nopeat hermot ja ärräpäitä lentelee kun olen ratissa.
9. Aseet ja erityisesti miekat

Noh tulihan tuossa hieman enemmän kuin viisi kohtaa ja olisi varmaan tullut lisääkin, jos olisi alkanut tosissaan miettimään, mutta riittäköön tältä erää.

Does it really matter?

• Vastaa

Jos olisit poika? Minä olen nainen ja astun armeijan kurkkusalaatteihin 10 vkon päästä!

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Olen niiin tyttömäinen tyttö ja vilukissa että armeijan harmaisiin meno olisi aika koomista kun kiljuisin pienestä ötökästä makuupussissa.

Picnic at hanging rock - dream within a dream

• Muokkasi: Malys_
  • Vastaa
tyttö:

- en voi lähteä mihinkään ilman meikkiä
- olen empaattinen
- tykkään pukeutua itseä miellyttäviin vaatteisiin ja asusteisiin, tykkään myös ostella näitä
- tykkään yleensä kirjoittaa pitkiä kirjeitä/meilejä
- tarkkailen painoani

poika:

- tykkään eniten fantasia-, keskiaikais-, toiminta- ja kauhuleffoista, nyyhkyleffat on ihan hanurista.
- ryyppään samaan tahtiin kuin äijät
- viihdyn miesporukassa paremmin kuin naisporukassa, toki erittäin ihania ja hyviä naispuoleisiakin ystäviäkin on, mutta hekin ovat samantapaisia kuin itsekin olen
- rakastan matelijoita
- rakastan hienoja (jenkki)autoja ja moottoripyöriä
- en osaa keskustella "tyttöjen" jutuista, ihan hepreaa miulle
- inhoan turhanpäiväistä valittamista
- en haaveile häistä
- en pidä varsinaisesta shoppailusta (paitsi netistä) vaan haen kaupasta vain sen mitä tarvitsen.
- vihaan siivoamista enkä osaa kokatakaan oikein mitään..
- en pelkää ruumiillistakaan työtä
- pyrin aina sanomaan asiat suoraan mutta loukkaamatta ketään. Inhoan seläntakana puhumista, valehtelua ja juoruiluja (juorulehdet mukaan lukien arg!)

Öh, piti olla vain 5 kummastakin mutta en osannut valita poikamaisista piirteistä joten laitoin kaikki.
  • Vastaa
Tyttö:
-Tykkään käsitöistä
- En suostu lähtemään mihinkään ilman meikkiä
- Tarkkailen painoani
- Vietän liikaa aikaa peilin edessä
- Hiuksien on oltava just eikä melkein (mut silti eivät ole ikinä edes melkein -.-)

Poika:
- Rakastan camo-housuja
- Maiharit on parhaat kengät ikinä
- Kävelen lampsien
- Vihaan siivoamista
- Pyrin puhumaan suoraan
- Vihaan shoppailua etenkien kenkien ostelua
- En jaksa stressata liikaa
- Vihaan nyyhkyleffoja
- Kiroilen ja heitän pervoa läppää
- En dikkaa juruiluista ja juorulehdistä

Näitä nyt tuli vähän enemmän kun viis...

Tuo kaunis peili muuttuu rumaksi joka kerta kun siihen katson

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (BlackWidow, mlrd). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!